![](/banners/BeFunky-design.jpg)
Ծրագրային բարելավում՝ Երևանի քաղաքապետարանի «Թեժ գիծ» ծառայությունում
![](https://168.am/wp-content/uploads/2022/11/1097179.jpg)
Քաղաքացիների զանգերին արագ արձագանքելու և բարձրացվող խնդիրներին համապատասխան ընթացք տալու նպատակով Երևանի քաղաքապետարանի «Թեժ գիծ» ծառայությունում ծրագրային բարելավումներ են արվել:
Ինչպես տեղեկացրին քաղաքապետարանի լրատվության վարչությունից, ծառայությունն օրական միջինը 600 զանգ է ստանում, հիմա դրանցից 400-ին միանգամից պատասխանելու հնարավորություն է ստեղծվել, մյուսներին պատասխան է տրամադրվում հետադարձ կապով:
Բացի այդ, ներդրվել են ինչպես օպերատորների աշխատանքի գնահատման, այնպես էլ որոշումների մասին ավտոմատ ծանուցման համակարգեր: