Բաժիններ՝

5 պարզ և ակտուալ բիզնես խորհուրդներ, որոնք կօգնեն գոյատևել դժվար ժամանակներում

Այսօր զարգացնելով ձեր սեփական բիզնեսը, դուք պետք է հաղթահարեք նոր մարտահրավերներ: Միևնույն ժամանակ, գրեթե յուրաքանչյուր սեփականատեր վերածվում է հակաճգնաժամային մենեջերի, և նման իրավիճակում բացարձակապես ժամանակ չկա շեղվելու խաբեբաների մեքենայություններից։

1. Մշակել կայքը

Ինտերնետում պաշտոնական էջը ձեր բիզնեսի այցեքարտն է: Այն պետք է լինի ոչ միայն տեսողականորեն գրավիչ, այլև հասկանալի և օգտագործողի համար հարմար: Դրեք ձեզ հաճախորդի տեղը և վերլուծեք ձեր կայքը՝ առաջին էջն արդեն պետք է ունենա հիմնական հարցումների պատասխանները:

Կայքի անխափան աշխատանքի համար պետք է հոգ տանել նրա անվտանգության մասին։ Եթե ​​բյուջեն թույլ է տալիս, ապա ավելի լավ է մասնագետ վարձել, ով կստանձնի այդ գործը։ Նա կկարողանա պարբերաբար ստուգել կայքը խոցելիության համար և շտկել դրանք: Եվ նաև պայքարեք կիբեր սպառնալիքների դեմ, ինչպիսիք են DDoS հարձակումները, որոնք կարող են ամբողջությամբ «խաթարել» ձեր կայքը: Եթե ​​կորցրած արժեքը հաշվարկեք վիրտուալ սպառնալիքներից, ապա կիբերանվտանգության մասնագետի ծառայությունների վրա ծախսելը բավականին խելամիտ է թվում։

Նաև համոզվեք, որ ձեր ինտերնետ  հոսթինգ մատակարարը հուսալի է: Դուք պետք է վստահ լինեք, որ ընկերությունն ունի արդյունավետ սցենարներ՝ արձագանքելու անսպասելի ձախողումներին և հարձակումներին:

2. Պահպանել տվյալները

Անկանխատեսելի հանգամանքների դեպքում, ինչպիսիք են արտաքին հարձակումները, խցանումները կամ ապարատային ձախողումը, օգնության կհասնի կրկնօրինակը: Ոչ բոլոր բիզնեսները կարող են սերվերներ գնել արժեքավոր տեղեկատվություն պահելու համար, սակայն SSD կրիչներն ու USB կրիչները շատ ավելի մատչելի են: Դուք կարող եք ստեղծել կայքի վիրտուալ պատճեններ, տվյալների բազաներ, փոստ և այլ կարևոր բաներ աշխատանքում: Սա կօգնի պահպանել գործունեության կայունությունը: Եթե ​​կորցնում եք տեղեկատվությունը, կարող եք վերականգնել վերջին պահված տարբերակը:

Կրկնօրինակները կարող են տեղադրվել նաև ամպային ծառայությունների մեջ. սա էժան և հարմար միջոց է: Բայց այնտեղ դրանք առավել խոցելի են, պաշտպանված չեն տեղեկատվության արտահոսքից, այնպես որ, դուք չպետք է այս կերպ պահեք իսկապես կարևոր կամ գաղտնի տվյալներ:

3. Վերացնել ֆիշինգի հնարավորությունները

Խարդախները կարողանում են ստեղծել մի կայք, որը ճիշտ նման է ձերին: Այս դեպքում նույնիսկ հասցեն գրեթե կհամընկնի՝ օգտագործողը կարող է առաջին անգամ չնկատել փոխարինումը: Արդյունքում՝ ինչ-որ մեկը կներկայացնի իր հանցավոր բիզնեսը՝ որպես ձերը, ինչը կհանգեցնի ոչ միայն ֆինանսական, այլև հեղինակության կորուստների։

Ֆիշինգից պաշտպանվելու համար հակավիրուսային ծրագրակազմը բոլոր գրասենյակային սարքերում օգտակար է: Մի մոռացեք պարբերաբար թարմացնել այն վերջին տարբերակով: Նույնը պետք է արվի բրաուզերների հետ: Դրանց մշակողները անընդհատ փորձում են շտկել խոցելիությունները, որոնք օգտագործվում են խաբեբաների կողմից հարձակվելու համար: Օգտակար կլինի նաև օգտագործել firewall՝  դրա միջով անցնող տվյալները զտելու համար: Որպես կանոն, այս գործառույթը ներկառուցված է հայտնի օպերացիոն համակարգերում:

Ֆիշինգից պաշտպանվելու մեկ այլ արդյունավետ միջոց է ձեր բիզնեսի հետ կապված հարցումների ամենօրյա գովազդի արդյունքների մոնիտորինգը: Երբեմն խաբեբաները դիտավորյալ ցուցադրում են կայքերի պատճենները որոնման համակարգերի առաջին տողերում՝ օգտատերերին շփոթեցնելու համար:

4. Ապահովել ձեր կորպորատիվ ցանցը

Կիբերհանցագործներն ամենից հաճախ ներթափանցում են ընկերության աշխատակիցների համակարգիչներ տարբեր վիրուսների օգնությամբ։ Նրանք կարող են մուտք գործել ինտերնետ բանկ կամ նույնիսկ անլար ցանցի միջոցով վարակել աշխատակազմի սմարթֆոնները չարամիտ ծրագրերով: Արդյունքում, դուք վտանգում եք կորցնել ձեր գումարը:

Աշխատակիցների հետ բացատրական զրույցից բացի, որ չպետք է բացել կասկածելի հղումներ և կայքեր, բոլոր համակարգիչների վրա տեղադրել արդի հակավիրուսային ծրագրեր: Եվ նաև անհրաժեշտ է կարգավորել կորպորատիվ ցանցը և սարքավորումները, որպեսզի համակարգը կանխի պոտենցիալ վտանգավոր ֆայլերի ներբեռնումը և արգելափակի սպառնացող էջերը:

5. Գտնել հաճախորդների հետ շփվելու նոր ուղիներ

Սոցիալական ցանցերը վաղուց դադարել են պարզապես ժամանցի վայր լինելուց՝ վերածվելով առաջխաղացման միջոցի։ Իսկ որոշ ձեռնարկատերերի համար այս կայքերը վաճառքի միակ ալիքն են: Հանրահայտ սոցիալական ցանցերի արգելափակման ալիքից հետո դուք պետք է նոր հնարավորություններ գտնեք թիրախային լսարանի հետ շփվելու համար:

Հաճախորդների բազա ստեղծեք, եթե դեռ չեք արել: Մուտքագրեք այնտեղ ձեր ունեցած բոլոր տեղեկությունները` անուններ, հեռախոսահամարներ, էլ.փոստի հասցեներ և այլն: Դա կարելի է անել՝ ինչպես CRM համակարգում, այնպես էլ՝ Excel-ում: Այսպիսով, դուք չեք կորցնի մշտական ​​հաճախորդներին, ինչպես նաև կկարողանաք լրացուցիչ աշխատել նրանց հետ, ովքեր դեռ չեն որոշել համագործակցել: Հաճախորդների հավատարմությունը բարձրացնելու լավ միջոց կարող է լինել փոստային ցուցակը: Ուղարկեք նրանց հատուկ առաջարկներ, պատմեք նոր ապրանքների և առաջխաղացումների մասին և պարզապես կիսվեք ընկերության նորություններով:

Սիրարփի Աղաբաբյան

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս