![](/banners/BeFunky-design.jpg)
Հիմա հասկանո՞ւմ եք՝ ինչու սառեցվեց երկաթուղու դեմ հարուցված ու շուրջ երկու տարի քննվող քրեական գործը. Վահե Դավթյան
![](https://168.am/wp-content/uploads/2022/02/265347270_1032140247335393_576019783231411694_n.jpg)
Քաղաքական գիտությունների դոկտոր, էներգետիկ անվտանգության հարցերով փորձագետ Վահե Դավթյանը անդրադառնալով կառավարության նիստի որոշումներից մեկին, գրել է. «Այսօր կառավարության նիստին հայտարարվեց, որ նախագծվող Ջուլֆա-Օրդուբադ-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու օպերատոր է հանդիսանալու «Հարավկովկասյան երկաթուղին»: Հիմա հասկանո՞ւմ եք՝ ինչու սառեցվեց երկաթուղու դեմ հարուցված ու շուրջ երկու տարի քննվող քրեական գործը:
Ռուսական բիզնեսը պատժելու մասին ամպագոռգոռ հայտարարություններ անելով ու քրեական գործ հարուցելով՝ թավշիստները ստացան ժամանակավոր տեղեկատվական դիվիդենտ, մինչդեռ խորքային պրոցեսները լիովին այլ ուղղությամբ էին գնում (բարև, Պողոս):
Երկաթուղու հետապնդումը հմտորեն օգտագործվեց նաև Մոսկվայի կողմից, որն իր արտգործնախարար Լավրովի շրթերով 2020 թ. ապրիլի 21-ին հայտարարեց Ղարաբաղյան խնդրրի փուլային կարգավորման մասին՝ նույն ասուլիսի ժամանակ մի քանի անգամ ընդգծելով, որ Հայաստանը Ռուսաստանի հանդեպ իրեն դաշնակցի պես չի պահում՝ որպես օրինակ բելերով երկաթուղու դեմ հարուցված գործը:
Անկախ ամեն ինչից, Հայաստանը Ադրբեջանին կապող երկաթուղու կառուցման համար շոշափելի քաղաքական նախադրյալներ այս պահին չկան: Երևանի պրոադրբեջանական խոսույթը դատարկաբանություն է, որին նույնիսկ պետք չէ ուշադրություն դարձնել: Երևանում և Բաքվում ոչինչ չի որոշվում: Իսկ այնտեղ, որտեղ որոշումներ են կայացվում, այսօր շատ լուրջ խմորումներ են ընթանում ՀարավայինԿովկասի ապագայի շուրջ: Ու այդ ապագայի տեսլականները խիստ տարբերվում են մեկը մյուսից: Սա շատ երկար գործընթաց է, ուստի, զուսպ եղեք երկաթուղու կառուցմա նպայծառ ապագայի մասին խոսելիս»,-գրել է նա: