Բաժիններ՝

10 ապացույց, որ գովազդը կարող է և պետք է բարձրաձայնի կարևոր հարցեր

Մեզանից շատերի մտքում գովազդը բացասական ասոցիացիաներ ունի: Եվ մենք շատ դժվարությամբ ենք խուսափում գովազդների հետ առնչությունից: Բայց գովազդները միանման չեն և AdMe.ru-ն ներկայացնում է այնպիսինները, որոնք ոչ թե փորձում ենք մեզ ինչ-որ ապրանք վաճառել, այլ փորձում են հետ պահել ճակատագրական սխալներից:

«Բառերը աշխարհներ են ստեղծում» 

«Եկեք ստեղծենք լավագույն թիմն աշխարհում» 

«Հուշանվեր լինելը ցավոտ է» 

«Մենք բոլորս վարորդ ենք. կիսենք ճանապարհը» 

«Կենդանիները ծաղրածուներ չեն» 

«Երբ երեխան դադարում է կարդալ, երևակայությունն ահետանում է» 

«Կոռուպցիան պետք է հետքեր թողնի» 

«Գուցե այսպե՞ս դուք անտարբեր չեք անցնի» 

 

«Նա տարիներ շարունակ բղավում է, մենք պարզապես մի փոքր բարձրացրել ենք ձայնը» 

«Հեռախոսը մի կողմ դրեք, երբ ճանապարհին եք» 

«Այսպիսի՞ մատնահետք ենք մենք ցանկանում թողնել» 

«Երբ դու տպում ես, չես կարող տեսնել լուսափորը» 

Պատրաստեց Անի Գաբուզյանը

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս