Բաժիններ՝

«Հնարավոր է՝ Հյուսիս-Հարավ ավտոճանապարհի որոշ հատվածներ վճարովի դառնան». Վահան Մարտիրոսյան

 

Այսօր 2017 թվականի պետական բյուջեի նախագծի քննարկման ժամանակ ՀՀԿ խմբակցության պատգամավոր Խոսրով Հարությունյանը հետաքրքրվել է՝ արդյոք Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության բյուջեի կրճատումը կազդի՞ Հյուսիս-Հարավ ավտոճանապարհի կառուցման աշխատանքների վրա: ՀՀ Ֆինանսների նախարարի առաջին տեղակալ Ատոմ Ջանջուղազյանը պատասխանել է. «Այո, կազդի Հյուսիս-Հարավի վրա, որովհետև դրա վրա ակնկալվող միջոցների նվազեցում է սպասվում»:

Ի դեպ, լրագրողների հետ զրույցում ՀՀ Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը չի ցանկացել  ասել, թե ում մեղավորությամբ են ավտոճանապարհի կառուցման ժամանակ չարաշահումներ եղել. «Գնահատենք՝ ընդհանրապես չարաշահումն ո՞ւմ կողմից է արվել, դա պետք է գնահատվի, դա ես չէ, որ միայն պետք է գնահատեմ»,- ասել է նա:

Լրագրողների ճշտող հարցին՝ նախկին նախարար Գագիկ Բեգլարյա՞նն է մեղավոր, Վ. Մարտիրոսյանը պատասխանել է.

Կարդացեք նաև

«Նախկին նախարարն իր գործն արել է և արել է բարեխիղճ: Եկեք, եթե դուք կոնկրետ դեպքի ծանոթ եք, ներկայացրեք»:

Անդրադառնալով Հյուսիս-Հարավի ֆինանսական միջոցների գնահատմանը, Վ. Մարտիրոսյանն ասել է, որ բոլոր կրճատումներն աջակից ֆինանսական կառույցների հետ քննարկվել են:

Ըստ նախարարի՝ ծրագրի իրականացումը վտանգի տակ չէ, մասնավոր ներդրողների հետ քննարկումները շարունակվում են, որպեսզի շատ հատվածներում վերջիններս աշխատեն: Ի դեպ, նախարարը չի բացառել, որ մասնավորին այդ ծրագրի մեջ ներգրավելով՝ հնարավոր է, որ Հյուսիս-Հարավի որոշ ճանապարհահատվածներ վճարովի դառնան:

«Կարող են լինել հատվածներ, որ դառնան վճարովի: Որտեղ որ հնարավոր է այլընտրանքային ճանապարհ, կարող է այդ հատվածները լինեն վճարովի: Վճարովի դառնալու հարցը դեռևս քննարկման փուլում է»,- ասել է նախարարը:

Նա նաև հավելել է, որ այդ  հատվածները հիմնական թունելային ու կամուրջային են լինելու:

Նշենք նաև, որ նախարարը չի կարողացել հստակ  պատասխանել՝ արդյոք ծրագիրը մինչև 2020 թվականը  ավարտին կհասցվի՞, թե՞ ոչ, ինչպես նախանշված է եղել ի սկզբանե:

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս