Ամենաթանկ 7 սպորտային բրենդերը
Ամերիկյան «Forbes» ամսագիրը կազմել է աշխարհի 7 ամենաթանկ սպորտային բրենդերի ցանկը՝ գնահատելով դրանց արժեքը:
1. Nike բրենդը աշխարհում միակն է, որի մասնաբաժինը համաշխարհային շուկայում մեծացել է վերջին երկու տարիների ընթացքում: Բրենդի արժեքը՝ 10,7 մլրդ դոլար:
2. Disney ընկերության բաղկացուցիչ մաս կազմող ESPN բրենդի արժեքը «Forbes» ամսագիրը գնահատել է 10,5 մլրդ դոլար:
3. Adidas բրենդի արժեքը գնահատվել է 7,3 մլրդ դոլար:
4. PepsiCo ընկերությանը պատկանող Gatorade բրենդի արժեքը 6,4 մլրդ դոլար է գնահատվել:
5. 2006-ին Adidas-ի դուստր կազմակերպություն դարձած Reebok բրենդի արժեքը 2 մլրդ դոլար է:
6. Sky Sports բրենդի արժեքը «Forbes» ամսագրի կողմից գնահատվել է 1,3 մլրդ դոլար:
7. EA Sports բրենդի արժեքը գնահատվել է 770 մլն դոլար: