Բաժիններ՝

Ի՞նչ իմաստ ուներ 50.000 դոլար ծախսել Lucy-ի երգի տեսահոլովակի վրա

Օրերս համացանցում հայտնվեց երգչուհի Lucy-ի «Հիմա» կոչվող երգի տեսահոլովակը: Նշվեց, որ տեսահոլովակի պատրաստման համար 50.000 ԱՄՆ դոլար է ծախսվել: Տեսահոլովակի վրա այդքան գումար ծախսելու իմաստը հասկանալու նպատակով զրուցեցինք տեսահոլովակի ռեժիսոր և երգչուհու ամուսին Արամայիս Հայրապետյանի հետ:

– Ճի՞շտ է, որ բավականին թանկ տեսահոլովակ է ստացվել: Եվ, որ ծախսվել է շուրջ 50.000 ԱՄՆ դոլար, և նկարահանել եք 3 տարի:

– Այո, երեք տարվա ընթացքում այդ տեսահոլովակի վրա ծախսվել է 50.000 դոլար:

– Ներեցեք, իհարկե, ուղիղ հարցիս համար՝ այդ ինչի՞ վրա եք 50.000 դոլար ծախսել:

Կարդացեք նաև

Տեսահոլովակի: Տեսահոլովակում, ինչ տեսնում եք, բացի գրաֆիկական աշխատանքներից, մնացած ամեն ինչ ձեռքով է պատրաստված: Ահռելի թիմ է աշխատել այս տեսահոլովակի վրա:

tesaholovak (1)

tesaholovak (6)

– Ո՞րն էր նպատակն այդքան շատ գումար ծախսելու:

– Նպատակը լավ տեսահոլովակ ստանալն է եղել: Որակով անել մի բան, որը Հայաստանում երբևէ չի արվել, ստանալ տեսահոլովակ նմանատիպ   լուծումներով՝ միևնույն ժամանակ, որ այն լինի շատ հեշտ հասկանալի:

– Եթե չեմ սխալվում՝ երգի պրեմիերան վաղուց է եղել՝ կինոթատրոններից մեկում: Եվ, որ այն նոր չէ:

tesaholovak (7)

tesaholovak (10)

tesaholovak (3)

– Ճիշտ է, երգի պրեմիերան արդեն եղել էր, բայց այս երեք տարիների ընթացքում երգն արդեն ժամանակին համահունչ էր դարձել: Այդ իսկ պատճառով նոր գործիքավորում արվեց և նոր ձայնագրություն:

– Երգչուհին՝ Լուսինեն, Ձեր կի՞նն է:

– Այո:

– Նա գո՞հ է նկարահանված տեսահոլովակի արդյունքից:

– Շատ:

tesaholovak (9)

– Ովքե՞ր են հովանավորել տեսահոլովակի նկարահանումները:

– Ոչ ոք: Ամբողջությամբ մենք ենք արել:

– Ինչո՞ւ էին այդքան երկար տևել նկարահանումները:

– Նախ՝ ունեինք ձմռան և ամռան տեսարաններ: Բացի այդ, բավականին շատ ժամանակ էր գնացել նախապատրաստական փուլի և գրաֆիկական աշխատանքների համար:

– Հիմնականում ինչպիսի՞ն էին արձագանքները:

tesaholovak (2)

tesaholovak (3)

tesaholovak (5)

– Կամ վատ, կամ լավ: Միջին կարծիք չեմ լսել: Մեծամասամբ գրում են, թե այդ 50.000 դոլարը, ավելի լավ կլիներ՝ բարեգործություն անեիք: Մի հարց եմ տալիս մեր ժողովրդին՝ ո՞վ է Lucy-ից շատ բարեգործություն արել: Պարզապես նա երբեք չի բարձրաձայնում այդ մասին: Հեռուստադիտողների մի մասը գրում է, որ իմաստ չկա տեսահոլովակում: Մի մասն էլ, ովքեր հասկացել են իմաստը, գրում են. «Բրավո, չկա նման աշխատանք՝ հայկական շոու-բիզնեսում»:

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս