ՌԴ-ի դեմ պատժամիջոցների վտանգը հասավ հայկական ավիացիա. hetq.am

«Ավիակոմպանիա Արմենիա» ընկերությունը, որը 3 չվերթ ուներ Երեւանից դեպի Մոսկվա, մարտի 24-ից ստիպված է բավարարվել միայն մեկով։ Պատճառը դեպի Ռուսաստան թռչող ինքնաթիռների պակասն է։ Չկա օդանավ՝ չկա թռիչք․ գրում է hetq.am-ը։

Ընկերության չվերթերից երկուսը դեպի Մոսկվայի «Վնուկովո» օդանավակայան էին․ մեկը՝ կեսօրին մոտ, մյուսը՝ երեկոյան։ Երրորդ չվերթը դեպի «Շերեմետեւո» էր։ Բացի դրանից՝ փոխադրողն իրար էր կապում նաեւ Երեւանն ու Սանկտ Պետերբուրգը, իսկ ավելի վաղ Երեւանից թռչում էր Միներալնիե Վոդի ու Վորոնեժ։ Եթե վերջինիս օդանավակայանը ժամանակավորապես փակ է՝ պայմանավորված ռուս-ուկրաինական պատերազմի թատերաբեմին մոտ լինելով, ապա Մին․Վոդին բաց է, բայց «Արմենիան» վերջին շրջանում ո՛չ այստեղ էր թռչում, ո՛չ Վորոնեժ, փոխարենը կենտրոնացել էր Մոսկվայի ու Սանկտ Պետերբուրգի վրա։

Մարտի 24-ին ավիափոխադրողը հայտարարեց, որ ինքնաթիռների շահագործմանը խոչընդոտող պատժամիջոցների պատճառով ստիպված է ժամանակավորապես կասեցնել դեպի «Վնուկովո» եւ «Շերեմետեւո» իրականացվող 2 չվերթերը մարտի 24-ից մինչեւ ապրիլի 15-ը ներառյալ: «Վնուկովոյի» կեսօրվա չվերթը կիրականացվի նախկինի պես։ «Այս պահին աշխատանքներ են տարվում ստեղծված իրավիճակի վերաբերյալ այլընտրանքային լուծումներ գտնելու ուղղությամբ»,- նշեց «Արմենիան»։

Փաստորեն, ռուս-ուկրաինական պատերազմի հետեւանքով խնդրի առաջ են կանգնել ոչ միայն ռուսական ավիաընկերությունները, որոնց կողմից շահագործվող օդանավերը դրանց արտասահմանյան սեփականատերերը (լիզինգատուները) հետ են պահանջում, այլեւ ոչ ռուսական փոխադրողները, որոնք թռչում են դեպի այդ երկիր։

Հիշեցնենք, որ Հայաստանն այն երկրներից է, որ խնդիր չունի ռուսական ավիաընկերությունների հետ․ թե՛ մերոնք են թռչում այդ ուղղությամբ, թե՛ նրանք են գալիս Հայաստան։ Այլ թեմա է երրորդ երկրների լիզինգատուների պարագան, որոնք Ռուսաստանի դեմ արեւմտյան պատժամիջոցների շրջանակներում կարող են իրենց պահանջները ներկայացնել թե՛ ռուսական, թե՛, փաստորեն, նաեւ հայկական շահագործողներին։

Փետրվարի 24-ին ուկրաինական ճակատում սկսված ռազմական գործողություններից հետո, երբ ռուսական ընկերությունները մեծ խնդիրների բախվեցին, Հայաստանում նրանց հետ կապված միակ լուրջ դեպքը, թերեւս, «Սիբիր» ավիաընկերության ինքնաթիռի (գրանցումը՝ VP-BSL) հետադարձ թռիչքի արգելքն էր, որը մարտի 3-ին Երեւան էր եկել Նովոսիբիրսկից, սակայն իրավունք չստացավ վերադառնալ։ Ինչպես հայտարարել է ՀՀ քաղավիացիայի կոմիտեն, խնդիրը դրա շահագործող «Սիբիրի», գրանցման երկիր Բերմուդյան Կղզիների եւ իռլանդական սեփականատեր «SMBC Aviation Capital»-ի միջեւ էր։ Միանգամից ասենք, որ օդանավն այդպես էլ չվերադարձավ Ռուսաստան։ Մարտի 16-ին այն Երեւանից թռել է հունական Հերակլիոն, իսկ ամսի 17-ին վայրէջք է կատարել չեխական Օստրավայում։ Սա, ըստ էության, նշանակում է, որ իռլանդական սեփականատերը հետ է վերցրել իր ինքնաթիռը «Սիբիրից», ինչին նպաստել է այն, որ օդանավը հայտնվել էր Հայաստանում (ռուսական ընկերությունները ներկայում խուսափում են օտարերկրյա լիզինգատուներից վարձակալած օդանավերով միջազգային չվերթեր կատարել, քանի որ դրանք այլ երկրներում կարող են հայտնվել արգելանքի տակ)։

Իսկ ի՞նչ կապ կա այս միջադեպի եւ «Ավիակոմպանիա Արմենիայի» թռիչքների կրճատման միջեւ։ Ուղիղ կապ։ Բանն այն է, որ հայկական ընկերությունն ունի 3 ինքնաթիռ, որոնցից մեկի սեփականատերը, համաձայն planespotters.net կայքի, հենց «SMBC Aviation Capital»-ն է։

Տեսանյութեր

Լրահոս