Բաժիններ՝

16-ամյա Վահե Ասլոյանը ստեղծում է արհեստական բանականությամբ և վիրտուալ իրականությամբ խաղեր

16-ամյա աշակերտ Վահե Ասլոյանը, չնայած իր տարիքին, արդեն մի քանի խաղի հեղինակ է, որոնք համալրված են արհեստական ինտելեկտի և վիրտուալ իրականության տարրերով:
Վահեն Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի Վանաձորի մասնաճյուղի ավագ դպրոցի սան է, հաճախում է նաև «ԱրՄաթ» ինժեներական լաբորատորիա, իսկ իր ապագա կրթությունը պատկերացնում է հենց ՏՏ ոլորտում:

«Վաղ հասակից սիրում եմ համակարգչով զբաղվել, բացի դրանից, ՏՏ ոլորտը շատ հեռանկարային է, քանի որ անընդհատ զարգանում է»,- պատմում է Վահե Ասլոյանը:

Չնայած երիտասարդ տարիքին՝ Վահեն արդեն աշխատում է X-TECH ընկերությունում:
«Հենց հիմա ես աշխատում եմ X-TECH ընկերությունում՝ որպես խաղերի ծրագրավորող: Առաջին խաղը ստեղծել եմ իմ եղբայր Նարեկ Ասլոյանի հետ՝ KODU ծրագրով: Այն ուներ Deathrun անվանումը: Այդ խաղով մենք հաղթեցինք Վանաձորի Տեխնոլոգիական կենտրոնում կազմակերպված մրցույթում: Հետո իմ ստեղծած Afterworld խաղով մասնակցեցի Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության կողմից կազմակերպված Digicode 2017 մրցույթին և արժանացա «Լավագույն դիզայն» անվանակարգին:

Հետո ես սկսեցի զբաղվել ավելի պրոֆեսիոնալ ծրագրով՝ unreal engine 4, որի շնորհիվ ես ստեղծեցի խաղ՝ Rising Hope անվանումով, և ցուցադրեցի այն Digitech 2017-ին»:
Ըստ խաղի սցենարի՝ 2054 թվականին բժիշկները փորձել են քաղցկեղի դեմ դեղ արտահանել, բայց չի ստացվել։ Բնակչությունը վարակվել է այդ հիվանդությամբ, բացի մեկ միլիոն մարդուց, որոնց տեղափոխել են «Կալիստո» կոչվող տիեզերական կայան։ Հետագա իրադարձությունները զարգանում են «Կալիստոյում»։ Այս խաղի մեջ առկա է լավ զարգացած արհեստական բանականություն, որը պարբերաբար ուսումնասիրում է խաղացողի կատարած սխալները և ուղղում դրանք հենց խաղացողի դեմ: Խաղի մեջ առկա է նաև 3 գլխավոր հերոս, որոնց խաղի ընթացքում հարկավոր է կառավարել՝ համատեղ ջանքերով փորձությունները հաղթահարելու համար:

« Նախատեսված չափերով աշխատանքները կատարված են, բայց դեռ խաղը թերի վիճակում է»:

Rising Hope խաղում Վահեն աշխատել է արհեստական ինտելեկտի հետ:
«Մշակումներն ամբողջությամբ ես եմ իրականացրել՝ օգտագործելով C++ և Blueprint ծրագրավորման լեզուները: Արհեստական բանականության հետ սովորել եմ աշխատել ինքս՝ անընդհատ աշխատելով նոր և նոր մեթոդներ կիրառել»:

Հիմա աշխատանքները ժամանակավոր դադարեցված են: Վահեի խոսքով՝ խաղը հասանելի կլինի 3-4 ամսից: Խաղը նախատեսվում է թողարկել Steam հարթակում, իսկ հետո՝ ադապտացնել Android և IOS օպերացիոն համակարգերի համար:

Վահեն նշում է, որ այս պահին աշխատում է Virtual Reality նախագծի վրա X-TECH ընկերությունոմ: «Այդ պրոյեկտի անունը Orcz Evolve է: Այն իրենից ներկայացնում է action ժանրի խաղ, որտեղ մենք գտնվում ենք օրկերի և գոբլիների մոլորակում և պետք է պաշտպանենք պորտալը, որպեսզի նրանք չկարողանան ներխուժել Երկիր մոլորակ:
Այս խաղը մեկ ամսից կհայտնվի Steam հարթակում և պարբերաբար կունենա թարմացումներ»,- պատմում է Վահեն:

Սիրարփի Աղաբաբյան

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս