Ադրբեջանը ներկայացրել է մինչև 2040 թվականը Բաքվի զարգացման գլխավոր պլանի որոշ կետեր.
🔺 Մինչև 2027 թվականի վերջ նախատեսվում է վերակառուցել, շահագործել և կառուցել 20 մարդատար կայան Աբշերոնի թերակղզում, ներառյալ 4 նոր կայանների կառուցումը Բալաջարի կայարանի և Բաքվի երկաթուղային կայարանի միջև Հյուսիս-Հարավ միջանցքի երկայնքով:
🔺 Նախատեսվում է նոր երկաթուղային գիծ անցկացնել դեպի Հեյդար Ալիևի միջազգային օդանավակայան, կառուցել նոր երկաթուղի Հեյդար Ալիևի միջազգային օդանավակայանից մինչև Ենի Սուրախանի և Բինա գյուղեր, ինչպես նաև վերականգնել Հովսան երկաթուղային կայարանի գործունեությունը։
🔺 Մինչև 2040 թվականը նախատեսվում է ստեղծել «Բինագադի-Մեհդիաբադ-Ֆաթմայ-Փիրշաղի» նոր երկաթուղային միջանցք՝ քաղաքի կենտրոնի և թերակղզու հյուսիսային մասի միջև ուղիղ երկաթուղային հաղորդակցություն ապահովելու և երկաթուղային տրանսպորտով ծածկված տարածքն ընդլայնելու համար։
🔺 Նախատեսվում է Աբշերոնի թերակղզում երկաթուղային ցանցի ընդհանուր երկարությունը 195,4 կմ-ից հասցնել 338,6 կմ-ի, իսկ կայանների թիվը՝ 26-ից 54-ի։
🔺 Բաքու-Սումգայիթ ավտոմայրուղու, Խիրդալանի շրջանի և «Հունվարի 20» շրջանի երթևեկության խցանումները կանխելու համար նախատեսվում է ստեղծել ռազմավարական 2-րդ հյուսիս-արևմտյան ճանապարհ։
🔺 Մետրոյի «Մայիս 28» կայարանը կմնա մետրոյի ցանցի համար մեծ նշանակություն ունեցող կենտրոնական հանգույց։
🔺 Մինչև 2040 թվականը նախատեսվում է Բաքվի մետրոյի գծերի ընդհանուր երկարությունը ներկայիս 36,7 կմ-ից հասցնել 76,2 կմ-ի, իսկ կայանների թիվը՝ 25-ից մինչև 46։
🔺 Կենտրոնական Բաքվի տարածքում երթևեկության խցանումները կանխելու և Աբշերոնի թերակղզու բոլոր բնակավայրերի հետ հարմար տրանսպորտային կապեր ունեցող տարածքում ուսումնական հաստատություն ստեղծելու համար առաջարկվում է ստեղծել կանաչ համալսարանական կամպուս՝ Բաքվի կենտրոնական սահմաններին մոտ: Համալսարանը լիովին կմիացվի հիբրիդային կանաչ միջանցքների ցանցին՝ ապահովելով ցածր արագությամբ մեքենաների մուտքը տարածք:
🔺 Նոր համալսարանը կներառի մասնավոր և պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ, ինչպես նաև ուսանողական հանրակացարաններ, օտարերկրյա հետազոտողների համար հյուրատներ, դասախոսների և ուսուցիչների համար բնակարաններ: