![](/banners/BeFunky-design.jpg)
«Հենց բանակը լռում է, սկսում են խոսել ուրիշները»
![](https://168.am/wp-content/uploads/2016/05/banak-1.jpg)
Մեդիափորձագետ Սամվել Մարտիրոսյանի կարծիքով՝ թեև քառօրյա պատերազմում լրատվամիջոցները լավ աշխատեցին, նույնիսկ սոցցանցերում օգտատերերն իրենց զուսպ պահեցին, բայց ըստ նրա՝ լարվածությունը երբ թուլանում է, զգոնությունն էլ է թուլանում.
«Մեր տեղեկատվական դաշտում ահռելի քանակով չլրատվամիջոցներ կան, այսինքն՝ դրանք կայքեր են, որոնք լրատվամիջոցների տիպի անուններ ունեն՝ հրատապ լուրեր, վերջին լուրեր, թարմ լուրեր և այլն, իրականում դրանք հարթակներ են, որոնք աշխատում են գովազդ «ֆռռացնելու» համար: Բայց մարդիկ չեն տարբերում դրանք նորմալ լրատվամիջոցներից, թեև անզեն աչքով էլ է երևում է, որ դրանք տարբեր են: Եթե դու մտնում ես կայք, որը քաղքենու «սերվանտ» է հիշեցնում, այսինքն՝ ամբողջը գովազդ է, իսկ մեջտեղում մի հատ պզուկի չափ նորություն է դրված, արդեն նշանակում է, որ չպետք է նման կայքից օգտվել: Եթե գրված է՝ «շտապ տարածել, քանի չեն ջնջել», ուրեմն ուղղակի պետք է դրա կողքով անցնել, այլ ոչ թե կարդալ կամ տարածել»:
Ս. Մարտիրոսյանն ընդգծեց՝ հենց բանակը լռում է, սկսում են խոսել ուրիշները, դրա համար կարծում է՝ բանակն անընդհատ պետք է խոսի, որ տեղեկատվական դատարկությունը չլրացվի ասեկոսեներով:
«Խնդիր է նաև այն, որ մենք արտասահմանյան մամուլի հետ աշխատում ենք շատ իմպուլսիվ: Հիմա, փաստացի, դեպի դուրս հոսքեր շատ քիչ են գնում: Մեզ մոտ այդ դրվածքը չկա դրսի լրագրողների հետ անընդհատ աշխատելու: Իսկ, օրինակ՝ Ադրբեջանում լրիվ այլ մարտավարություն են ընտրել: Զոհի դերում են փորձում լինել, դրսից լրատվամիջոցներ են բերում ու ցույց տալիս ավերված գյուղերը՝ ասելով, թե իբր հայկական կողմն է դրանք ավերել»,- նշեց նա՝ հավելելով, որ իրենց զոհ ներկայացնելու մարտավարությանը հաջորդեց հաղթանակի մասին տեղեկատվության հոսքը, թե գրավել են Ֆիզուլին, Ջաբրաիլը և հյուսիսում էլի մեծ տարածքներ. «Հիմա նրանք մի քիչ վիճակը փոխում են, փոխհրաձգությունները բերել են նրան, որ սահմանային գյուղերում խուճապային վիճակ է: Հիմա էլ տանում են գիծն այն ուղղությամբ, թե հայերն ագրեսոր են, ռմբակոծում են»: