Ժամանակն է վերանայել մեր քաղաքականությունը Ռուսաստանի նկատմամբ․ ԱՄՆ 103 առաջատար փորձագետների ուղերձը

«ԱՄՆ-ի և Ռուսաստանի հարաբերությունները մտել են վտանգավոր փակուղի՝ սպառնալով ԱՄՆ-ի ազգային շահերին։ Ռազմական առճակատման վտանգը, որը կարող է վերածվել միջուկային առճակատման, կրկին իրական է։ (…) Մեր արտաքին քաղաքական զինանոցը հիմնականում վերաբերում է արձագանքներին, պատժամիջոցներին, հանրային ամոթանքին և Կոնգրեսի բանաձևերին: Covid-19 գլոբալ համավարակը և դրա հետ կապված ծանր համաշխարհային տնտեսական անկումը, փոխանակ խթանելու համագործակցությունը, միայն ուժեղացրել է ներկայիս վայրընթաց հետագիծը»,- գրել են ԱՄՆ արտաքին քաղաքականության ուղղությամբ 103 ամերիկացի փորձագետներ՝ Politico պարբերականում 2020-ի մայիսի 8-ին հրապարակված  բաց նամակում։

«Մինչդեռ աշխարհին և մեր բարեկեցությանը սպառնացող հսկայական մարտահրավերները, որոնք պահանջում են ռուս-ամերիկյան համագործակցություն, այդ թվում՝ միջուկային պատերազմի և կլիմայի փոփոխության էքզիստենցիալ սպառնալիքների շուրջ, անուշադրության են մատնվում։ Քանի որ խաղադրույքներն այնքան բարձր են, ինչպես իրենց առաջացրած ռիսկերի, այնպես էլ դրանց հետ կապված ծախսերի դեպքում, կարծում ենք, որ մեր ներկայիս ընթացքի մանրակրկիտ, անկողմնակալ վերլուծությունը և փոփոխությունը հրամայական են»,-  նշում են նրանք: Նրանց կարծիքով՝ Ռուսաստանը «(…) վիճարկում է գլոբալ առաջնորդի մեր դերը և համաշխարհային կարգը, որը մենք օգնել ենք կառուցել, միջամտում է մեր ներքին քաղաքականությանը՝ տարաձայնությունները սրելու և մեր ժողովրդավարական հեղինակությունն արատավորելու համար: Լավագույն դեպքում, մեր հարաբերությունները կմնան մրցակցության և համագործակցության խառնուրդ: Քաղաքականության խնդիրն է՝ գտնել նրանց միջև առավել շահավետ և անվտանգ հավասարակշռություն»: «Այդ նպատակով մենք առաջարկում ենք վեց ընդհանուր առաջարկություններ ԱՄՆ քաղաքականության համար,- գրում են փորձագետները՝ հստակեցնելով,- Նախ, մենք պետք է միջոց գտնենք արդյունավետորեն պայքարելու ԱՄՆ ընտրություններին Ռուսաստանի միջամտության դեմ, և, որ ամենակարևորն է, արգելափակենք քվեարկության գործընթացը խաթարելու ցանկացած փորձ: (…) Այնուամենայնիվ, մենք պետք է նաև Ռուսաստանին ներգրավենք բանակցություններում (…)՝ կենտրոնանալով յուրաքանչյուր կողմի՝ մյուս կողմի կարևոր ենթակառուցվածքին մեծ վնաս հասցնելու կարողությունների վրա: Անիմաստ է, որ երկու երկրները, որոնք իշխանություն ունեն ոչնչացնելու միմյանց և 30 րոպեում վերջ տալու քաղաքակրթությանը, այնպիսին, ինչպիսին մենք գիտենք, չունենան լիարժեք գործող դիվանագիտական հարաբերություններ:

Ուկրաինական ճգնաժամից հետո կառավարական հիմնական շփումներն ընդհատվել են, հյուպատոսությունները փակվել են, իսկ դեսպանատների աշխատակազմը կտրուկ կրճատվել է։ Շատ հաճախ սխալմամբ կարծում ենք, որ դիվանագիտական շփումները պարգևատրում են լավ վարքի համար, սակայն դրանք ուղղված են մեր շահերի խթանմանը և կոշտ հաղորդագրությունների փոխանցմանը: Դրանք մեզ անհրաժեշտ են՝ որպես անվտանգության կարևորագույն տարր՝ նվազագույնի հասցնելու թյուրըմբռնումներն ու սխալ հաշվարկները, որոնք կարող են հանգեցնել անցանկալի պատերազմի։ Նորմալ դիվանագիտական շփումների վերականգնումը պետք է լինի Սպիտակ տան գլխավոր առաջնահերթությունը և աջակցվի Կոնգրեսի կողմից»:

Նամակի հեղինակները կարծում են, որ ԱՄՆ-ի ռազմավարական դիրքորոշումը պետք է լինի «(…) զսպման և լիցքաթափման հավասարակշռված հանձնառությունը»: Այսպիսով, աջակցելով մեր պաշտպանությանը՝ մենք նաև պետք է Ռուսաստանին ներգրավենք լուրջ և մշտական ռազմավարական երկխոսության մեջ, որն ուղղված է անվստահության և թշնամանքի ավելի խորը աղբյուրների վերացմանը և, միևնույն ժամանակ, կենտրոնացած է անվտանգության լուրջ և հրատապ խնդիրների վրա, որոնց բախվում են երկու երկրները»: Նրանք կարծում են, որ միջուկային աշխարհի կառավարման հարցում ամերիկա-ռուսական առաջնորդության վերականգնման հրատապ անհրաժեշտություն կա, ինչը ներառում է «(…) Ռուսաստանի Դաշնության և Ամերիկայի Միացյալ Նահանգների միջև ռազմավարական հարձակողական սպառազինությունների հետագա կրճատման և սահմանափակման միջոցառումների մասին երրորդ պայմանագրի գործողության ժամկետի երկարաձգում և արագ անցում սպառազինությունների վերահսկողության հաջորդ փուլին՝ միջուկային կայունության ամրապնդման համար, որը խնամքով հարմարեցված է բազմաթիվ միջուկային խաղացողներով աշխարհին»: Բացի այդ, կա նաև «հրատապ անհրաժեշտություն՝ ավելի անվտանգ և կայուն դարձնելու ռազմական դիմակայությունը, որն անցնում է Եվրոպայի ամենաանկայուն տարածաշրջաններով՝ Բալթիկայից մինչև Սև ծով», իսկ դա ներառում է «(…) աշխատանք գոյություն ունեցող սահմանափակումների պահպանման ուղղությամբ, ինչպիսիք են Բաց երկնքի պայմանագիրը, որն այժմ վտանգված է, և Վիեննայի 2011 թվականի փաստաթուղթը, ինչպես նաև վստահության նոր միջոցների ստեղծումը»։

«Ամերիկա-չինական քաղաքականության հաջողությունը ոչ փոքր չափով կախված կլինի այն բանից, թե արդյո՞ք ԱՄՆ-ի և Ռուսաստանի միջև հարաբերությունների վիճակը թույլ է տալիս եռակողմ համագործակցություն կարևորագույն հարցերի շուրջ»,- ասված է նամակում: «Մեր ներկայիս քաղաքականությունն ամրապնդում է Ռուսաստանի պատրաստակամությունը՝ աջակցելու Չինաստանի ամերիկյան քաղաքականության ամենաքիչ կառուցողական կողմերին: Հակառակ ուղղությամբ տեղաշարժի հասնելը հեշտ չի լինի, բայց դա պետք է լինի մեր նպատակը»։ Խոսելով այն կարևոր հարցերի մասին, որոնցում ԱՄՆ-ի և Ռուսաստանի շահերն «իրական հակամարտության մեջ են, ինչպիսիք են Ուկրաինան և Սիրիան»՝ փորձագետները կարծում են, որ «ԱՄՆ-ը պետք է անդրդվելի մնա այն սկզբունքներին, որոնք կիսում են մեր դաշնակիցները և որոնք վճռորոշ նշանակություն ունեն արդար ելքի համար», սակայն «ավելի մեծ ուշադրություն պետք է դարձնել այն կուտակային ազդեցությանը, որը կշռադատված և քայլ առ քայլ առաջ Ամերիկյան պատժամիջոցները Ռուսաստանի դեմ, հրապարակման հեղինակների կարծիքով, «պետք է մտածված նպատակաուղղված լինեն և օգտագործվեն ազգային իշխանության այլ տարրերի, հատկապես՝ դիվանագիտության հետ համատեղ»:

Կարևոր հարցերում, որտեղ ԱՄՆ-ի և Ռուսաստանի շահերը գտնվում են «իրական հակամարտության մեջ, ինչպիսիք են Ուկրաինան և Սիրիան», փորձագետները կարծում են, որ «Միացյալ Նահանգները պետք է անդրդվելի մնա այն սկզբունքների վրա, որոնք կիսում են մեր դաշնակիցները, որոնք կարևոր են արդար արդյունքի համար», այնուամենայնիվ «պետք է ավելի շատ ուշադրություն դարձնել այն ամբարվող ազդեցությանը, որը չափված և աճող քայլերը կարող են ունենալ հարաբերությունների վրա՝ որպես ամբողջություն (…): Ռուսաստանի դեմ ամերիկյան պատժամիջոցները, ըստ հրապարակման հեղինակների, «պետք է մտածված թիրախավորվեն և օգտագործվեն ազգային ուժի այլ տարրերի, հատկապես՝ դիվանագիտության հետ համատեղ»։

«Պատժամիջոցների կայուն կուտակումը, որը Կոնգրեսի կողմից հաստատվել է որպես պատիժ Ղրիմում և Արևելյան Ուկրաինայում Ռուսաստանի գործողությունների, Սոլսբերիում թունավորումների, Միջին հեռահարության միջուկային ուժերի մասին պայմանագրի խախտման և ընտրություններին միջամտելու համար, նվազեցնում են ցանկացած հորդոր, որը կարող է առաջանալ Մոսկվայի մոտ՝ ընթացքը փոխելու համար, քանի որ նա այդ պատժամիջոցները մշտական է համարում»,- հավաստիացնում են նրանք: «Մենք պետք է վերականգնենք մեր պատժամիջոցների ռեժիմի ճկունությունը՝ կենտրոնանալով նպատակային պատժամիջոցների վրա, որոնք կարող են արագ թուլանալ՝ Ռուսաստանի քայլերի դիմաց, որոնք նպաստում են չլուծված հակամարտությունների ընդունելի լուծման բանակցություններին, ներառյալ Ռուսաստանի ակնհայտ ջանքերը՝ դադարեցնելու մեր ընտրական գործընթացին միջամտությունը:

«Դրա համար կպահանջվի քաղաքական կամք թե Սպիտակ տնից, թե Կոնգրեսի կողմից»։ «Ի վերջո, իրականությունն այն է, որ Ռուսաստանը Վլադիմիր Պուտինի օրոք գործում է ռազմավարական շրջանակներում, որոնք խորապես արմատավորված են ազգայնական ավանդույթներում, որոնք ռեզոնանս են գտնում թե վերնախավերի, թե հասարակության շրջանում: Հնարավոր իրավահաջորդը, նույնիսկ, եթե նա ավելի ժողովրդավարական է տրամադրված, ամենայն հավանականությամբ կգործի նույն շրջանակներում: Սխալ է՝ ամերիկյան քաղաքականությունը կառուցել այն ենթադրության վրա, որ մենք կարող ենք և պետք է փոխենք այդ շրջանակները։ Նմանապես, անխոհեմ կլիներ կարծել, որ մենք այլ ելք չունենք, քան կառչած մնալ ներկայիս քաղաքականությանը: Մենք պետք է հարաբերություններ կառուցենք այնպիսի Ռուսաստանի հետ, ինչպիսին նա կա, այլ ոչ թե նրա, ինչպիսին մենք ցանկանում ենք, որ նա լինի՝ լիովին օգտագործելով մեր ուժեղ կողմերը, բայց բաց մնալով դիվանագիտության համար։ Կենտրոնանալով դրա վրա՝ մենք կարող ենք թե հաղթահարել այն խնդիրը, որը ներկայացնում է Ռուսաստանը, թե փորձել մեր հարաբերությունները տեղափոխել ավելի կառուցողական ուղի։

Դա չիրականացնելու անկարողությունը կհանգեցնի չափազանց բարձր գնի»,- եզրափակում են հրապարակման հեղինակները։ Բաց նամակը ստորագրել են՝

Ռոուզ Գետեմյուլլեր- 2014-2016 թվականներին ԱՄՆ-ի սպառազինությունների վերահսկման և միջազգային անվտանգության հարցերով պետքարտուղարի տեղակալ

Թոմաս Գրեհեմ- 2004-2007 թվականներին ԱՄՆ Ազգային անվտանգության խորհրդի Ռուսաստանի գծով ավագ տնօրեն

Ֆիոնա Հիլլ- 2017-2019 թվականներին ԱՄՆ ազգային անվտանգության խորհրդի աշխատակազմի եվրոպական և ռուսական հարցերով ավագ տնօրեն

Ջոն Հանթսման-կրտսեր- 2017-2019 թվականներին Ռուսաստանում ԱՄՆ դեսպան

Ռոբերտ Լեգվոլդ- Կոլումբիայի համալսարան

Թոմաս Փիքերինգ-, 1993-1996 թվականներին Ռուսաստանում ԱՄՆ դեսպան

Ջորջ Շուլց- 1982-1989 թվականներին ԱՄՆ պետքարտուղար

Ուիլյամ Պերի- 1994-1997 թվականներին ԱՄՆ պաշտպանության նախարար

Էռնեստ Մոնիս- 2013-2017 թվականներին ԱՄՆ էներգետիկայի նախարար, Nuclear Threat Initiative Սեմ Նան, ԱՄՆ 1972-1997 թվականներին ԱՄՆ սենատոր, Nuclear Threat Initiative

Հարրի Հարթ- ԱՄՆ 1975-1987 թվականներին ԱՄՆ սենատոր

Ջոն Հեմրի- 1997-2000 թվականներին ԱՄՆ պաշտպանության փոխնախարար

Ջոն Մաքլաֆլին- 2000-2004 թվականներին ԿՀՎ փոխտնօրեն և տնօրենի պաշտոնակատար, Ջոնս Հոփքինսի միջազգային առաջադեմ հետազոտությունների դպրոց

Ջեյմս Քոլինզ- 1998-2001 թվականներին Ռուսաստանում ԱՄՆ դեսպան

Ջոն Բայերլի- 2008-2012 թվականներին Ռուսաստանում ԱՄՆ դեսպան

Մեգան Օ’Սալիվան- 2005-2007 թվականներին ԱՄՆ Ազգային անվտանգության հարցերով խորհրդականի տեղակալ Իրաքի և Աֆղանստանի հարցերով, ազգային անվտանգության խորհրդի աշխատակազմ, Հարվարդի Քենեդու դպրոց

Ռիչարդ Բերտ- 1983-1985 թվականներին ԱՄՆ պետքարտուղարի Եվրոպայի և Կանադայի գծով օգնական, Global Zero

Թոմաս Քանթրիմեն- 2011-2017 թվականներին ԱՄՆ պետքարտուղարի միջազգային անվտանգության և չտարածման հարցերով օգնական

Ջ. Սթեփլթոն Ռոյ- 1999-2000 թվականներին ԱՄՆ պետքարտուղարի հետախուզության և հետազոտությունների գծով օգնական, Քիսինջերի Չինաստանի և ԱՄՆ հետազոտությունների ինստիտուտ, Ուիլսոնի Կենտրոն

Ջոզեֆ Նայ- 1994-1995 թվականներին ԱՄՆ պաշտպանության նախարարի միջազգային անվտանգության հարցերով օգնական, Հարվարդի համալսարան

Գրեհեմ Էլիսոն- 1993-1994 թվականներին ԱՄՆ պաշտպանության նախարարի քաղաքականության և պլանավորման գծով օգնական, Հարվարդի Քենեդու դպրոց, գեներալ (պաշտոնաթող)

Չարլզ Բոյդ- 1992-1995 թվականներին գլխավոր հրամանատարի տեղակալ, ԱՄՆ ԶՈՒ եվրոպական հրամանատարություն, Center Ֆոր թե National Interest

Ջորջ Բիբի- Ռուսաստանի վերլուծության բաժնի նախկին տնօրեն, ԿՀՎ

Մարկ Բեյսինջեր- Փրինսթոնի համալսարան

Ռիչարդ Բեթս- Կոլումբիայի համալսարան

Կոիտ Բլեքեր- 1995-1996 թվականներին Ռուսաստանի, Ուկրաինայի և Եվրասիայի հարցերով ավագ տնօրեն, ԱՄՆ ազգային անվտանգության խորհուրդ, Սթենֆորդի համալսարան

Բարրի Բլեհման- Սթիմսոն Կենտրոն

Յան Բրեմմեր- Eurasia Group Ջորջ Բրեսլաուեր, Բերկլիի Կալիֆոռնիայի համալսարան

Էդմունդ Բրաուն-կրտսեր- 1975-1983, 2011-2019 թվականներին Կալիֆոռնիայի նահանգապետ, Bulletin of Atomic Scientists

Լարի Քալդուել- Արևմտյան քոլեջ

Սամուել Չարապ- 2011-2012 թվականներին սպառազինությունների վերահսկման և միջազգային անվտանգության հարցերով պետքարտուղարի օգնականի ավագ խորհրդական

Փիթեր Կլեմենտ- Կոլումբիայի համալսարան, Միջազգային և հասարակական հարաբերությունների դպրոց

Թիմոթի Քոլթոն- Հարվարդի համալսարան

Քեյթ Դարդեն- Ամերիկյան համալսարան

Ջիլ Դոգերթի- Ջորջթաունի համալսարան

Դանիել Դրեզներ- Ֆլեթչերի իրավունքի և դիվանագիտության դպրոց

Գլորիա Դաֆի- 1993-1995 թվականներին ԱՄՆ պաշտպանության նախարարի օգնականի տեղակալ

Սյուզան Էլիոթ- ԱՄՆ արտաքին քաղաքականության ազգային կոմիտե

Ռոբերտ Դեյվիդ Ինգլիշ- Հարավային Կալիֆոռնիայի Համալսարան

Բրայան Ֆինլեյ- Սթիմսոն Կենտրոն

Ռոզմարի Ֆորսայթ- 1993-1995 թվականներին ԱՄՆ ազգային անվտանգության խորհրդի աշխատակազմի Ռուսաստանի, Ուկրաինայի և Եվրասիայի հարցերով տնօրեն

Նենսի Գալագեր- Մերիլենդի Համալսարան

Ջեյմս Գոլդգեյեր- Ամերիկյան համալսարան

Թանե Գուստաֆսոն- Ջորջթաունի համալսարան

Շեյլա Գուոլթնի- ԱՄՆ դեսպան (պաշտոնաթող)

Զիգֆրիդ Հեքեր- Սթենֆորդի համալսարան

Մարտին Հելման- Սթենֆորդի համալսարան

Ռիչարդ Հոգլանդ- Caspian Policy Center

Դեյվիդ Հոլոուեյ- Սթենֆորդի Համալսարան

Առնոլդ Գորելիկ- 1991-1998 թվականներին RAND կորպորացիա Էդվարդ Իֆթ, դաշտային ստուգումների գրասենյակի փոխտնօրեն, Սթենֆորդի համալսարան

Ռոբերտ Ջերվիս- Կոլումբիայի համալսարան

Յան Հ. Կալիցկի- Վուդրո Վիլսոնի Կենտրոն

Մայքլ Քիմմեյջ- Ամերիկայի կաթոլիկ համալսարան

Մայքլ Կրեպոն- Սթիմսոն Կենտրոն

Ջորջ Քրոլ- ԱՄՆ դեսպան (պաշտոնաթող)

Չարլզ Կուպչան- 2014-2017 թվականներին ԱՄՆ նախագահի ազգային անվտանգության հարցերով հատուկ օգնական, Ջորջթաունի համալսարան

Քլիֆ Կուպչան- Եվրասիա Խումբ Մելվին Լեֆլեր, Վիրջինիայի Համալսարան

Ուիլյամ Լուերս- ԱՄՆ դեսպան (պաշտոնաթող)

Ալեն Լինչ- Վիրջինիայի Համալսարան

Էյլին Մալոյ- ԱՄՆ դեսպան (պաշտոնաթող)

Սթիվեն Ման- ԱՄՆ դեսպան (պաշտոնաթող)

Ջեսիկա Մեթյուզ- Կարնեգի միջազգային Խաղաղության հիմնադրամ Ռիչարդ Հ. Մացկե, տնօրենների խորհրդի նախկին անդամ (Chevron, PetroChina և Lukoil)

Ջոն Ջ. Միրսհայմեր- Չիկագոյի համալսարան

Մարկ Մեդիշ- 2000-2001 թվականներին ԱՄՆ Ազգային անվտանգության խորհրդի Ռուսաստանի, Ուկրաինայի և Եվրասիայի հարցերով ավագ տնօրեն

Ռաջան Մենոն- Նյու Յորքի քաղաքային քոլեջ / Նյու Յորքի քաղաքային համալսարան

Ռիչարդ Մայլս- ԱՄՆ դեսպան (պաշտոնաթող)

Քրիս Միլլեր- Ֆլետչերի Դպրոց

Մեթյու Մյուրեյ- Կոլումբիայի համալսարան

Ալան Մաստարդ- ԱՄՆ դեսպան (պաշտոնաթող)

Լարի Ք. Նեփեր- Տեխասի Մեխանիկա-գյուղատնտեսական համալսարան

Մայքլ Օպենհայմեր- Նյու Յորքի համալսարան

Բրյուս Պարրոտ- Ջոնս Հոփկինսի առաջադեմ միջազգային հետազոտությունների դպրոց Պիտեր Պետիբոուն, Pettibone International ADR LLC

Սթիվեն Փայֆեր- 1996-1997 թվկաններին Ռուսաստանի, Ուկրաինայի և Եվրասիայի գծով ԱՄՆ Ազգային անվտանգության խորհրդի աշխատակազմի ավագ տնօրեն, Սթենֆորդի համալսարան

Փոլ Պիլար- Ջորջթաունի համալսարան

Բարրի Փոուզեն- Մասաչուսեթսի տեխնոլոգիական ինստիտուտ

Ուիլյամ Փոթեր- Մոնտերեյի Միդլբերիի միջազգային հետազոտությունների ինստիտուտ

Ջոն Պերնել- ԱՄՆ դեսպան (պաշտոնաթող)

Բրեդ Ռոբերթս- 2009-2013 թվականներին ԱՄՆ պաշտպանության նախարարի միջուկային և պաշտպանական քաղաքականության գծով օգնականի տեղակալ, Սինթիա

Ռոբերթս- Հանթեր քոլեջ, Նյու Յորքի քաղաքային համալսարան

Մեթյու Ռոժանսկի- Քենանի ինստիտուտ

Ջոան Ռոուլինգ- Nuclear Threat Initiative

Լին Ռյուստեն- 2012-2014 թվականներին սպառազինությունների վերահսկման և չտարածման ավագ տնօրեն, ԱՄՆ ազգային անվտանգության խորհրդի աշխատակազմ, Nuclear Threat Initiative

Սքոթ Սագան- Սթենֆորդի համալսարան

Ջեֆրի Շեյֆեր- ԱՄՆ արտաքին քաղաքականության ազգային կոմիտե

Դմիտրի Սայմսս- Center for the National Interest

Քրիստոֆեր Սմարթ- 2013-2015 թվականներին միջազգային տնտեսության, առևտրի և ներդրումների գծով ավագ տնօրեն, ԱՄՆ ազգային անվտանգության խորհրդի աշխատակազմ

Ջեք Սնայդեր- Կոլումբիայի համալսարան

Ջ.Կ. Էնդրյու Սփինդլեր- Ֆինանսական ծառայությունների կամավորական կորպուս Ադամ Ստալբերգ- Ջորջիայի Տեխնոլոգիական ինստիտուտ

Ռոնալդ Սունի- Միչիգանի համալսարան

Դենիել Թրեյսման- Լոս Անջելեսի Կալիֆոռնիայի համալսարան

Աննա Վասիլևա- Մոնտերեյի Միդլբերիի միջազգային հետազոտությունների ինստիտուտ

Սթիվեն Ուոլթ-  Հարվարդի համալսարան

Ջոն Ուոլֆսթհել- 2014-2017 թվականներին սպառազինությունների վերահսկման և չտարածման ավագ տնօրեն, ԱՄՆ ազգային անվտանգության խորհրդի աշխատակազմ,  Global Zero

Քենեթ Յալովից- ԱՄՆ դեսպան (պաշտոնաթող)

Սթիվեն Մ. Յանգ- ԱՄՆ դեսպան (պաշտոնաթող)

Դոնալդ Զագորիա- ԱՄՆ արտաքին քաղաքականության ազգային կոմիտե

Պիտեր Ցվակ- բրիգադի գեներալ (թոշակառու), Քենանի ինստիտուտ

Politico-ն մատնանշում է՝ նամակը ստորագրած բոլոր անձինք գործում են իրենց անունից, և այն կազմակերպությունները, որոնց նրանք ներկայացնում են, նշված են բացառապես նույնականացման համար, և չի ենթադրում, որ այդ հաստատություններն աջակցում են նամակի բովանդակությանը:

Հրապարակման բնօրինակը՝ այստեղ:

Հրապարակման պատրաստեց՝ Գ.Մ.-ն

Տեսանյութեր

Լրահոս