Ո՞ւմ են վստահում ընտրողներն իրենց ձայները. Gallup International Association-ի հետազոտության արդյունքները

Այսօր տեղի ունեցավ  Gallup International Association-ի հայաստանյան ներկայացուցչության տնօրեն Արամ Նավասարդյանի մամուլի ասուլիսը, որի թեման ԱԺ ընտրություններ-2017-ում  (2-րդ փուլ)   քաղաքական Կուսակցությունների  և Դաշինքների ցուցանիշների լուսաբանումն էր  առ մարտի 20-ը՝ ըստ Gallup International Association-ի հայաստանյան երկայացուցչության:

Հարցումները  կատարվել են Հայաստանի  Հանրապետության 10 մարզերում և Երևան քաղաքի  բոլոր համայնքներում: Հարցումներին մասնակցել են 1147 հարցվածներ, որ ներառում է  մարտի  12-19-ը ընկած ժամանակահատվածը:

Կարեն Կարապետյանի իմիջը և բարձր ռեյտինգը միանշանակորեն ազդել է ՀՀԿ-ի վարկանիշի վրա: Հարցին՝ ինչպե՞ս եք գնահատում  ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանի գործելաոճը, հարցվածների 25.1 %-ը պատասխանել է՝ լիովին դրական, ավելի շուտ դրական՝ 55.5 %,  ավելի շուտ բացասական՝ 10 %, և բացասական՝4.5%:

Այնուհետև բանախոսը  ներկայացրեց  հարցման արդյունքները, որոնց համաձայն՝ հարցին՝ եթե առաջիկա կիրակի տեղի ունենային խորհրդարանական ընտրությունները, ապա համամասնական ընտրակարգով ո՞ր կուսակցության կամ կուսակցությունների դաշինքի օգտին կքվեարկեիք, գրանցվել են հետևյալ արդյունքները՝

Կարդացեք նաև

«ՀՀԿ»` 29,4 %
«Ծառուկյան» դաշինք` 28, 2 %
«Ելք» դաշինք` 6,1 %
«ՀՅԴ»` 4,8 %
«Ազատ դեմոկրատներ»` 4,4 %
«Հայկական Վերածնունդ»՝ 3,4%
«Կոնգրես-ՀԺԿ» դաշինք՝ 2,9 %
«Օհանյան-Րաֆֆի-Օսկանյան» դաշինք` 2,5 %
«Կոմունիստական կուսակցություն»՝ 1,2 %

Հարցվածների 9,5%-ը հրաժարվել է պատասխանել, իսկ 7,6%-ը դժվարացել է  առհասարակ պատասխանել:

Բանախոսի ներկայացմամբ՝ նախորդ հարցման համեմատ՝ ՀՀԿ-ի ցուցանիշն ինչ-որ չափով առաջ է անցել «Ծառուկյան» դաշինքից:

Տեղեկացնենք, որ  մինչև քարոզարշավն իրականացված առաջին  հարցման արդյունքների համաձայն՝ առաջին տեղում «Ծառուկյան» դաշինքն էր՝ 26,4%-ով, «ՀՀԿ»-ն` 22,8%-ով՝ գրավում էր երկրորդ տեղը:

Ինչ վերաբերում է ռեյտինգային ցուցակներով ներկայացված թեկնածուների  ցուցանիշներին, որոնք ներառված չեն  վերոհիշյալ հարցումների շրջանակներում, իհարկե, կարող են էականորեն փոխել  ընտրությունների արդյունքների վերջնական պատկերը, ասում է Արամ Նավասարդյանը՝  հավելելով, որ իրենց կողմից իրականացված հարցումները ներկայացնում են միայն  համամասնական պատկերը:

Ըստ Gallup International Association-ի հայաստանյան ներկայացուցչության տնօրեն Արամ Նավասարդյանի հարցումների՝ պատվիրատուի հանրայնացումը  հրապարակման ենթակա չէ, պայմանավորված բիզնես գաղտնիք պարունակող հանգամանքով:

Տեսանյութեր

Լրահոս