Ի՞նչ կարող են անել խախտումներ թույլ չտված, բայց տուգանված վարորդները

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահ Տիգրան Քեյանը 168TV«Ռեվյու» հաղորդման ժամանակ ասաց, որ ներդրվող բալային համակարգը որոշ չափով կսթափեցնի վարորդներին.

«Վարորդները կփորձեն երթևեկության կանոններին համապատասխան երթևեկել՝ գիտակցելով, որ կարող են զրկվել վարորդական վկայականից: 1 տարվա համար նախատեսված է 9 բալ, ով կսպառի այդ 9 բալը, կկասեցվի նրա վարորդական վկայականը: Կան կոպիտ խախտումներ, որոնց դեպքում վարորդական իրավունքից կզրկվեն: Հարբած վիճակում մեքենա վարելու, 81 և ավելի արագություն գերազանցելու դեպքում վարորդական իրավունքից կզրկվեն 1 տարի ժամկետով»:

Ինչ վերաբերում է կայանատեղիների խնդիրներին, ապա նա նշեց, որ հիմնական լուծումը քաղաքային իշխանությունը պետք է իրականացնի. «Երևանի քաղաքային իշխանությունը պետք է շրջանցիկ ճանապարհներ ստեղծի Երևան քաղաքի համար, քաղաքային տրանսպորտի մասին չեմ խոսում: Պետական աշխատողների, ինստիտուտների ժամանակային գրաֆիկի փոփոխություն պետք է իրականացնել, ինչո՞ւ չէ՝ նաև որոշ պետական մարմինների աշխատավայրերի տեղափոխում իրականացվի կենտրոնական մասից»:

Նա ընդգծեց՝ եթե ՃՈ-ն շուրջօրյա շրջիկ հսկողություն իրականացնի, ապա վարորդները խախտում կատարելու փորձ չեն անի: Գազալցակայանների հետ կապված խնդիրների վերաբերյալ հետևյալն ասաց. «Վերջերս փոփոխություն կատարվեց, մետր խորանարդով վաճառքը փոխարինվեց կիլոգրամով, և այնտեղ արդեն բիզնես իրականացնողները չէին կարողանում էլ խաբել, իսկ հիմա արդեն գնի հետ է կապված, և երևի ինչ-որ միջոց են գտել նաև այդ կիլոգրամը խաբելու համար: Բայց ցանկացած քաղաքացի կարող է իր բողոքը ներկայացնել Շուկայի վերահսկողության տեսչությանը, որը շատ արագ արձագանքում է, և շատ արագ լուծվում է տվյալ լցակայանի խնդիրը»:

Տիգրան Քեյանը  երթևեկության կանոնների վերաբերյալ կրթական լուրջ ծրագրեր իրականացնելու անհրաժեշտություն է տեսնում. «Պետք է դպրոցում դաստիարակեն քաղաքացիներին, որովհետև վարորդը եթե ինչ-որ չափով սովորում է ճանապարհային երթևեկության կանոնները, որոշակի օրենքներ, բայց հետիոտնը ոչ մի կանոն չի սովորում: Իսկ մենք գիտենք, որ հետիոտնը, հեծանվորդները, բոլորը երթևեկության մասնակիցներ են և պետք է իրենց պարտականություններն իմանան: Այդ մասով ներկայիս իշխանությունը լուրջ անելիքներ ունի՝ հենց դպրոցներում ճանապարհային երթևեկության կանոնների դասավանդման ներդրումն իրականացվի: Վրաերթերի մեծ մասը հետիոտնի մեղքով է»:

Հարցին՝ որոշ վարորդներ բողոքում են, որ խախտումներ չեն անում, բայց գալիս են տուգանքներ, նման բան հնարավո՞ր է, նա պատասխանեց. «Տեխնիկապես՝ այո, հնարավոր է: Կարող է մեքենան վնասված լինել, բայց սխալ տեղ կայանված լինել, և իրեն տուգանում են, և ըստ էության վարորդի մեղքը չկա: Մեկ այլ վարորդ կարող է խախտում արած լինել, բայց օպերատորն այլ անձի նշած լինի, և իրավախախտումը գնա այլ անձի: Տեխնիկական թերություներ լինում են, բայց համատարած չեն: Նման դեպքերում հիմա պարտադիր է վերադասության կարգով բողոքարկումը. ՃՈ-ին եք առաջին բողոքը ներկայացնում, որը տեսնելով ձեր դիմումը, որ սխալ անձի են տուգանել, ամբողջությամբ կբեկանի: Նախկինում քաղաքացին էր որոշում՝ ՃՈ-ի՞ն բողոքարկել, թե՞ վարչական դատարան, բայց արդեն դեկտեմբերի 1-ից օրենքն ուժի մեջ մտավ, որ պարտադիր է մինչև դատարան դիմելը ՃՈ-ին բողոք ներկայացնել»:

Անդրադառնալով ավտոմաքսատունը Գյումրի տեղափոխելու վերաբերյալ ավտոներկրողների բողոքին՝ Տիգրան Քեյանն ասաց, որ այսօր ավտոներկրողների համար պետությունն իդեալական պայմաններ է ստեղծել. «Նրանք վերավաճառքի արդյունքում շատ փոքր հարկ են տալիս, և այնտեղ պայմաններ են ստեղծվել, որ մեքենան շատ հեշտ կարողանան գրանցել այլ անձի անունով՝ ինչ-որ տեղեկանք բերելով: Մի շարք արտոնություններ է տվել, և իրենք չպետք է բողոքեն Գյումրիում մաքսազերծում իրականացնելուց»:

Մանրամասները՝ 168TV-ի տեսանյութում

Տեսանյութեր

Լրահոս