ՆԱՏՕ-ն որոշել է քարոզչությամբ զբաղվել սոցցանցերում՝ Twitter-ում ստեղծելով հատուկ կառույց. BBC
Բրիտանական BBC ռադիոկայանի փոխանցմամբ՝ ՆԱՏՕ-ն սկսել է մեծապես զբաղվել համացանցում քարոզչությամբ՝ ստեղծելով Twitter-ում տեղեկատվական աջակցության կառույց: Հատուկ խումբը ձևավորվել է ՆԱՏՕ-ի արագ արձագանքման կորպուսին (Allied Rapid Reaction Corps) կից:
ՆԱՏՕ-ի հրամանատարությունը վարձել է Մեծ Բրիտանիայի առաջատար գովազդային ընկերություններից M&C Saatchi-ին՝ քարոզչություն իրականացնելու և հակառակորդի տեղեկատվական հարձակումներին հակազդելու համար:
Ընկերության մասնագետները խորհրդակցություններ են անցկացնում ռազմական մասնագետների հետ, թե ինչպես պետք է ահաբեկել հակառակորդին և առաջին հերթին նրա ղեկավարությանը, և ինչպես սեփական տեսակետը հասցնել մինչև ռազմական գործողությունների գոտում գտնվող բնակչությանը: