«Ստացվում է՝ արտարժույթի հետ մեր երկիրը պետք է բարձրանա, իջնի, բա այդ դեպքում ո՞ւր մնաց պետությունը»
![](https://168.am/wp-content/uploads/2016/03/Vahagn-Sahakyan.jpg)
Վարորդները շարունակում են իրենց բողոքի ձայնը բարձրացնել բենզինի, բնական սեղմված, հեղուկ գազի գների բարձրացման հետ կապված, ինչպես նաև հայտնում են, որ խնդիր կա նաև սեղմված բնական գազի հետ կապված:
Նախկինի չափով իրենց մեքենաները լիցքավորում են, բայց քշում են ավելի քիչ:
Օրինակ՝ 1.2 շարժիչով մեքենայի դեպքում 4000 դրամ լցնում ու 150 կմժ են երթևեկում:
Կամ 1.1 բալոնի մեջ 3 անգամ 3650-3700 դրամի գազ են լցնում ու քշում նույնքան, ինչքան քշում էին երկու ամիս առաջ՝ 2500 դրամով
Բացի այդ՝ նկատել են, որ ՀԴՄ այլևս չեն տրամադրում, ու հիմնականում՝ հատկապես երեկոյան ժամերին:
ՀՀ տաքսի ծառայությունների գործատուների ճյուղային միության նախագահ Վահագն Սահակյանի փաստմամբ՝ ոչ միայն երեկոյան, այլև անգամ առավոտյան ՀԴՄ չեն տրամադրում ու այդպես միայն գազալցակայանենրում չէ:
«Այս թանկացումները ոչ մի բանով արդարացված չեն: Բենզինը, օրինակ, գալիս է Ռուսաստանից, ի՞նչ կապ ունի դոլարի գների հետ: Կամ, եթե անգամ կապ էլ ունի՝ նայեք, որ դոլարի գինը բարձրացել է 8-9 տոկոսով, վառելիքինը՝ մոտ 30: Բենզինն իջել էր 280 դրամ, հիմա ռեգուլյարը դարձել է 370, ու ամեն օր 10 դրամով բարձրանում է ու, եթե հանկարծ արտարժույթն իջնում է, ոչ մի տարբերություն չի լինում, մաքսիմում կարող է մի 10 դրամ իջնել»,- 168.am-ի հետ զրույցում ասաց Վահագն Սահակյանը:
Նրա փոխանցմամբ՝ գների նման տատանումների գործում մեծ դեր է խաղում «Գազպրոմ Արմենիան»:
Հիշեցնենք՝ դեռևս 2019թ. ապրիլին լուրեր կային, որ «Գազպրոմ Արմենիան» մեծացրել էր ԱԳԼՃԿ-ներին տրամադրվող սեղմված գազի միջին խտությունը, իսկ որոշ գազալցակայաններում այդ փաստը չեն ֆիքսել հաշվիչ սարքերում, ինչի պատճառով վարորդներն ավելի շատ գումար էին վճարում նույն ծավալով գազի դիմաց: Ասում են՝ «Գազպրոմ Արմենիան» ամեն օր խտություն է տալիս կայաններին, ըստ այդ խտության՝ սարքերը պետք է կարգավորեն, որ ճիշտ չափեն:
««Գազպրոմ Արմենիան» այս երկրի տերն է, ինչ ուզում՝ անում է: Գազի խտությունն ամեն օր փոխվում է: Դա կարող է փոխվել ճնշումից, որն ամեն օր չի կարող տալ «Գազպրոմը», որովհետև ճնշումը դինամիկ հսկող սարքեր կան: Իսկ եթե կալորիականությունը չի փոխվում, այլ բաղադրությունը, ապա այստեղ մի բան կարող է լինել, զազին ինչ-որ բան կարող են խառնել: Օրենքով հաշվիչն այն սարքն է, որ մեկ անգամ ստուգաչափվեց՝ ոչ մեկը չպետք է ձեռք տա, իսկ իրենք պատճառաբանում են, թե ամեն օր տարբեր որակի գազ է մտնում Հայաստան: 2013 թվականից ռուսների հետ պայմանագիր կա, որ կապ չունի՝ ինչ կալորիականության գազ է մտնում, կուբամետրով հաշվում, տալիս են: Այսինքն, կալորիականությունն առանց հաշվի առնելու՝ գնում են ու վաճառում են՝ ըստ կալորիականության, իսկ թվերը պարզապես նկարում են»,- նշեց նա:
ՀՀ տաքսի ծառայությունների գործատուների ճյուղային միության նախագահը չի հասկանում, թե ինչ է նշանակում՝ ամեն ինչ ամեն վայրկյան կապել արտարժույթի հետ:
«Դրա հետ կարելի է այդ դեպքում կապել նաև տրանսպորտի, տաքսու գինը, որովհետև եթե բենզինը թանկացրել են, ուրեմն պետք է այն նույնպես թանկանա: Ստացվում է՝ արտարժույթի հետ մեր երկիրը պետք է բարձրանա, իջնի: Բա այդ դեպքում ո՞ւր մնաց պետությունը: ԿԲ-ն ինչո՞ւ է վալյուտայի լրիվ ուրիշ կուրս տալիս: Դե որ այդպես է, թող ուղղորդեն մեզ՝ որտեղից այդ գնով վալյուտա գնենք»,- եզրափակեց Վահագն Սահակյանը:
Ավելի վաղ մեզ հետ զրույցում «Սպառողների խորհրդատվության կենտրոն» ՀԿ նախագահ Կարեն Չիլինգարյանն այս թանկացումն արտառոց չէր համարել, որովհետև, նրա խոսքով՝ նավթամթերքն է թանկացել, համաշխարհային գներն են բարձրացել, բացի այդ՝ որոշ չափով արժեզրկվել է նաև դրամը:
«Չի կարելի ասել, որ արտառոց թանկացում է: Ռեգուլյար տեսակի բենզինի մեկ լիտրը մինչև պատերազմը 340 դրամ էր, հիմա 9 տոկոսով է թանկացել, նույնը՝ նաև հեղուկ գազը, որովհետև փոխկապակցված են: Միշտ հեղուկ գազը բենզինի գնի կեսն է լինում: Հեղուկ գազի մեկ լիտրը թանկացել է 10 դրամով՝ 170-ից դարձել է 180 դրամ, առաջ 140-150 էր: Իսկ այն, որ ՀԴՄ չեն տրամադրում, դա մեզ մոտ եղած ամենացավոտ խնդիրներից է: Որոշ տեղերում ու մի շարք ոլորտներում անբարեխիղճ տնտեսվարողներն օգտվում են այս խառը և ծանր իրավիճակից»,- մանրամասնել էր Կարեն Չիլինգարյանը: