Ծրագրային բարելավում՝ Երևանի քաղաքապետարանի «Թեժ գիծ» ծառայությունում

Քաղաքացիների զանգերին արագ արձագանքելու և բարձրացվող խնդիրներին համապատասխան ընթացք տալու նպատակով Երևանի քաղաքապետարանի «Թեժ գիծ» ծառայությունում ծրագրային բարելավումներ են արվել:

Ինչպես տեղեկացրին քաղաքապետարանի լրատվության վարչությունից, ծառայությունն օրական միջինը 600 զանգ է ստանում, հիմա դրանցից 400-ին միանգամից պատասխանելու հնարավորություն է ստեղծվել, մյուսներին պատասխան է տրամադրվում հետադարձ կապով:

Բացի այդ, ներդրվել են ինչպես օպերատորների աշխատանքի գնահատման, այնպես էլ որոշումների մասին ավտոմատ ծանուցման համակարգեր:

Տեսանյութեր

Լրահոս