ԵԱՏՄ-ի երկրները մտադիր են զարգացնել համագործակցությունն ավիաշինության բնագավառում. ԵԱՏՀ
Կոոպերացիայի զարգացումը ավիաշինական ճյուղում դիտվում է որպես գերակա Եվրասիական տնտեսական միության (ԵԱՏՄ) շրջանակներում: Այդ մասին հայտարարել է Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողվի (ԵԱՏՀ) արդյունաբերության եւ ագրոարդյունաբերական համալիրի հարցերով կոլեգիայի անդամ (նախարար) Արտակ Քամալյանը։
«ԵԱՏՄ-ի համար առանձնապես նշանակալից ուղղություն է ճանաչվել կոոպերացումն ավիաշինության բնագավառում: Արդյունքը կարող է դառնալ սեփական արտադրանքի ստեղծումը, որն ապագայում ունակ լինի մրցակցելու Եվրոպայի եւ ԱՄՆ-ի համաշխարհային արտադրողաների հետ»,- նշել է ԵԱՏՀ-ի նախարարը «ՍԲ: Բելառուս սեգոդնյա» հրատարակությանը տված հարցազրույցում, որը հրապարակվել է մարտի 19-ին:
ԵԱՏՀ-ի կոլեգիայի ներկայացուցչի խոսքով՝ ավիաշինության բնագավառում համատեղ նախագծերը կնպաստեն ԵԱՏՄ-ի՝ սեւ եւ գունավոր մետաղների արտադրության կարողությունների բեռնմանը, պահանջված կլինի միկրոէլեկտրոնիկայի, սարքաշինության եւ հաստոցաշինության արտադրանքը: Ամբողջությամբ վերցված, ասել է Քամալյանը, Եվրասիական տնետսական հանձնաժողովը ԵԱՏՄ-ի պետությունների հետ համատեղ ծավալել է «գերակա ճյուղերում՝ մեքենաշինության, էլեկտրասաքավորումների արտադրության, ավտոմոբիլաշինության, մետաղագործական արատդրության, թեթեւ արդյունաբերության բնագավառումներում կոոպգերացիոն կապերի զարգացման համալիր աշխատանք» Նախարարը հայտնել է, որ ներկայումս ԵԱՏՄ-ի երկրների կառավարությունների ղեկավարների մակարդակով պատարստվում է ընդունման փաստաթուղթ արդյունաբերական համագործակցության ռազմավարության մասին:
«Գլխավոր խնդիրը, որի լուծմամբ մենք պետք է զբաղվենք, ԵԱՏՄ-ի երկրների արդյունաբերական ձեռնարկությունների մրցունակության բարձրացումն է տեխնոլոգիական զարգացման նոր մակարդակ անցելու միջոցով՝ արդյունաբերական կոոպերացման, ինչպես նաեւ ինովացիոն զարգացման եւ արդյունաբերության թվային կերպափոխման խթանման շրջանակներում»,- նշել է ԵԱՏՀ-ի նախարարը:
ԵԱՏՄ-ի կազմի մեջ են մտնում Հայաստանը, Բելառուսը, Ղազախստանը, Ղրղզստանը եւ Ռուսաստանը, հաղորդել է ՏԱՍՍ-ը: