Xiaomi-ն թողարկում է մի քանի թանկարժեք սմարթֆոններ՝ բյուջետային ապրանքանիշի «փառքից» հեռանալու համար
Չնայած հենց դա էր, որ սպառողների համար ընկերությունը դարձնում էր ամենասիրվածը։
Չինական տեխնոլոգիական հսկա Xiaomi ընկերությունը որոշել է փոխել բյուջետային արտադրողի իմիջն իր հիմնական շուկաներից մեկում՝ հնդկականում: Այս շրջանի համար վաճառողը մտադիր է թողարկել մի շարք թանկարժեք սմարթֆոններ և հեռուստացույցներ: Այդ մասին հայտնում է Gizmochina-ն:
Ավելի թանկ սարքերը, որպես կանոն, մրցակցության էին բախվում Samsung-ի, Oppo-ի և Vivo-ի հետ: Սովորաբար Հնդկաստանում Xiaomi սարքերը վաճառվում էին առցանց շուկաների միջոցով՝ 250 դոլար գնով: Բայց մատչելի սարքավորումների մասնաբաժնի բարձրացումը հանգեցրել է նրան, որ չինականը սկսեցին համարվել բացառապես էժան ապրանքանիշ:
Այժմ ընկերությունը մտադիր է սարքեր արտադրել 300-400 ԱՄՆ դոլարից բարձր գներով: Հնդկաստանում Xiaomi-ի առաջին թանկարժեք ֆլագմեններն էին Redmi K20-ը և Redmi K20 Pro-ն:
Նաև չինացիները մտադիր են ավելացնել իրենց ներկայությունն օֆլայն: Գաջեթների արտադրողը նախատեսում է մինչև 2020 թվականի կեսերը բացել ավելի քան 10 հազար նոր խանութ:
Թերևս, ապագայում ընկերությունը որոշելու է տարածել այս պրակտիկան այլ երկրներում՝ հաշվի առնելով այն, որ Xiaomi սարքերը համարվում են բյուջետային յուրաքանչյուր երկրում, որտեղ դրանք վաճառվում են:
Անցյալ ամիս վաճառողը ներկայացրեց Xiaomi Mi Mix Alpha հայեցակարգային սմարթֆոնը, որը ստացավ 108 մեգապիքսելանոց տեսախցիկ և էկրան, որը գրավում է առջևի մակերեսի 180%-ը: Կարող եք սարքավորումը գնել գրեթե 3000 դոլարով, ինչն այն դարձնում է ամենաթանկ սմարթֆոններից մեկը:
Սիրարփի Աղաբաբյանy