Ավիաոլորտում իրականացված բարեփոխումների արդյունքում սպասվում էր տարվա արդյունքներով գների 10-15% նվազում և դա արդեն ապահովվել է: Այս մասին այսօր ԱԺ մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում 2016 թ. բյուջեի քննարկումների ժամանակ հայտարարեց ՀՀ էկոնոմիկայի փոխնախարար Էմիլ Տարասյանը:
Հաջորդ տարի ՏՄՊՊՀ-ի ուսումնասիրության կենտրոնում կլինեն հանրային հնչեղություն ունեցող վարույթները և կիրականացվեն պլանային ուսումնասիրություններ: Այսօր Աժ մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում 2016 թ. բյուջեի քննարկումների ժամանակ ՏՄՊՊՀ նախագահ Արտակ Շաբոյանը նշեց, որ հաջորդ տարի իրենց ծախսերի մեջ փոփոխություն չկա:
«Իրականում էնտեղ խայտառակ վիճակ է թե՛ ուղևորափոխադրումների, թե՛ բեռնափոխադրումների գծով, 5 անգամ գները թանկ են տարածաշրջանի հաեմատ»,- չհամաձայնեց Վ.Այվազյանը՝ հավելելով, որ նախարարությունը նոր-նոր սկսկել է զբաղվել ՀԿԵ-ով, իսկ ՌԴ-ում նույն ЖД-ն ավելի էժան է փոխադրում:
2016թ. ծրագրված է 6 մլրդ 485.03 մլն դրամ, այդ թվում վարկային միջոցներ` 5 մլրդ 877.6 մլն դրամ, համաֆինանսավորում` 607.4 մլն դրամ: Եվրոպական ներդրումային բանկի աջակցությամբ իրականացվող տրանշ 3-ով Թալին-Գյումրի հատվածի կառուցման համար ծրագրված է 1 մլրդ 671.9 մլն դրամ, այդ թվում վարկային միջոցներ` 1 մլրդ 530.7 մլն դրամ, համաֆինանսավորում` 141.2 մլն դրամ:
Հայաստանն էլեկտրաէներգիայի արտահանման 2 ուղղություն ունի՝ դեպի Հարավ՝ Իրան, և դեպի Հյուսիս: Ինչպես այսօր ԱԺ մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում 2016 թ. բյուջեի քննարկումների ժամանակ հայտարարեց ՀՀ էներգետիկայի և բնական պաշարների փոխնախարար Լևոն Շահվերդյանը, դեպի Իրան 220 կվտ հզորությամբ գիծ ունենք, իսկ դեպի Հյուսիս՝ 1 նորմալ գիծ՝ ռեալ 180 մգվտ հզորությամբ:
2016թ. հարկային արտոնությունների պատճառով չի հավաքագրվի 381 մլրդ դրամ, որը նախորդ տարվանից ավելի է 41 մլրդ դրամով: Այս մասին այսօր ԱԺ մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում հայտարարեց ՀՀ ֆինանսների փոխնախարար Պավել Սաֆարյանը:
Հաջորդ տարի նախատեսվում է նաև վարչական օբյեկտների հիմնանորոգման և շինարարության գծով ծախսեր՝ 590 մլն դրամ` ՀՀ Նախագահի աշխատակազմի, ՀՀ Ազգային ժողովի և ՀՀ կառավարության աշխատակազմի ենթակայության շենքերի շինվերանորոգման աշխատանքների իրականացման նպատակով:
ՀԾԿՀ-ն մտադիր է առաջիկա նիստում՝ նոյեմբերի 11-ին ՀԷՑ-ին և «Հաշվարկային կենտրոն ՓԲԸ-ին տուգանել 5-ական մլն դրամ գումարի չափով, իսկ «ՍԻՐԱՐՓԻ ԱՀ» ընկերությանը՝ կայանի առևտրային հաշվառքի սարքի սխալանքի արդյունքում հավելագրված էլեկտրաէներգիայի քանակության համար վճարված գումարը վերադարձնել ու դա հավաստող համապատասխան փաստաթուղթը մինչև 2015 թ. դեկտեմբերի 31-ը ներկայացնել հանձնաժողով:
Հաջորդ տարվա պետական բյուջեով հողօգտագործողներին պարարտանյութերի ձեռքբերման սուբսիդավորման համար նախատեսվում է հատկացնել 2 մլրդ 760 մլն դրամ` 2015 թվականից 930.6 մլն դրամով ավելի, իսկ ահա դիզելային վառելիքի ձեռքբերման սուբսիդավորման համար՝ 330.0 մլն դրամ՝ 930.6 մլն դրամով պակաս: 168.am-ի հետ զրույցում ԱԺ ԲՀԿ-ական պատգամավոր Լյովա Խաչատրյանն դիզվառելիքի սուբսիդիաների այս կտրուկ կրճատումը պայմանավորեց պահանջարկի բացակայությամբ: «Այսօր նույնիսկ […]
Այս տարվա սկզբից մաքսային մուտքերի նվազումը ոչ թե ԵՏՄ-ի հետ պետք է կապել, այլ՝ ընդհանուր տարածաշրջանային և համաշխարհային տնտեսական ճգնաժամի հետ: Այս մասին 168.am-ի հետ զրույցում ասաց ՀՀ ֆինանսների նախարար Գագիկ Խաչատրյանը:
Միակ «օգուտը» լինելու է այն, որ վարկը մարելու ժամանակ մեր գործընկերներին ենք հատկացնելու ռազմավարական օբյեկտներից ևս մեկը։ Եթե, իհարկե, մինչ այդ նման բան մնացած լինի։
«Արփա-Սևան» թունելը կառուցվել է 1963-1981 թթ.` Արփա և Եղեգիս գետերի ջրերը Սևանա լիճ տեղափոխելու նպատակով: Թունելի ընդհանուր երկարությունը 48.3 կմ է, որի առանձին հատվածներ գտնվում են խիստ վթարավտանգ իրավիճակներում: Վերականգնողական շինարարական աշխատանքներն ընդգրկում են թունելի կամ նրա մի մասի (հատակ) երեսարկների դեֆորմացված հատվածների վերակառուցումը:
1995-ի նոյեմբերի 5-ին՝ սրանից ուղիղ 20 տարի աոաջ, էներգետիկ սուր ճգնաժամի պայմաններում վերագործարկվեց Հայկական ատոմակայանը։ Դա պատմական իրադարձություն էր, որը կենսական նշանակություն ուներ մեզ համար, եւ որին դեմ էր ամբողջ աշխարհը։ Թե ինչպես հաջողվեց ББЭР-440 աոաջին սերնդի ռեակտորը վերագործարկել՝ հաշվի առնելով վտանգներն ու ռիսկերը, ինչ ճնշումների ենթարկվեց այն ժամանակ կառավարությանը, այս թեմայի շուրջ զրուցեցինք նախկին վարչապետ Հրանտ Բագրատյանի հետ։
Սեզոնին, երբ որ մասնավորապես թարմ պտուղ-բանջարեղենի արտահանման սեզոնն է լինում, մեքենաների էական կուտակում է լինում, մենք էդ հարցը եւ վրացական, ե՛ւ ռուսական կողմի հետ քննարկել ենք՝ նախարարությունների մակարդակով (ֆինանսների եւ էկոնոմիկայի), նույնիսկ հարցը հասցվեց վարչապետի մակարդակի, վարչապետն այց ունեցավ, տեղումնւսյեցին, եւ պայմանավորվածություն ձեռք բերվեց, որպեսզի կուտակումներից խուսափենք, ու Լարսի սահմանային անցակետի աշխատանքային ժամերը հնարավորինս երկարացվեն։
Մինչեւ Սերժ Սարգսյանի հայտարարությունը Հայաստանը գնում էր բոլորովին այլ, կարելի է ասել՝ հակառակ ուղղությամբ` դեպի Եվրամիության հետ ասոցացման, եւ ակնարկ անգամ չկար, որ մենք կարող է եւ դառնանք ԵՏՄ անդամ: Բայց Սերժ Սարգսյանի հայտարարությունից հետո մինչ այդ ԵՄ-ի հետ ասոցացումը գովերգող մեր չինովնիկները մեկեն դարձան ԵՏՄ-ի երկրպագուներ:
Գյուղատնտեսության նախարարությունը չկատարեց իր այն խոստումը, որ գնի առումով էական նվազում չի լինի:
«Հայ ձկնարտադրողների և ձկնարտահանողների միասնություն» հ/կ նախագահը կարծում է, որ գյուղատնտեսության նախարարությունը կամ իրավիճակին չի տիրապետում, կամ չի ցանկանում տիրապետել
Մեկ գոտի և մեկ ուղի» նախաձեռնության նպատակն է ապահովել խաղաղություն, զարգացում, համագործակցություն և հաղթանակի գաղափար: Չինական այս ծրագրի նպատակն է նպաստել բաց համագործակցությանը և խաղաղ զարգացմանը, ինչպես նաև փոխկապակցել անցյալն ու ներկան, մայրցամաքն ու ծովը:
Ուշագրավն այն է, որ հաջորդ տարվա պետական բյուջեի նախագծում դա նախատեսված չէ: Այսինքն՝ սպասվում է, որ կառավարությունը կգործի ըստ իրավիճակի՝ եթե տնտեսական վիճակը ավելի վատանա, քան նախատեսվում է, ապա այդ պարտքը կներգրավվի։ Սա կլինի եվրոբոնդերի արդեն երրորդ թողարկումը։ Առաջին երկու թողարկումներով Հայաստանն արդեն ներգրավել է 1.2 միլիարդ դոլարի արտաքին պարտք։
Բյուջետային փաստաթղթի «քարացած» կառուցվածքը կարող է պատճառ լինել այն բանի, որ քարացել է մեր տնտեսական համակարգը: Հասարակական կյանքում այդ վիճակը սովորաբար բնութագրվում է «լճացում» տերմինով:
Անգամ պաշտոնական վիճակագրությունը չի կարողանում թաքցնել, որ ՀՀ բնակչությունն ունի մի կարևորագույն խնդիր` օրվա հացի խնդիրը։
Մասնաճյուղն աշխատելու է «մեկ պատուհանի» սկզբունքով: Ավանդի, վարկի, բանկային քարտի ձևակերպումը, դրամական փոխանցման իրականացումը կամ կոմունալ վճարումը կարելի է կատարել` դիմելով բանկի ընդամենը մեկ աշխատակցի:
«Ընդհանրապես բիզնեսը պետք է բողոքի. երբ որ Հարկայինից չբողոքի, իմացեք, որ հարկային մարմինը լավ չի աշխատում: Կարևորն այն է, թե այդ բողոքի իմաստը, բուն էությունն ի՞նչ է, տրամաբանակա՞ն է, ճի՞շտ է, թե՞ սխալ: Տնտեսվարողն ասում է՝ ինձ տվեք լայն իրավունքներ, բայց ինքն իր պարտականությունները չկատարի, պատկերացնո՞ւմ եք` ինչ կլինի»:
Այն կտրամադրվի երեք մասնաբաժիններով՝ յուրաքանչյուրը 100 մլն ԱՄՆ դոլար գումարով: Վարկի տարեկան տոկոսադրույքը կազմում է 2,1տոկոս, տրամադրվում է 20 տարի մարման ժամկետով, որից 10 տարին արտոնյալ ժամանակահատվածն է:
Արձանագրությամբ սահմանվում են ԵԱՏՄ մաքսային տարածքում առանձին ապրանքների ներմուծման և տեղափոխման կարգավորման առանձնահատկությունները` կապված Ղազախստանի Հանրապետության ԱՀԿ-ին անդամակցելու հետ:
«Արմյանսկիյ Ուրաժայն» այդ նպատակով նախատեսում է իրականացնել շուրջ 1.637 մլրդ դրամի ներդրում
«Նման հանդիպումների ծախսերի համար հայտ չի տրամադրվել: Եթե հստակեցում մտցվի՝ քանի մարդ է գնալու ու քանի օրով են մնալու, ապա ասեմ, որ մենք ունենք գործուղումների համար նախատեսված տող ու պահուստային ֆոնդ, այնտեղից կտրամադրվեն գումարները»,- նշեց Պ.Սաֆարյանը:
«Գյուղատնտեսությունը գերակա ոլորտ է հայտարարվել, բայց այս տարիների ֆինանսավորումից դա չի երևում: Մեր տված հարաբերական ցածր տոկոսով վարկերի սուբսիդավորումը մեկ գյուղացիական տնտեսության մասով 6 դոլար է կազմում, իսկ օրինակ Չեխիայում այդ նպատակով 200 եվրո է հատկացվում՝ չհաշված, որ իրենց վարկի տոկոսներն ավելի ցածր են: Չեխիայում ես չտեսա մի տրակտոր, որը վարելիս պավառոտ տար, որ հողը չփչացնի: Պիտի փող տանք գյուղացուն, որ տեխնիկա առնի»,- այսօր ԱԺ մշտական հանձնաժողովների նիստում հաջորդ տարվա բյուջեի նախագծի քննարկումների ժամանակ հայտարարեց ԲՀԿ-ական պատգամավոր Լյովա Խաչատրյանը:
Վարչապետ Հովիկ Աբրահամյանի գլխավորությամբ կառավարությունում այսօր շարունակվել են Հայաստանի էներգետիկ համակարգի վիճակի, մարտահրավերների և երկարաժամկետ զարգացման վերաբերյալ քննարկումները: Մասնավորապես, քննարկվել են էներգետիկ համակարգի երկարաժամկետ զարգացման ուղիները` մշակված ոլորտի համալիր ուսումնասիրության արդյունքների հիման վրա:
Ավանդների վերադարձման վերաբերյալ նախարարը նշեց, որ ծրագիրը կշարունակվի նաև հաջորդ տարի: Նախկին ԽՍՀՄ Խնայբանկի ՀԽՍՀ հանրապետական բանկում մինչև 1993 թ. հունիսի 10-ը ներդրված դրամական ավանդների դիմաց փոխհատուցում» ծրագրի գծով ծախսը կազմում է 1 մլրդ 485.1 մլն դրամ (պահպանվել է 2015 թ. մակարդակը):