Բաժիններ՝

767 միլիոն՝ գովազդի համար

2016 թվականի առաջին եռամսյակում ՀՀ բջջային կապի 3 օպերատորները միասին գովազդային և մարքեթինգային ծախսերին ուղղել են մոտ 767 մլն դրամ։ Այս մասին տեղեկանում ենք ընկերությունների կայքերում հրապարակված եռամսյակային հաշվետվություններից։

Նախորդ եռամսյակում (2015 թվականի հոկտեմբեր-նոյեմբեր ամիսներին) այս ընկերությունների գովազդային բյուջեն կազմել 1 մլրդ 153,8 մլն դրամ։

 

Գովազդին ու մարքեթինգին ամենից շատ գումար հատկացրել է Ղ-Տելեկոմը (Վիվասել)՝ 386,2 մլն դրամ։

Արմենտելի (Beeline) գովազդային բյուջեն հաշվետու ժամանակահատվածում կազմել է 204,6 մլն դրամ, Յուքոմինը` 173,1 մլն դրամ։

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս