Առցանց կրթությունն ու դրա առաջարկած նոր հնարավորությունները՝ հայկական օրինակով

Մի քանի տարի է, ինչ մեծ ժողովրդականություն է վայելում առցանց ուսուցման ֆորմատը։ Եվ խոսքը միայն համալսարաններում կամ օնլայն դպրոցներում սովորելու մասին չէ։ Կան մի շարք կայքեր, ալիքներ կամ պարզապես յութուբյան էջեր, որտեղ անվճար կամ բաժանորդագրության չնչին գումարով հնարավոր է սովորել բացառապես ամեն ինչ՝ ծրագրավորման լեզուներից մինչև խոհարարություն։ 168․am-ի այս անդրադարձն առցանց կրթության առանձնահատկությունների մասին է՝ հայկական օրինակով։

Լրիվ կրթություն ստանալու կամ նոր հմտություններ սովորելու համար այլևս անհրաժեշտ չէ անձամբ համալսարան գնալ կամ դասընթացներ անցնել: Դուք կարող եք ընտրել հեռավար ուսուցման և դեմ առ դեմ ուսուցման միջև: Օֆլայն ձևաչափն ավելի ծանոթ է թվում, իսկ առցանց ուսուցումը ժամանակակից և հարմար է:

Հեռավար ենք անվանում ուսումնական գործընթացը, որը հիմնված է համակարգչային տեխնիկայի կիրառման վրա։ Ո՞ւմ համար է հարմար էլեկտրոնային ուսուցումը:

Կրթությունը նախադպրոցական, դպրոցական, բարձրագույն և լրացուցիչ մասնագիտական ​​է։ Երեխաները կարող են հեռակա կարգով պատրաստվել դպրոցին, իսկ մեծահասակները կարող են ստանալ լիարժեք կրթություն և սովորել նոր մասնագիտություններ: Այժմ ավելի հեշտ է, քան երբևէ, օրինակ՝ կարող եք գրանցվել հեղինակավոր համալսարանում սովորելու ծրագրին, անցնել մինչև վերջ և ստանալ կրթության վկայական:

Փորձագետների համար առցանց ուսուցումը հիանալի հնարավորություն է կիսելու իրենց գիտելիքները անսահմանափակ լսարանի հետ և դրամայնացնելու այն: Մասնագետը ստեղծում է վերապատրաստման ծրագիր կամ բացում առցանց դպրոց և տարածում այն ​​համացանցում։
Ընկերություններն օգտագործում են հեռավար ուսուցում՝ ընկերությունում իրենց աշխատակիցների մասնագիտական ​​հմտությունները բարելավելու համար: Նրանք արագորեն ներկայացնում են նոր աշխատակիցների պաշտոնը և պահպանում են եղածների որակավորումը։

Հեռավար ուսուցման կազմակերպումն ունի իր առանձնահատկությունները։ Այն տարբերվում է փորձագետի և ուսանողների դեմ առ դեմ հանդիպումներից:

Սահմանափակ թվով ուսանողներ կարող են հավաքվել դեմ առ դեմ սեմինարի կամ դասընթացի համար: Դա պայմանավորված է ցանկացողների տարածքային հեռավորությամբ և ցանկացած տարածքի սահմանափակ հնարավորություններով: Համացանցն ընդլայնում է հնարավորությունները և թույլ է տալիս հրավիրել ցանկացած թվով ուսանողների տարբեր քաղաքներից և երկրներից: Իսկ եթե անցկացնում եք կորպորատիվ թրեյնինգ, ապա կարող եք միաժամանակ պատրաստել տարբեր ճյուղերի աշխատակիցներ։ Հաճախորդների մեծ բազայի առկայությունը թույլ է տալիս արագ ուղղահայաց զարգացում` նոր ուղղությունների մեկնարկ:

Առցանց ուսուցում կազմակերպելիս կարիք չկա վճարել տարածքների վարձակալության և կազմակերպչական այլ ծախսեր։ Լավագույն բանախոսներին հրավիրելու կամ մի քանի մարզերում միջոցառում անցկացնելու համար դուք չեք վճարում ճանապարհորդության և բնակության համար։
Առցանց ուսուցման համակարգերը թույլ են տալիս ավտոմատացնել սովորական գործընթացները: Օրինակ, հարթակն ավտոմատ կերպով վարում է ուսանողների տվյալների բազա, ստեղծում է հաշվետվություններ նրանց առաջընթացի մասին, ստուգում է թեստային առաջադրանքները և ուսանողներին հիշեցումներ է ուղարկում նյութն ուսումնասիրելու համար: Ուսուցիչը կարող է օգտվել առցանց ուսուցման տարբեր գործիքներից: Օրինակ՝ տեսանյութեր, էկրանի փոխանակում, շնորհանդեսներ, չաթ և ուսուցման ինտերակտիվ մեթոդներ: Սա թույլ է տալիս դիվերսիֆիկացնել դասերը և համոզիչ կերպով փոխանցել բարդ նյութը:

Հեռավար ուսուցման հարթակները թույլ են տալիս վերահսկել ուսանողների առաջընթացը: Օրինակ՝ ուսուցիչը կարող է ցանկացած պահի դիտել աշակերտի վիճակագրությունը և գնահատականները՝ իրենց ավարտած դասերի համար:

Աշակերտը և ուսուցիչը կարող են ընտրել ցանկացած հարմար ժամ դասերի համար։ Իսկ եթե թրեյնինգն ասինխրոն է, այսինքն՝ չի ներառում իրական ժամանակի դասեր, ուսուցիչը ցանկացած պահի կարող է պատրաստել նյութը և ստուգել սովորողների պատասխանները։
Օնլայն ուսուցումը դպրոցներում կամ ուսումնական կենտրոններում մի շարք առավելություններ ունի հատկապես երեխաների համար։

1. Առցանց ուսուցումն իրական ընտրություն է ապահովում
Այժմ կարևոր չէ, թե որտեղ եք գտնվում աշխարհագրորեն, կարող եք ընտրել ցանկացած դպրոց և ոչ միայն՝ ձեր երկրում, և անել այն, ինչի մասին նույնիսկ չեք էլ երազել։ Հնարավորությունների անսովոր պատուհան է բացվում։ Իհարկե, սա առաջին հերթին վերաբերում է լրացուցիչ կրթությանը, բայց միջնակարգ կրթության մեջ կա նաև ընտանեկան կրթության անցնելու միտում, ինչը հնարավորություն է տալիս ազատ ժամանակ հեռավար սովորել բոլորովին այլ դպրոցում։

2. Ոչ մի տեղ գնալու կարիք չկա
Իսկ դա նշանակում է ավելի շատ ժամանակ պրակտիկայի համար: Դա նաև նշանակում է, որ դուք չպետք է անհանգստանաք, թե ով է ձեր երեխային տանում դասի կամ ինչպես է նա այնտեղ հասնում:

3. Հարմարեցված կրթական հարթակներ
Առցանց ուսուցման լուրջ մատակարարները ձեռք են բերել իրենց հարմարեցված (իրենց ծրագրերի և հետաքրքրությունների համար նախատեսված) կրթական հարթակներ և այլևս դասեր չեն առաջարկում Skype-ով և Zoom-ով:
Ի՞նչ է սա նշանակում ուսանողների համար:

  • Նախ՝ «կենդանի» դասեր անցկացնելու հնարավորություն։
  • Երկրորդ՝ դասերի միջև ինքնուրույն աշխատանքի համար կառուցվածքային նյութ տեղադրել։

4. «Ճիշտ» վիրտուալ դաս
Շատերն ասում են, որ ոչ մի առցանց դաս չի կարող համեմատվել ուսուցչի հետ իրական դասի հետ: Սա, իհարկե, ոչ ոք չի ժխտում։ Օնլայն ուսուցումը կարող է կազմակերպվել լրացուցիչ պարապմունքների համար։ Բացի այդ, վիրուսների դարաշրջանում, դասերը երբեմն ստիպված են դառնում օնլայն;

«Ճիշտ» վիրտուալ դասարանը ուսուցչին հնարավորություն է տալիս օգտագործել նույն գործիքները, ինչ դասարանում: Բոլորը միացնում են տեսախցիկները և խոսափողները, և բոլորը տեսնում և լսում են բոլորին: Իսկ կարգը խախտողի ձայնը կարելի է պարզապես անջատել, որպեսզի այն չխանգարի, ինչը հնարավոր չէ անել դասարանում։

Ինչպես սովորական դասի ժամանակ, երեխաները կարող են լսել ձայնագրություն, դիտել տեսանյութ և նույնիսկ միասին նկարել ընդհանուր նկար, գրել գրատախտակին և, ինչը հնարավոր չէ անել սովորական դասարանում առանց թանկարժեք հատուկ սարքավորումների՝ կատարել առաջադրանքը միասին։ Համագործակցության գործիքները թույլ են տալիս միասին աշխատել ոչ միայն դասարանում, այլև կատարել երկարաժամկետ խմբային նախագծեր:

Մասնագիտացված հարթակները հնարավորություն են տալիս երեխաներին բաժանել զույգերի կամ խմբերի՝ կոնկրետ առաջադրանքի վրա աշխատելու համար: Եվ սա շատ ավելի արդյունավետ է, քան դասարանում, քանի որ յուրաքանչյուր առանձին սենյակում երեխաները շփվում են միայն միմյանց հետ, և նրանց չի խանգարում մյուսների խոսակցության ձայնը։ Իսկ ուսուցիչը կարող է գնալ ցանկացած զույգի մոտ և օգնել կամ մշակել միայն նրանց սխալները:

5. Ի՞նչ է ապահովում հարթակը:

Հարթակը թույլ է տալիս ծնողներին տեսնել, թե ինչ է եղել դասին (շատ դպրոցներ կիսում են աշխատանքային ծրագրերը ծնողների հետ);

  • ուսուցիչը ֆորումում կամ զրուցում կգրի, թե ինչ է տրվում տանը,
  • վարժությունները, որոնք տեղադրված են հարթակում, անմիջապես թույլ կտան տեսնել, թե արդյո՞ք
  • կան սխալներ, և տեսնել ճիշտ պատասխանը,
  • հարթակի վրա նյութը հավաքվում է, որպես կանոն, բաժիններով և դասերով, դուք կարող եք կրկնել այն, ինչ դժվարություններ ունեք, և դա անել հարմար ժամանակ,
  • դուք կարող եք վերահսկել ձեր երեխայի առաջընթացը, տեսնել նրա գնահատականները թեստերի համար, ստանալ հետադարձ կապ ուսուցիչներից,
  • օգտագործելով չաթը և ֆորումը՝ կարող եք ուսուցչին հարց տալ, երբ ունեք այն, նույնիսկ, եթե գիշեր է, և չվախենաք արթնացնել ուսուցչին: Զբաղված ծնողների համար սա այն է, ինչ ձեզ հարկավոր է:

Ինչպես նշեցինք, առցանց տարբերակով կարելի է սովորել ոչ միայն դպրոցներում և ուսումնական կենտրոններում, այլև հմտություններ ձեռք բերել տարբեր ոլորտներում։ Կան տարբեր հայկական հարթակներ, որտեղ կարող եք ստանալ օնլայն կրթություն; Օրինակ՝ Uteach-ը։

Uteach-ը բոլորը մեկում հարթակ է րոպեների ընթացքում ուսումնական բիզնես սկսելու համար:

Uteach-ի միջոցով օգտատերերը կարող են վայելել կենդանի և ձայնագրված վեբինարների առավելությունները, թեստերի ավտոմատ գնահատումները, էլեկտրոնային գրաֆիկները, խմբային դասերն իրենց կայքում, ունենալ բջջային հավելված, և այլն:

«Օնլայն ուսուցումն այլևս մեր կյանքի մի մասն է, և Uteach-ը եկել է փոխելու առցանց կրթության որակը, հնարավորություններն ու դերը հայկական իրականության մեջ և ոչ միայն։

Uteach-ը, «կրթություն առանց սահմանների» նշանաբանով, իր շուրջն է հավաքել պրոֆեսիոնալների թիմի՝ մարդկանց, որոնց համար անհաղթահարելի դժվարություններ չկան։ Ծրագրավորողներ, դիզայներներ, մարքետոլոգներ, մենեջերներ։ Մարդիկ, ովքեր յուրաքանչյուրի համար հնարավորություն են ստեղծել՝ ունենալու օնլայն ուսուցման պրոֆեսիոնալ դպրոց րոպեների ընթացքում։

Օնլայն ուսուցման պահանջարկն օր օրի ավելի է մեծանում։ Պատճա՞ռը։ Դրանք շատ են։ Նախ, մարդիկ խնայում են իրենց ժամանակը։ Մեր օրերում ապրող մարդը չափից դուրս զբաղված է աշխատանքից հետո դասընթացների վազելու համար։ Ոմանց մոտ ստացվում է, մյուսները պարզապես չեն հասցնում։ Դա նաև ծախսատար է։ Փոխարենը՝ նրանք իրենց կրթության ծարավը հագեցնում են օնլայն կուրսերով, որոնք ոչնչով չեն զիջում սովորական դասընթացներին։ Հաշվի առնելով մեծ պահանջարկն ու վիթի արագությամբ աճող տեմպերը՝ ստեղծվեց Uteach-ը, որը տալիս է հնարավորություն։

Առցանց կրթությունը պահանջում է սովորականից տարբերվող մոտեցումներ, որտեղ ամենակարևոր կետը դասավանդող-սովորող ամուր կապի ստեղծումն է անգամ հազարավոր կիլոմետրեր հեռավորության վրա։ Uteach-ը կոտրում է բոլոր սահմանները՝ կենտրոնացնելով կողմերի հնարավորություններն ու ուժերը մեկ վայրում»,- ասում են ընկերության ներկայացուցիչները։

Ի դեպ, վերջերս Uteach-ն առաջադրվել էր Product Hunt-ի Կրթություն անվանակարգում և դարձել Golden Kitty Award 2022-ի եզրափակչի մասնակից:

Uteach-ը հարթակ է հիմնականում ավելի մեծերի համար, բայց կան նաև հարթակներ հենց երեխաների կողմից ստեղծված և հենց երեխաների համար։

Օրինակ՝ Mediaavdvisor.am-ը, որն օգնում է ճիշտ կողմնորոշվել տեղեկատվական դաշտում։ Կայքը հանդիսանում է մեդիա խորհրդատու հայ հասարակության համար։ Այն օգնում է լինել մեդիագրագետ, ճիշտ քաղել տեղեկությունը՝ խթանելով ապատեղեկատվության տարածումը։ Էջում կա ծնողական հսկողության բաժին, որի նպատակն է՝ ծնողների համար ստեղծել ապահով միջավայր՝ զերծ պահելով նոր սպառնալիքներից և մտահոգություններից, երբ երեխաները հասանելի են կայքում։

«Արի, սովորիր, դարձիր թվային» կարգախոսով մարզերի երիտասարդները կոչ են անում ծանոթանալ թվային աշխարհի նրբություններին և պատրաստ լինել նոր մարտահրավերների։ «Թվային սերունդ» նախագիծը, որը ստեղծվել և կատարելագործվել է մարզերում բնակվող երիտասարդների կողմից, հնարավորություն կտա ձեզ, մնալով տանը, լինել թվային գիտելիքներով զինված և ավելի ինքնավստահ այս թվային աշխարհում։

««Թվային Սերունդը» ստեղծվել է «Մարզերի երեխաները մարզերում» սոցիալ-կրթական ՀԿ-ի ակտիվ երիտասարդների կողմից։ Մեր թիրախային խումբը երիտասարդներն են, սակայն շատ ցանկալի է, որ մասնակցեն նաև ավագ սերնդի ներկայացուցիչները՝ 50, 60 տարեկան, նույնիսկ ավելի երիտասարդ մարդիկ, ովքեր ցանկանում են նոր գիտելիքներ ձեռք բերել։ 21-րդ դարում արդեն աշխատանքն այնպիսին է, որ կարելի է տանը նստած աշխատել, և այն ժամանակը, որը ծախսում ենք տրանպորտի մեջ, գրասենյակ հասնելու և այլ խնդիրներ լուծելու վրա, կարելի է խնայել, աշխատել տնից՝ ճկուն գրաֆիկով, և ազատ ժամանակը հատկացնել ընտանիքին, ընկերներին, ինչո՞ւ ոչ, նաև ինքնակրթությանը, կրթվելուն։

Մեր «Թվային Սերունդ» նախագիծը մեծ խնդիր է լուծում՝ մեր երիտասարդներին, ինչպես նաև մյուս խմբերին սովորեցնում է թվային գործիքներ՝ սկսած MC Office-ի մի քանի գործիքներից, որոնք անհրաժեշտ է իմանալ, մինչև Google-ի պրոդուկտները և այլ գործիքներ, կիբեռանվտանգության հիմունքներ, մեդիագրագիտություն։

Առանձնացվել են հստակ թեմաներ, որը անցնելուց հետո արդեն մասնակիցները կկարողանան տիրապետել շատ գործիքների, որոնց միջոցով իրենց ժամանակը կխնայեն, ձեռք կբերեն շատ գիտելիքներ, որի արդյունքում կկարողանան նաև ֆրիլանս (ազատ գրաֆիկով) աշխատանքի անցնել, կապեր ձեռք բերել, ինչո՞ւ չէ, նաև սեփական բիզներ սկսել, ինչն այս դարում ավելի հեշտ է, քան, օրինակ, 90-ականներին կամ նախկինում»:

«Այսպես ասեմ, որ համացանցում առկա են աշխարհի բոլոր գիտելիքները, որոնք ուղղակիորեն մեր ձեռքի տակ են, և մեզ մնում է ընդամենը դրանք վերցնել, քաղել։ Բայց հասարակության մեջ կան խմբեր, ովքեր նույնիսկ չգիտեն, թե ինչպես այդ ինֆորմացիան վերցնեն։ Կան մարդիկ, ովքեր նույնիսկ օնլայն դասընթացների, վիդեո կուրսերի միջոցով կարողացել են մասնագիտություն ձեռք բերել, հեռավար աշխատանքի անցնել, նույնիսկ դասընթացներ, բիզնեսներ սկսել։ Իսկ «Թվային Սերունդում» մենք սովորեցնում ենք բազմաթիվ ծրագրեր, որոնք հնարավորություն կտան թե՛ ժամանակ խնայել, և թե՛ հաճելի գործընկեր լինել կազմակերպություններում աշխատանքի անցնելիս։

Այդ հմտությունները կդիտվեն՝ որպես առավելություն։ Ամենակարևոր բանը, որ մենք փոխանցում ենք մեր մասնակիցներին, այն է, որ եթե նույնիսկ մենք չունենանք ձեր հարցի պատասխանը, մենք գիտենք, թե ինչպես դրանք գտնենք։ Այսինքն՝ սովորել՝ ինչպես սովորել։ Մենք բոլորս էլ բաց տեղեր ունենք և այդ բացերը լրացնելու ենք համացանցում ինֆորմացիան փնտրելու շնորհիվ»,- պատմում է «Թվային Սերունդի» հիմնադիր 16-ամյա Արամ Աղեկյանը։

Սիրարփի Աղաբաբյան

 

Տեսանյութեր

Լրահոս