Բաժիններ՝

Ամենաթանկ 7 սպորտային բրենդերը

Ամերիկյան «Forbes» ամսագիրը կազմել է աշխարհի 7 ամենաթանկ սպորտային բրենդերի ցանկը՝ գնահատելով դրանց արժեքը:

1. Nike բրենդը աշխարհում միակն է, որի մասնաբաժինը համաշխարհային շուկայում մեծացել է վերջին երկու տարիների ընթացքում: Բրենդի արժեքը՝ 10,7 մլրդ դոլար:

2. Disney ընկերության բաղկացուցիչ մաս կազմող ESPN բրենդի արժեքը «Forbes» ամսագիրը գնահատել է 10,5 մլրդ դոլար:

GS01-0954_ESPN

Կարդացեք նաև

3. Adidas բրենդի արժեքը գնահատվել է 7,3 մլրդ դոլար:

ADIDAS

4. PepsiCo ընկերությանը պատկանող Gatorade բրենդի արժեքը 6,4 մլրդ դոլար է գնահատվել:

GATORADE

5. 2006-ին Adidas-ի դուստր կազմակերպություն դարձած Reebok բրենդի արժեքը 2 մլրդ դոլար է:

RBK

6. Sky Sports բրենդի արժեքը «Forbes» ամսագրի կողմից գնահատվել է 1,3 մլրդ դոլար:

BG00-1454_SKY

7. EA Sports բրենդի արժեքը գնահատվել է 770 մլն դոլար:

EASPORTS

 

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս