Պայքարում եք անքնության դե՞մ. մթերք, որից հարկավոր է խուսափել

Պայքարում եք անքնության դե՞մ. մթերք, որից հարկավոր է խուսափել

Անքնությունը բավական տարածված խնդիր է, որը լրջորեն ազդում է կյանքի որակի վրա։

Steptohealth.ru-ն գրում է, որ այն կարող է առաջանալ մի խումբ գործոնների ազդեցությամբ։ Հարկավոր է ուշադրություն դարձնել սննդակարգին՝ նվազագույնի հասցնելով մթերքի օգտագործումը, որը խոչընդոտում է որակյալ քնին։ Կայքը ներկայացրել է մթերքների ցանկը, որից հարկավոր է խուսափել ընթրիքին և քնելուց առաջ։

Ֆասթ-ֆուդ։ Համբուրգերները, կարտոֆիլ ֆրին և պիցցան ոչ մի ընդհանրություն չունեն առողջ սննդի և հանգստի հետ։ Դրանք մեծ քանակով «վատ» ճարպեր են պարունակում, որոնք վատացնում են նյութափոխանակությունը։

  • Եթե հաճախ եք այրոցի զգացում ունենում, խուսափեք ընթրիքին ֆասթ-ֆուդի օգտագործումից։
  • Եթե մասնակցում եք խնջույքի կամ երեկույթի, ուր միակ տարբերակը ֆասթ-ֆուդն է, այն ուտելուց հետո նվազագույնը 3 ժամ չպետք է քնեք։

Շոկոլադ և սուրճ։ Ցուրտ եղանակին հաճախ շատերը փորձում են ջերմանալ մեկ բաժակ տաք սուրճով և այն համադրում են շոկոլադի հետ։ Ամառային եղանակին սրանց հաճախ փոխարինում է պաղպաղակը։ Թվարկված մթերքներից որևէ մեկը չի օգնի ձեզ, եթե անքնության խնդիր ունեք։ Սրանք նյութեր են պարունակում, որոնք սնուցում են ուղեղը, խթանում դրա աշխատանքը, իսկ քնելուց առաջ մեզ հակառակն է հարկավոր։

Ալկոհոլ և կոկտեյլներ։ Ալկոհոլային խմիչքն ու տարբեր կոկտեյլները գրգռում են նյարդային համակարգը։ Դրանք ջրազրկման պատճառ են դառնում և բացասաբար ազդում ուղեղի վրա։ Դրանք հարկավոր չէ օգտագործել քնելուց առաջ։

Նյութ հրապարակման պատրաստեց 168.am-ը

Գովազդ
Լրահոս
Ամենաընթերցված
ՕրվաՇաբաթվաԱմսվա
2017-11-28
Ի՞նչ կտա Հայաստանի սովորական քաղաքացիներին ՀՀ-ԵՄ համաձայնագիրը
Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար, Արտակարգ և լիազոր դեսպան Պյոտր Սվիտալսկին երեկ լրագրողների հետ հանդիպման ընթացքում խոսեց Հայաստան-Եվրոպական միություն նոր համաձայնագրի մասին։