Samsung-ը հրաժարվել է Օլիմպիական խաղերի հետ կապված 1 միլիարդ դոլար արժողությամբ գովազդային արշավից
Զարմանալի և շատ հանրայնացված քայլով Samsung Electronics-ը հայտարարեց Միջազգային օլիմպիական կոմիտեի (ՄՕԿ) 1 միլիարդ դոլար արժողությամբ գովազդային արշավից դուրս գալու մասին: Որոշումը գալիս է ի պատասխան այն բանի, ինչ ընկերությունը նկարագրում է որպես Օլիմպիական խաղերի ավելի ու ավելի «արթնացած» օրակարգ, մի դիրքորոշում, որը զգալի բանավեճ է առաջացրել ինչպես կորպորատիվ, այնպես էլ սպորտային աշխարհում:
Samsung-ը Օլիմպիական խաղերի նշանավոր հովանավորն է եղել մոտ երեք տասնամյակ: Ընկերության գերժամանակակից տեխնոլոգիաները և նորարարական գովազդային արշավները դարձել են համաշխարհային սպորտային իրադարձության հոմանիշ՝ ավելացնելով հեռուստադիտողի փորձը այնպիսի առաջընթացներով, ինչպիսիք են վիրտուալ իրականության ծածկույթը և բջջային կապը: Համագործակցությունը ոչ միայն շահութաբեր էր երկու կողմերի համար, այլև խորհրդանշում էր մարզական գերազանցության և տեխնոլոգիական հմտության խառնուրդ:
Այնուամենայնիվ, հարաբերությունները բախվեցին իրարանցման հետ՝ կապված 2024 թվականի Փարիզի Օլիմպիական խաղերի համար նախատեսված 1 միլիարդ դոլար արժողությամբ գովազդային արշավից դուրս գալու Samsung-ի վերջին որոշման հետ: Այս քայլը ազդարարում է ընկերության մարքեթինգային ռազմավարության զգալի փոփոխություն և արտացոլում է կորպորատիվ հովանավորների միջև ավելի լայն լարվածություն և խոշոր սպորտային իրադարձությունների մշակութային լանդշաֆտի փոփոխում:
Samsung-ի դուրս գալը պայմանավորված էր մի շարք իրադարձություններով 2024 թվականի Փարիզի Օլիմպիական խաղերի բացման արարողության ժամանակ, որտեղ ցուցադրվեցին կատարումներ և գեղարվեստական ցուցադրություններ, որոնք որոշ հեռուստադիտողների համար հակասական էին: Լեոնարդո դա Վինչիի «Վերջին ընթրիքը» հիշեցնող տեսարանը, որը վրդովմունք առաջացրեց պահպանողական հանդիսատեսի և կրոնական խմբերի շրջանում:
Սոցիալական լրատվամիջոցները պայթեցին քննադատություններով, շատերը մեղադրեցին Օլիմպիական խաղերին «արթնացած» օրակարգի առաջնահերթությունը մարզական նվաճումների տոնակատարության փոխարեն: Հայտնի գործիչները, այդ թվում՝ Ներկայացուցիչների պալատի խոսնակ Մայք Ջոնսոնը և Կանզաս Սիթիի ղեկավար Հարիսոն Բաթքերը, հրապարակայնորեն դատապարտեցին ներկայացումը՝ այն որակելով որպես հարձակում ավանդական արժեքների վրա:
Մամուլի հաղորդագրության մեջ Samsung-ը մանրամասնել է քարոզարշավից դուրս գալու իր պատճառները՝ վկայակոչելով Օլիմպիական խաղերի հեռանալն իր հիմնական արժեքներից: «Samsung-ը միշտ պաշտպանել է նորարարությունը, գերազանցությունը և միասնությունը Օլիմպիական խաղերի հետ մեր համագործակցության շնորհիվ: Այնուամենայնիվ, վերջին իրադարձությունները ընդգծեցին ուշադրության կենտրոնացման փոփոխություն, որն այլևս չի համապատասխանում մեր ընկերության առաքելությանը և արժեքներին: Մենք կարծում ենք, որ Օլիմպիական խաղերը պետք է մնան որպես մարզական հզորության և համաշխարհային միասնության տոն, այլ ոչ թե պառակտող մշակութային օրակարգերի հարթակ»:
Հայտարարությունը շարունակվում է. «Որպես այդպիսին, մենք դժվար որոշում ենք կայացրել հրաժարվել 2024 թվականի Փարիզի Օլիմպիական խաղերի 1 միլիարդ դոլար արժողությամբ մեր գովազդային արշավից: Մենք հավատարիմ ենք մնում ամբողջ աշխարհում սպորտին և մարզիկներին աջակցելուն, բայց դա պետք է անենք մեր սկզբունքներին համապատասխան»:
Samsung-ի որոշումը ցնցումներ է առաջացրել գովազդի և սպորտի ոլորտներում: Վերլուծաբանները բաժանված են այս քայլի հնարավոր ազդեցության վերաբերյալ: Ոմանք պնդում են, որ Samsung-ի համարձակ դիրքորոշումը կարող է ռեզոնանս ունենալ իր սպառողների բազայի զգալի մասի հետ, ովքեր կիսում են նմանատիպ մտահոգությունները մշակութային տեղաշարժերի վերաբերյալ: Մյուսները զգուշացնում են, որ Օլիմպիական խաղերի նման բարձրակարգ իրադարձություններից հեռու մնալը կարող է հանգեցնել ապրանքանիշի տեսանելիության և շուկայի մասնաբաժնի կորստի:
Մարքեթինգի փորձագետ Ջոնաթան Միլլերը մեկնաբանեց. «Սա ռիսկային քայլ է Samsung-ի համար: Թեև այն կարող է ամրապնդել իր հարաբերությունները սպառողների հետ, ովքեր քննադատում են «արթնացած» մշակույթը, այն կարող է նաև օտարել երիտասարդ, ավելի առաջադեմ հանդիսատեսին, ովքեր գնահատում են ներառականությունը և սոցիալական արդարությունը: Երկարաժամկետ ազդեցությունը Samsung-ի ապրանքանիշի իմիջի վրա կախված կլինի նրանից, թե որքանով են նրանք արդյունավետ կերպով նավարկելու այս հակասությունները»:
Միջազգային օլիմպիական կոմիտեն դեռ պաշտոնական հայտարարություն չի տարածել՝ ի պատասխան Samsung-ի դուրս գալուն: Այնուամենայնիվ, ինսայդերները ենթադրում են, որ հանձնաժողովը մտահոգված է այլ հովանավորների վրա պոտենցիալ ալիքային ազդեցություններով և խաղերի ընդհանուր ֆինանսական առողջությամբ:
ՄՕԿ-ի անանուն աղբյուրը հայտարարել է. «Samsung-ի որոշումը զգալի հարված է։ Մենք մեծապես ապավինում ենք համաշխարհային բրենդների հետ մեր համագործակցությանը խաղերը ֆինանսավորելու և մարզիկների և հեռուստադիտողների համար համաշխարհային մակարդակի փորձ ապահովելու համար: Մենք հույս ունենք լուծել այս մտահոգությունները և հանգստացնել մեր հովանավորներին, որ Օլիմպիական խաղերը մնում են համաշխարհային միասնության և սպորտային գերազանցության տոն»:
Օլիմպիական խաղերի գովազդային արշավից Samsung-ի դուրս գալը սոցիալական և մշակութային հարցերում կորպորացիաների դերի մասին ավելի լայն զրույցի մի մասն է: Քանի որ ընկերությունները կողմնորոշվում են ավելի ու ավելի բևեռացված լանդշաֆտում, հովանավորությունների և գործընկերությունների վերաբերյալ որոշումները դառնում են ավելի բարդ և հղի պոտենցիալ արձագանքներով:
Samsung-ի քայլը արտացոլում է կորպորացիաների աճող միտումը մշակութային և քաղաքական հարցերի շուրջ դիրքորոշումներ ընդունելու՝ երբեմն երկարամյա համագործակցության հաշվին: Այս միտումը մասամբ պայմանավորված է սոցիալական մեդիայի աճով, որտեղ հասարակական կարծիքը կարող է արագ փոխվել, և ընկերությունները պետք է արագ արձագանքեն իրենց հեղինակությունը պահպանելու համար:
Այս որոշման հետևանքով Samsung-ը հայտարարել է իր գովազդային բյուջեն վերահղելու պլանների վրա դեպի այլ սպորտային իրադարձություններ և նախաձեռնություններ, որոնք ավելի սերտորեն համապատասխանում են իր արժեքներին: Հաղորդվում է, որ ընկերությունը համագործակցություններ է ուսումնասիրում սպորտային լիգաների և միջոցառումների հետ, որոնք ընդգծում են ավանդական մարզական մրցումները՝ առանց մշակութային և քաղաքական երանգի, որոնք բնորոշ են վերջին Օլիմպիական խաղերին:
«Մենք ոգևորված ենք նոր հնարավորություններ բացահայտելու համար՝ աջակցելու սպորտին և մարզիկներին այնպիսի ձևերով, որոնք արտացոլում են մեր հավատարմությունը նորարարության և գերազանցության նկատմամբ», – ասվում է մամուլի հաղորդագրության մեջ: «Մեր ուշադրության կենտրոնում կլինի միասնությունը խթանելը և մարզիկների նվաճումները ողջ աշխարհում նշելու վրա»:
Samsung-ի դուրս գալը 1 միլիարդ դոլար արժողությամբ օլիմպիական գովազդային արշավից նշանակալի պահ է սպորտի, կորպորատիվ հովանավորության և մշակութային արժեքների խաչմերուկում: Քանի որ ընկերությունը կողմնորոշվում է այս որոշման հետևանքով, նա պետք է հավասարակշռի իր ապրանքանիշի ամբողջականությունը իր բազմազան սպառողական բազայի զարգացող սպասումների հետ:
Հակասությունը նաև ընդգծում է ՄՕԿ-ի նման կազմակերպությունների առջև ծառացած ավելի լայն մարտահրավերները, որոնք պետք է համադրեն իրենց համաշխարհային լսարանի ավանդական արժեքները զարգացող մշակութային լանդշաֆտի հետ: Թե ինչպես են օլիմպիական խաղերը և դրա հովանավորները լուծում այս մարտահրավերները, կձևավորեն աշխարհի ամենասիրված մարզական իրադարձություններից մեկի ապագան:
Միևնույն ժամանակ, Samsung-ի դիրքորոշումը բուռն բանավեճ է առաջացրել, որը հավանաբար կշարունակվի 2024 թվականի Փարիզի Օլիմպիական խաղերի մոտենալուն զուգահեռ: Թե այս քայլը, ի վերջո, օգուտ կբերի, թե վնաս կհասցնի Samsung-ին, դեռևս պետք է պարզվի, բայց դա անհերքելիորեն նախադեպ է ստեղծում այն բանի համար, թե ինչպես են կորպորացիաները ներգրավվում մշակութային և սոցիալական խնդիրների հետ ապագայում:
Աղբյուրը` Azg.am