Ինչպես պետք է վարվել սուպերմարկետում կարանտինի ժամանակ. 19 կանոն
Խանութների աշխատակիցները իրական հերոսներ են: Կորոնավիրուսային պանդեմիայի ընթացքում նրանք չեն դադարում աշխատել և վտանգում են իրենց աժողջությունը, որպեսզի մենք կարողնանք մթերքներ գնել: Նրանք արժանի են հարգանքի և երախտագիտության:
Ամերիկացի մի գանձապահ նկարագրել է, թե ինչպես հաճախորդները պետք է վարվեն սուպերմարկետներում կարանտինի ժամանակ:
1. Մի գնացեք խանութ ամբողջ ընտանիքով:
2. Մի խախտեք աշխատակիցների անձնական տարածությունը:
3. Մի անտեսեք սոցիալական հեռավորության գծանշումները:
4. Մի գնացեք խանութ, եթե հիվանդության ախտանշաններ ունեք:
5. Աշխատակիցներին խորհուրդ մի տվեք, թե ինչպես է պետք ավելի լավ պաշտպանվել:
6. Մի գնացեք խանութ՝ պարզապես զբոսնելու համար:
7. Մի դիպչեք այն ապրանքներին, որոնք չեք պատրաստվում գնել:
8. Մի ասեք աշխատակիցներին, թե որքան «բախտավոր» են նրանք, որ չեն կորցրել աշխատանքը:
9. Մի բողոքեք ապրանքների բացակայությունից:
10. Եվ մի խնդրեք աշխատակցին «ստուգել պահեստում»:
11. Գանձապահի մոտ մի գանգատվեք, որ ստիպված եք հպվել տերմինալի ստեղներին: Լվացեք ձեռքերը և օգտագործեք ախտահանող միջոցներ:
12. Մի փորձեք ախտահանել տերմինալը: Ավելի լավ է ձեռնոցներ կրեք:
13. Ապրանքների համար այլ գնորդների հետ մի պայքարեք:
14. Մի բողոքեք աշխատանքային նոր գրաֆիկի համար: Խանութները սկսել են ավելի շուտ փակվել անվտանգության նկատառումներով:
15. Եթե խանութը հատուկ ժամանակ է հատկացրել տարեցների, հղիների կամ թույլ իմունային համակարգ ունեցող մարդկանց համար, մի խախտեք կանոնները:
16. Մի բողոքեք, եթե խանութը ապրանքների գնման քանակի վրա սահմանափակում է դրել:
17. Սահմանափակումներն անհրաժեշտ են, որպեսզի առաջին անհրաժեշտության ապրանքները բոլորի համար բավարար լինեն:
18. Կանխիկ մի վճարեք, եթե կա քարտով վճարելու հնարավորություն: Դա կօգնի նվազագույնի հասցնել վիրուսի տարածման հնարավորությունը:
19. Մի ասեք աշխատակիցներին, որ նախազգուշական այս բոլոր միջոցները «անտեղի» են և «անիմաստ»: Համաճարակն իրական է:
Եվ վերջապես՝ եղեք քաղաքավարի:
Պատրաստեց Անի Գաբուզյանը