Տրանսպորտային ընկերությունները, միևնույն է, կստանան իրենց 150 դրամը։ Պարզապես այլ ճանապարհով՝ ուղեվարձի ավելացած մասը կվճարի ոչ թե թոշակառուն կամ ուղևորը, այլ քաղաքային բյուջեն
Վահագն Խաչատրյանի գնահատականով՝ տնտեսության զարգացում չկա, առավել ևս, եթե հաշվի առնվեն գազի հետ կապված դիտարկումները ։
Քաղաքացիական պայքարի այս վերջին հաղթանակի հիմքում, առաջին հերթին, ընկած էր կոնկրետությունը՝ առաջադրված խնդրի խիստ որոշակիությունը՝ ուղեվարձը 100 դրամ:
Հետաքրքիր է, այդ նվազագույն աշխատավարձով` 45.000 դրամով, մեր պաշտոնյաները կկարողանայի՞ն գոնե մի ամիս ապրել: Ո՛չ: Իսկ մենք ստիպված ենք գոյատևել այն թոշակով, որը չի կարող մեր դեղերի գումարը նույնիսկ ապահովել, էլ չեմ խոսում ընտանիքների մյուս անդամներին պահելու մասին:
«Գծատեր» ընկերությունների հիմնադիրների ցանկում երկու անգամ կրկնվում է Արման Սահակյան անունը։ Դրանցից մեկը «ՍԱ-ՂԱ ՏՐԱՆՍ» ՍՊԸ-ն է, որին պատկանում է 64 համարի միկրոավտոբուսային երթուղին։
Լեռնային Ղարաբաղը Պետդեպարտամենտին հնարավորություն է տալիս խոշոր պատմություն գրել:
Տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացման դեմ բողոքի ակցիաներն ակամայից մոռացության մատնեցին մի շարք հարցեր՝ բողոքի ալիքն ուղղելով Երևանի քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանի դեմ: Վերջինս գուցե մի քիչ նեղվեց իրեն ուղղված մեղադրանքներից ու որակումներից, սակայն արդյունքում՝ իշխանությունը ձերբազատվեց շատ ավելի լուրջ գլխացավանքներից:
Այո, ես դժվարությամբ եմ կայացրել 150 դրամ ուղեվարձ սահմանելու որոշումը, քչերը գիտեն, թե ինչ դժվարությամբ: Բայց ես քաջ գիտակցում եմ, որ իրավունք չունեմ խուսափել անցանկալի որոշումներից` հասկանալով, որ դրա դիմաց կարող ենք վճարել մարդկային կյանքերով: Մի քանի տարի հետո ես ինձ ուղղակի չէի ների, ոչ ոք դա չէր ների:
«Մենք տեսնում ենք, որ սա մարդկանց ինքնաբուխ շարժում է, որը չունի կուսակցական բնույթ, չնայած վերջին օրվա իրադարձությունները ցույց են տալիս, որ որոշ կուսակցություններ, իհարկե, ցանկանում են օգտվել առիթից…»
Մինչ հասարակության ուշադրությունն այս օրերին կենտրոնացած է տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացման դեմ բողոքի ակցիաների վրա, ակտիվ, սակայն ոչ այնքան հրապարակային գործընթացներ են տեղի ունենում նաև արտաքին քաղաքական ուղղություններով:
Ուղեվարձի հաշվարկման «տնտեսագիտական հիմնավորումների» քննարկումը տվյալ դեպքում անիմաստ է, քանի որ, մեծ հավանականությամբ, այս «տարբերությունը» պայմանավորված է ոչ թե տրանսպորտային ցանցի կառավարման առանձնահատկություններով, այլ ներիշխանական ու անձնական հակասություններով:
Հայաստանում սոցիալական վիճակն օր-օրի ծանրանում է, տրանսպորտի թանկացման դեմ պայքարը սպառնում է վերաճել սոցիալական բունտի, և բացառված չէ, որ իշխանությունը ԲՀԿ-ին «փողոցից կտրելու» նպատակով վերադարձնի կոալիցիա:
Իշխանության հակաքայլերը առայժմ արդյունք չեն տալիս. ակցիայի մասնակիցները մեկ քայլ առաջ են գծատերերից և իշխանություններից՝ իրենց հնարամտությամբ
Բացառված չէ, որ հենց կառավարության առաջիկա նիստում՝ վաղը, Տիգրան Սարգսյանը, սովորության համաձայն, երկարաշունչ դասախոսություն կարդա քաղաքացիներին մատուցվող ծառայությունների որակի բարձրացման, քաղաքացիական հասարակությանն ընդառաջ գնալու՝ իշխանությունների պարտքի մասին ու Տարոն Մարգարյանին հանձնարարի «վերահաշվարկել» տրանսպորտի սակագնի հիմնավորումները:
Յուրաքանչյուր թաղամաս գումար է հավաքել, «դվիժոկ» տեղադրել, որպեսզի կարողանան խմելու ջուր ունենալ: Գյուղացիները կատակով ասում են, որ հաց չեն առնում, բայց էլեկտրաէներգիայի վարձը պարտադիր տալիս են, հակառակ պարագայում՝ ամբողջ գյուղը կզրկվի ջրից:
Վերջին օրերին իշխանական թևի և, այսպես կոչված, գծատերերի համակիրների կողմից հաճախ են լսվում այսպիսի արտահայտություններ՝ «50 դրամն ի՞նչ ա, որ դրա համար բողոքում են։ Ամսական մի 2000 դրամի տարբերություն ա, էլի»։
Եթե դա այդպես է, ապա ստացվում է, որ Տարոն Մարգարյանն առաջնոդվում է ոչ թե նժդեհականության անշեղ ուղիով, այլ գերտերությունների հրահանգով:
Եթե իշխանությունը որոշի փոխել Տարոնին՝ առանց Երևանի քաղաքապետի արտահերթ ընտրություններ անցկացնելու, նոր քաղաքապետի ամենահավանական թեկնածուն կարող է դառնալ Աշոտ Պապայանը՝ տխրահռչակ Տուրբոն, ով իր նվիրվածությունն իշխանությանը հասցրել է ապացուցել քաղաքապետի ընտրությունների նախընտրական շրջանում՝ լրագրողի վրա հարձակվելով:
Ակցիան շարունակվեց քաղաքապետարանի շենքի առջև. ցուցարարները պահանջում էին, որպեսզի քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանի դուրս գա իր գրասենյակի և լսի իրենց պահանջները, սակայն որևէ մեկը չեկավ քաղաքացիներին ընդհառաջ:
ԲՀԿ նախագահ Գագիկ Ծառուկյանն՝ ինքը, սեփական խմբակցության պատգամավորներին տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացման դեմ արտահայտվելու թույլտվություն ստանալուց առաջ դա համաձայնեցրել է նախագահ Սերժ Սարգսյանի հետ, թե՞ ոչ:
Ուղեվարձի թանկացման դեմ բողոքի ալիքն աստիճանաբար սկսում է ձնագնդի էֆեկտ ստանալ՝ որքան իշխանությունը պայքարում է դրա դեմ, այն ավելի ընդգրկուն է դառնում:
Արդեն մի քանի օր է՝ Երևանի վարչական տարբեր շրջաններում բողոքի ակցիաներ են տեղի ունենում տրանսպորտի թանկացման խնդրի շուրջ: Ստորև ներկայացնում ենք լուսանկարներ, որոնք Ֆոտոլուր գործակալությունն արել է տարբեր ժամերի և տարբեր վարչական շրջաններում:
Եվրամիությո՞ւն, թե՞ Եվրասիական միություն: Այս հարցի պատասխանը գտնելն այնքան էլ դյուրին չէ: Քաղաքական ուժերը, քաղաքագետները տարբեր, որպես կանոն` իրարամերժ հիմնավորումներ են ներկայացնում` հօգուտ այս կամ մյուս միությանն անդամակցելու:
Հայաստանում ներկայումս ստեղծված ծանր սոցիալ-տնտեսական վիճակը, որ վստահաբար ավելի վատթարանալու է աշնան ամիսներին, իշխանության համար իրականում լուրջ վտանգ է ներկայացնում:
Ուղեվարձի հաշվարկի թեթևակի վերլուծությունը, ցույց է տալիս, որ կոնկրետ միկրոավտոբուսի դեպքում սակագինը կարող էր ոչ թե բարձրանալ 50 դրամով, այլ հակառակը՝ նվազել
Հիմա նույն Րաֆֆի Հովհաննիսյանը գրեթե չի տարբերվում նրանցից ու, ըստ էության, միացել է ընդդիմադիր դաշտում ընթացող պայքարին: Իսկ այդ պայքարն, ըստ էության, ընդդիմության առաջնորդության համար է: Ապրիլի 9-ից հետո հայաստանյան ընդդիմությունը մնացել է առանց ընդգծված դոմինանտ ու առաջնորդող ուժի:
Հուլիսի 19-ի գիշերը ժամը 3-ի սահմաններում հաքերային հարձակում է տեղի ունեցել 168.am կայքի վրա, որը տևել է մի քանի ժամ։ Արդյունքում ջնջվել են երեկվա լրահոսի բոլոր նյութերը։
Հայաստանում գրեթե ամենօրյա ռեժիմով հասունանում է այն իրավիճակը, որը, որպես կանոն, հանգեցնում է «սոցիալական բունտ» կոչված երևույթի:
Ինչի՞ համար է Լևոն Զուրաբյանը որոշել բարձրացնել նախագահի պաշտոնանկության հարցը, եթե ի սկզբանե պարզ է, որ այն հաջողության որևէ հեռանկար չունի: Մտածել, որ ՀՀԿ խմբակցության պատգամավորները կարող են «կողմ» քվեարկել այդ որոշմանը, ոչ թե միամտություն, այլ անմեղսունակություն կլինի:
Ոմանք զարմանում են՝ ինչպե՞ս կարող էին մեր դարավոր եղբայրները ՀՀ քաղաքացուն կանացի խալաթով տանել դատարան։ Մյուսները զարմանում են զարմացողների վրա…