Բաժիններ՝

Բոլոր ժամանակների 13 ամենավատ ֆիլմերը՝ «Մարդասպան լոլիկների հարձակումից» մինչև «Տրանսֆորմատորներ»

Այս ֆիլմերն ունեն սարսափելի սյուժե, հատուկ էֆեկտներ և դերասանական խաղ։ Բայց դրանք դիտելը շատ զվարճալի է:

Գաղտնիք չէ, որ վատ ֆիլմերն ավելի շատ են, քան լավը: Բայց դրանցից շատերը պարզապես ձանձրալի են, ուստի հանդիսատեսը կա՛մ բաց է թողնում նման նկարները, կա՛մ անմիջապես մոռանում: Սակայն երբեմն ֆիլմն այնքան սարսափելի է լինում, որ դառնում է կուլտ։

13. Нападение помидоров-убийц/Attack of the Killer Tomatoes!

Մարդկանց վրա հանկարծակի լոլիկներ են հարձակվում։ Կառավարությունը պնդում է, որ ոչ մի լուրջ բան տեղի չի ունենում, բայց զուգահեռաբար հատուկ ջոկատ է կազմում՝ պայքարելու հրեշների դեմ, որոնք մեծանում են։ Թշնամիների դեմ կռվող կլինի տղամարդը, ով հագնվում է Աբրահամ Լինքոլնի, ապա Հիտլերի, ջրասուզակի, լողորդի և պարաշյուտիստի նման: Երգը նրանց կօգնի պատերազմում։

Այս կինոնկարի հեղինակները փորձել են պարոդիկացնել Ալֆրեդ Հիչքոկի «Թռչունները» ֆիլմերը։ Եվ վերջում ստեղծեցին մի շատ վատ ֆիլմ, որը ծիծաղեցնում է ոչ թե սարսափների վրա հեգնանքով, այլ իր հիմարությամբ։ Ավելին, դերասանները խաղում են անբնական, իսկ հատուկ էֆեկտները վատ տեսք ունեն նույնիսկ 70-ականների համար։ Բայց դա այն է, ինչը դարձնում է Attack of the Killer Tomatoes-ը իսկապես զվարճալի դիտելը:

Կինոկարն ունի մի քանի շարունակություն։ Բայց նույնքան ծիծաղելի է ստացվել միայն «Մարդասպան լոլիկների վերադարձը» շարունակությունը։ Այնտեղ, ի դեպ, իր առաջին դերը խաղացել է շատ երիտասարդ Ջորջ Քլունին։ Այն, ինչ դերասանն ինքը նախընտրում է ևս մեկ անգամ չհիշել։

12. Супербратья Марио/Super Mario Bros.

Մարիո և Լուիջի եղբայրներն ապրում են Բրուքլինում և աշխատում են որպես փականագործներ։ Մի օր նրանք հայտնաբերում են մի անցում դեպի այլ աշխարհ, որտեղ բնակեցված են մողեսները: Այժմ հերոսները պետք է հաղթեն չար Կուպային։ Նա ցանկանում է տիրել Երկրին, օգտագործելով էվոլյուցիան հակադարձող զենք: Բայց նախ, եղբայրները պետք է փրկեն արքայադուստր Դեյզիին:

Տեսախաղերի ադապտացիաների մեծ մասը քննադատության է ենթարկվում երկրպագուների կողմից: Բայց «Super Mario Bros»-ը վատագույններից մեկն է ստացվել։ Հիմնական խնդիրն այն է, որ սկզբնական խաղի հղումները հնարավորինս անտեղի են: Իսկ ֆիլմը որպես առանձին ստեղծագործություն ընկալելն ուղղակի անհնար է՝ չափազանց ծիծաղելի է։

11. План 9 из открытого космоса/Plan 9 from Outer Space

Այլմոլորակայինները հաղորդագրություն են ուղարկում Երկիր՝ բոլոր մարդկանցից պահանջելով վայր դնել զենքերը: Զինվորական հրամանատարները, բնականաբար, հրաժարվում են դա անել։ Եվ հետո այլմոլորակայինները վերակենդանացնում են մահացածներին, ովքեր կարող են ոչնչացնել մարդկությանը:

Plan 9-ը Էդվարդ Վուդ կրտսերի ամենահայտնի գործերից է։ Այս ռեժիսորն իր ֆիլմերը նկարահանել է նվազագույն ներդրումներով և ամենից հաճախ առաջին իսկ կադրով: Կարևոր չէ, որ օդաչուների խցիկը պատկերված էր այգու աթոռներով և վարագույրներով, դերասանները մոռանում էին իրենց տողերը, իսկ դեկորացիան շարժվում էր։ Հեղինակը պարզապես չի նկատել այս ամենը։

Վուդին շատ են անվանում ամենավատ ռեժիսոր, և ահա թե ինչն է նրան դարձրել լեգենդ այս տարիների ընթացքում՝ նրա ֆիլմերն այնքան վատն են, որ մի տեսակ անկեղծություն ունեն։ Թիմ Բարթոնը նույնիսկ նկարահանել է Էդ Վուդի կենսագրական ֆիլմը Ջոնի Դեփի մասնակցությամբ:

Նրանց, ովքեր «Պլան 9»-ից հետո կորոշեն ծանոթանալ հեղինակի մնացած կինոգրաֆիայի հետ, պետք է զգուշացնենք, որ նա ինչ-որ պահից նա անցել է պոռնոգրաֆիայի։

10. Комната/The Room

Ջոնին աշխատում է բանկում, ապրում է գեղեցիկ տանը և հանդիպում գեղեցկուհի Լիզային։ Սակայն աղջիկը դժգոհ է հարաբերություններից, ուստի սիրավեպ է սկսում իր ընկերոջ ընկեր Մարկի հետ։ Իհարկե, Ջոնին իմանում է այդ մասին։

Թոմի Ուայզոյին՝ ռեժիսորին, ով գրել է սցենարը և ինքն է գլխավոր դերը կատարել, երբեմն անվանում են բոլոր ժամանակների ամենավատ ֆիլմի հեղինակ: Բանն այն է, որ հեղինակն ընդհանրապես չի հասկացել, թե ինչպես կարելի է ֆիլմ նկարել։ Ուստի «Սենյակը» բաղկացած է իրար հետ կապ չունեցող տեսարաններից և անիմաստ երկխոսությունից։

Ֆիլմը սկզբում ցուցադրվեց միայն մի քանի կինոթատրոններում և տապալվեց: Սակայն ժամանակի ընթացքում «Սենյակը» վերածվել է իսկական պաշտամունքի։ Սովորական հանդիսատեսը, քննադատները, դերասաններն ու ռեժիսորները պարբերաբար հավաքվում են հատուկ ցուցադրությունների՝ ևս մեկ անգամ դիտելու հերոս Ուիզոյի տարօրինակ զգացմունքները և միահամուռ բղավելու այս կերպարի լավագույն արտահայտությունները։

9. Баллистика: Экс против Сивер/Ballistic: Ecks vs. Sever

Հատուկ գործակալներ Էքսը և Սիվերը երկար տարիներ մրցում են: Բայց նրանք պետք է միավորվեն, երբ գաղտնի մահացու զենքն ընկնում է ընդհանուր թշնամու ձեռքը։

Ի տարբերություն այս ցանկի ֆիլմերի մեծ մասի, «Բալիստիկա» ֆիլմի գլխավոր դերերը կատարել են հիանալի դերասաններ՝ Լյուսի Լյուն և Անտոնիո Բանդերասը։ Բայց հակառակ դեպքում, ֆիլմը լրտեսական ֆիլմերի կլիշեների հավաքածու է՝վատ ռեժիսորական աշխատանքով:

Արդյունքում Rotten Tomatoes-ը նույնիսկ այն հռչակեց տասնամյակի ամենավատ ֆիլմը։ Ֆիլմն ունի միայն 19% դրական արձագանք հեռուստադիտողների կողմից և ուղիղ 0% քննադատների կողմից:

8. Такие разные близнецы/Jack and Jill

Գովազդային գործակալության աշխատակից Ջեքը հանգիստ ապրում է կնոջ և երեխաների հետ։ Բայց մի օր այցելության է գալիս նրա երկվորյակ քույր Ջիլը։ Դա խաթարում է ընտանիքի կյանքը և նրանց կյանքը դարձնում ավելի զվարճալի, բայց դժվար:

Ադամ Սենդլերի հետ կատակերգությունը հումորի առանձին տեսակ է, որը ոմանք արհամարհում են, իսկ մյուսները՝ պաշտում: Սովորաբար նման ֆիլմում կան բազմաթիվ կատակներ՝ ոչ պատշաճ բովանդակությամբ ու գլխավոր դերակատարի անվերջ չարաճճիություններով։

Բայց այս ֆիլմում դերասանը կարծես կրկնապատկել է իր ֆիլմերին բնորոշ բոլոր հատկանիշները։ Չէ՞ որ նա խաղացել է միանգամից երկու դեր, որոնցից մեկը կին է։ Արդյունքում «Այսպիսի տարբեր երկվորյակները» 2012 թվականին ստացել են բացարձակապես բոլոր 12 «Ոսկե ազնվամորի» մրցանակները։

7. Мак и я/Mac and Me

Երիտասարդ այլմոլորակայինը՝ Մակը, հայտնվում է Երկրի վրա և մոլորվում։ Նա թաքնվում է սովորական մարդկային ընտանիքում և գտնում է իր լավագույն ընկերոջը՝ հաշմանդամություն ունեցող տղային՝ Էրիկին։ Մակը պետք է փախչի իշխանությունների գործակալներից և մտածի, թե ինչպես վերադառնալ տուն:

Նույնիսկ ֆիլմի նկարագրությունից պարզ է դառնում, որ այն կրկնօրինակված է Սթիվեն Սփիլբերգի «Այլմոլորակային»-ից։ Բայց կա մի նրբություն՝ այս կինոնկարը հովանավորել է McDonald’s-ը։ Այսպիսով, ամբողջ ֆիլմը լցված է գովազդով:

6. Анастасия/Anastasia: Once Upon a Time

Տոնի ժամանակ Լենինը իր կամակատարների հետ ներխուժում է կայսեր պալատ։ Գրիգորի Ռասպուտինին հաջողվում է ստեղծել պորտալ, որի միջոցով արքայադուստր Անաստասիան փախչում է։ Աղջիկը 80-ականներին հայտնվում է ԱՄՆ-ում, որտեղ ընկերուհի է գտնում և սովորում նորովի ապրել։ Բայց նրան հետապնդում է կախարդված Ռասպուտինը, ով դարձել է չարագործ։

Արքայադուստր Անաստասիայի փրկության լեգենդի հիման վրա արդեն մի քանի սյուժե է հորինվել, բայց այս մեկը պարզվեց, որ ամենատարօրինակն է։ Թեեւ դա այնքան էլ սարսափելի չէր լինի, եթե չլիներ խենթ մանրամասների առատությունը։ Օրինակ, այստեղ Ռասպուտինը մասնակցում է պարային ճակատամարտի, իսկ ապագայի աշխարհում Անաստասիային մեծապես զարմացնում է մակարոնեղենը։ Բայց ամենալավը, իհարկե, Լենինն է, ում ուղղորդում է չար կախարդը։

5. Чёрная роза

ԱՄՆ-ում ոմն հանցագործ սպանում է ռուս աղջիկներին՝ մարմնի մոտ թողնելով սև վարդեր։ Չարագործին բռնելու համար Մոսկվայից ժամանում է ոստիկան Վլադ Կազատովը։ Ամերիկացի գործընկերոջ հետ նա անցկացնում է հետաքննությունը։

Իհարկե, այս ցանկը չէր կարող առանց դերասան-մեմ Ալեքսանդր Նևսկու գոնե մեկ աշխատանքի։ Եվ այս դեպքում նա նաև կինոնկարի ռեժիսորի և պրոդյուսերի դերն է կատարում։ Ինչպես միշտ սյուժեն հիշեցնում է 90-ականների մարտաֆիլմերը, միայն թե ֆիլմը շատ ավելի վատ է բեմադրված։

4. Монстры

Վթարից հետո փակված ատոմակայանի մոտ մարդիկ անհետանում են։ Պարզվում է՝ թաղամասում հրեշներ են հայտնվում՝ հսկայական կենդանիներ։ Վտանգի գոտի է ուղարկվում հատուկ խումբ, որը պետք է հասկանա առեղծվածային երեւույթները։

Ռուսական այս ֆիլմի հեղինակները հստակ որոշել են խնայել հատուկ էֆեկտների վրա։ Այս կինոնկարի բոլոր «հրեշները» սովորական կենդանիներ են, որոնք նկարահանված են մանրանկարչական տների ու մեքենաների ֆոնին։ Օրինակ՝ ստեղծողները կարծում են, որ հեռուստադիտողներին պետք է վախեցներ մոտիկից նկարված կրիան։

Բորիս Շչերբակովը, ով խաղում էր գլխավոր դերը, բոլոր տեսարաններում ահավոր գերակտիվանում է, մնացած դերասանները, ընդհակառակը, ուղղակի անգիր արած տեքստն են փնթփնթում։ Չկա զգացողություն, որ հրեշները հարձակվում են նրանց վրա, և չի էլ կարող լինել, համակցված շրջանակները հնարավորինս անբնական տեսք ունեն։ Բայց էլ որտեղ կարելի է տեսնել հսկայական խեցգետիններ, որոնք բարձրանում են գնացքի վրա:

3. Блюбарелла: Супервумен/Blubberella

Կիսամարդ, կիսարնախում Bluebarella-ն ապրում է 800 տարի և անընդհատ սոված է։ Նա նաև գերազանց տիրապետում է տարբեր տեսակի զենքերի: Ուստի, երբ հերոսուհին Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ժամանակ մտնում է Գերմանիա, նա հեշտությամբ ճնշում է նացիստներին։

Ռեժիսոր Ուվե Բոլը հայտնի դարձավ տարբեր խաղերի իր սարսափելի կինոադապտացիաներով։ Բայց Bluebarella-ն նույնիսկ իր համար տարօրինակ ֆիլմ է։ Բանն այն է, որ Բոլը նկարահանում էր «Bloodrain-3» կինոնկարը և միաժամանակ ինքն էլ պարոդիա էր արել դրա վրա։ Այսինքն՝ «Bluebarella»-ն գրեթե կադր առ կադր հաջորդում է բնօրինակին, բայց իբր պետք է ծիծաղ առաջացնի։

2. Птицекалипсис: Шок и трепет/Birdemic: Shock and Terror

Վաճառող Ռոդը հանդիպում է սկսնակ մոդել Նատալիի հետ: Թվում է, թե նրանց կյանքում ամեն ինչ լավ է, բայց հանկարծ սկսվում է ապոկալիպսիսը։ Մարդկանց վրա հարձակվում են թռչունները, որոնք թքում են, և երբ նրանք ընկնում են գետնին, պայթում են։ Զույգ գլխավոր հերոսները նոր ընկերների հետ միասին պետք է հաղթեն հրեշներին: Բայց նրանք կռվելու են հիմնականում կախիչներով։

Ջեյմս Նգուենն 10000 դոլար արժողությամբ սիրողական կինոնկար է ստեղծել: Սակայն նա նկարահանել չգիտեր, և գլխավոր դերերը խաղալու հրավիրեց ընկերներին, այլ ոչ պրոֆեսիոնալ դերասաններին։

Բայց նույնիսկ վատ խաղն ու կինոնկարի վատ որակը չեն կարող համեմատվել հատուկ էֆեկտների հետ։ Թռչունները պարզապես ինչ-որ կերպ գծված են էկրանին և գործնականում չեն շարժվում: Բայց սա է, որ ստեղծում է անհավանական կատակերգական էֆեկտ:

1. Трансморферы/Transmorphers

Ապագայի աշխարհում Երկիրը գրավել են տիեզերքից եկած ռոբոտները: Մարդկանց խմբերը դեռ դիմադրում են, բայց չունեն գիտելիք ու զենք հաղթելու համար։ Սակայն ապստամբները որոշում են հերթական հարվածը հասցնել թշնամուն։ Հարձակումը կղեկավարի անվախ գլխավոր հերոսը, ով հիանալի հասկանում է անդրոիդներին: Ի վերջո նա հենց ինքը մեքենա է։

Տրանսֆորմերները կեղծ ֆիլմերի մեջ մասնագիտացած «Aylum» ստուդիայի աշխատանքի ամենավառ օրինակը։ Բլոկբաստերի թողարկումից կարճ ժամանակ առաջ այս ընկերությունը սովորաբար թողարկում էր վատ նկարահանված ժապավեն՝ նմանատիպ վերնագրով։ Որոշ հեռուստադիտողներ սխալմամբ առաջնորդվում էին և սխալ ֆիլմ էին գնում:

Սյուժեն կրկնօրինակում է Տերմինատորը, քան Տրանսֆորմերները: Թեև իրականում գործողության մեջ ընդհանրապես տրամաբանություն չկա։ Բայց կա կանանց ննջասենյակում կռիվ, պտուտակահան, որը կոչվում է բարձր տեխնոլոգիական սարք, և դժբախտ ռոբոտներ, որոնց, պարզվում է, կարելի է տարբեր ձևերով սպանել։

Սիրարփի Աղաբաբյան

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս