Բաժիններ՝

5 արտասովոր երևույթ, որոնք մեզ տվել են տեսատեխնոլոգիաները

Եթե ​​զանգի ժամանակ սիրում եք լողափի պատկերը դնել հետևի ֆոնին,ապա  շնորհակալություն հայտնեք խելացի վիդեո տեխնոլոգիաների ստեղծողներին այս հնարավորության համար։

1. Ուսուցում վիրտուալ տարածքում

Նավթային արդյունաբերության մեջ ակտիվորեն կիրառվում է տեսատեխնոլոգիաների և վիրտուալ իրականության համադրությունը։ Այսպիսով, VR նյութերը հարմար են  աշխատակիցների տեսողական վերապատրաստման համար: Աշխատակիցները կարող են քայլ առ քայլ որոնում անցնել ձեռնարկությունում սարքերի միացման միջոցով, որպեսզի արագ և ապահով կերպով հղկեն անհրաժեշտ հմտությունները:

Վիրտուալ աշխարհները նախագծելը հեշտ չէ, բայց արդյունքի համար արժե ջանք թափել: Որոշ փորձագետներ կարծում են, որ գործիքը օգնում է արագ սովորել նոր հմտություններ՝ շնորհիվ ներկայության ազդեցության: Վիրտուալ իրականություն ստեղծելու համար փորձագետներն ուսումնասիրում են լսարանի կարիքները, վերլուծում, թե ինչպես պատկերը կհայտնվի ակնոցի երկու էկրանին, ինչպես նաև գտնում են շարժման հիվանդության կանխարգելման ուղիներ, որոնք կարող են առաջանալ որոշ օգտատերերի մոտ: Բացի այդ, փորձագետները միտումնավոր ստեղծում են տեսանյութեր, որոնք տևում են ոչ ավելի, քան կես ժամ։ Նրանց կարծիքով՝ այս ընթացքում օգտատերը չի կորցնի կենտրոնացումը։

2. Վիրտուալ հանդերձարաններ

Եթե ​​20 տարի առաջ գնորդները գնահատում էին իրերը՝ շուկայի տաղավարում գորգի վրա կանգնելով, ապա այժմ հագուստ ընտրելու համար հարկավոր չէ տանից դուրս գալ։ Ընդլայնված իրականությունը կօգնի ձեզ հասկանալ, թե արդյո՞ք ձեզ սազում է վերնաշապիկը, ջինսը, կոշիկները և նույնիսկ դիմահարդարումը։

Ինչ-որ բան փորձելու համար անհրաժեշտ է միայն սմարթֆոն։ Օրինակ՝ գնահատելու համար, թե ինչպիսի տեսք կունենան բոլորովին նոր սպորտային կոշիկները, գնորդին պարզապես անհրաժեշտ է միացնել տեսախցիկը և այն ուղղել իր ոտքերի մոտ։

3. Աստղերի վերածնունդը և հոլոգրաֆիկ շոուները

Տեխնոլոգիան, որն օգնում է հայտնիներին իրենց տան հարմարավետությամբ ելույթ ունենալ, սկսվել է 2000-ականների կեսերից և անընդհատ կատարելագործվում է: Հանդիսատեսը դիտել է ներկայացումը, դիտել է վիրտուալ երգչուհի Հացունե Միկուի ելույթները, ով մինչ օրս համերգներով հանդես է գալիս։ Այժմ բեմում կարող եք տեսնել նույնիսկ մահացած հայտնիներին՝ օրինակ՝ Ուիթնի Հյուսթոնին, Ռոյ Օրբիսոնին և Էմի Ուայնհաուսին։ Հոլոգրաֆիկ կատարումը նման է կինոշոուի՝ մարդու հետ տեսանյութը ցուցադրվում է ամենաբարակ թաղանթի վրա:

Տեխնոլոգիայի այս կիրառումը ունի հակառակորդներ, ովքեր նման գործողություններն «անվանում են» թվային նեկրոմանիա: Երբեմն աստղերն ամբողջությամբ արգելում էին մահից հետո օգտագործել իրենց պատկերները։ Նույնը արեց Ռոբին Ուիլյամսը: Միևնույն ժամանակ, որոշ դերասաններ, ընդհակառակը, ձգտում են թվային կրկնօրինակներ ստեղծել, քանի դեռ իրենց ծաղկման շրջանում են: Եվ երբեմն նույնիսկ վաճառում են հեղինակային իրավունքներ՝ իրենց պատճենելու համար, որպեսզի ապագայում ապահովեն իրենց ժառանգներին։

4. Դեմքերի և ապրանքների ճանաչում

Հավանաբար դուք օգտագործում եք նմանատիպ տեխնոլոգիա ամեն անգամ, երբ անջատում եք ձեր սմարթֆոնի կողպեքը: Նմանատիպ տեխնիկան օգտագործվում է փողոցների, ինչպես նաև առևտրային և արդյունաբերական տարածքների տեսահսկման համակարգերի կողմից:

Դեմքի ճանաչումն օգնում է քաղաքացիներին պաշտպանել սպառնալիքներից, հայտնաբերել խանութի գողերին և գտնել անհայտ կորածներին: Այս տարբերակով դուք նույնիսկ կարող եք անցնել պտույտով կամ վճարել գնումների համար դրամարկղից: Եթե ​​սմարթֆոններում դեմքի ճանաչման գործառույթն աշխատում է սարքի մեկ սեփականատիրոջ հետ, ապա հասարակական վայրերի տեխնոլոգիան կարող է միաժամանակ շփվել տասնյակ անցորդների հետ։ Համակարգը կարդում է հիմնական կետերը դեմքերի վրա՝ աչքեր, քիթ և բերան: Այնուհետև նեյրոնային ցանցը դրանք համապատասխանեցնում է տվյալների բազայի հետ և գտնում է որոշակի մարդկանց հետ համընկնումներ:

Տեսավերլուծությունը կարող է նաև օգտակար լինել սուպերմարկետների առևտրի հարկերում սննդի պաշարները ժամանակին համալրելու համար: Ալգորիթմը հայտնաբերում է դարակների բացերը, հավաքում է տվյալներ ապրանքների պակասի մասին և ծանուցումներ է ուղարկում խանութի աշխատակիցներին:

5. Զանգերի ժամանակ ֆոնը փոխելու հնարավորություն

Նրանց համար, ովքեր աշխատում են տնից, կարող է դժվար լինել զանգահարելու համար հարմար ֆոն գտնելը: Պատի վրայի գորգի ֆոնին գործնական բանակցություններ չվարելու համար վիդեո մեսենջերի օգտատերը կարող է լղոզել այն, ինչ կա իր հետևում, կամ չեզոք պատկեր սահմանել։

Զանգահարող շատ հավելվածներ օգտագործում են մոտավորապես նույն մեթոդաբանությունը: Արհեստական ​​ինտելեկտը գտնում է մարդուն և, այսպես ասած, առանձնացնում է հետին պլանից։ Ալգորիթմը պատրաստված է տարբերելու մարմնի բոլոր մասերը և մանրամասները մինչև մազերը: Ֆոնի լղոզումը գործում է գրեթե ցանկացած միջավայրում, սակայն ֆոնի փոխարինման հետ կապված խնդիր կա: Թեև այս տարբերակն իրականացվում է գրեթե նույն կերպ, ինչ պղտորումը, հավելվածների մշակողները նշում են, որ այն լավագույնս աշխատում է կանաչ էկրանով: Այն օգնում է արհեստական ​​ինտելեկտին չշեղվել օգտատիրոջ ետևում գտնվող հակապատկերային ֆոնից և ապահովում է հնարավորինս հստակ պատկեր: Այնուամենայնիվ, եթե չկա հատուկ կանաչ էկրան, կարող եք փորձել ստանալ մեկ գունավոր պատ:

Սիրարփի Աղաբաբյան

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս