Բաժիններ՝

«Վերջին 2 տարվա մեջ որևէ տեղական փոխադրող չստեղծվեց, կադրեր չկրթվեցին»

Նավիկ Խաչատրյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է. «ՔԱԿ-ի նախատեսվող EASA-ի անվտանգության աուդիտի անցկացման պահով ես օպտիմիստ չեմ, մեղմ ասած։ Վերջին 2 տարվա մեջ որևէ տեղական փոխադրող չստեղծվեց, կադրեր չկրթվեցին, ինչը ցույց է տալիս որ ցանկություն չկա։ ՔԱԿ-ի կադրերի ուսուցման ծախսերի պահով զարմանում եմ` չէ՞ որ կան անհրաժեշտ արտաբյուջետային գումարներ`որն ապահովում է Հայաերոնավիգացիան, իրենց սպասարկման դիմաց վճարվող գումարներից տարեկան մեծ հասույթ է գալիս…

Կարծում եմ ղեկավարության մոտ ավիացիան մեծապես թերագնահատված է։ Չիկագոյի Կոնվենցիայի 83bis հոդվածով անվտանգության վերահսկման գործառույթները կպատվիրակվեն Վրաստանի Ավիացիայի Վարչությանը և վերջնական կփակեն ՔԱԿ-ը, թե չէ ազգային փոխադրող, անվտանգության բարձիկ, անկախ պետություն, սեփական օդային տարածք, ֆլան ֆստան…»:

ՔԱԿ-ի նախատեսվող EASA-ի անվտանգության աուդիտի անցկացման պահով ես օպտիմիստ չեմ, մեղմ ասած։ Վերջին 2 տարվա մեջ որևէ…

Gepostet von Navik Khachatryan am Dienstag, 17. Dezember 2019

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս