Բաժիններ՝

98 անձնական փաստ, որ ձեր մասին գիտի Facebook-ը

Պատահում է, երբ Facebook-ում հայտարարությունների եք հանդիպում, որոնք այնքան են համապատասխանում այդ պահին, որ ձեզ թվում է, թե այն կարդում է ձեր մտքերը։ Հնարավոր է՝ մոտենում է ձեր մայրիկի ծննդյան օրը, և Facebook-ը ցուցադրում է տեղական ֆլորիստների հայտարարությունները։ Facebook-ը գիտի, թե ինչն է հետաքրքրում ձեզ։ Գովազդային հայտարարություններն ընտրելու սկզբունքները կայքը վերջերս է փոխել՝ դրանք առավել հասկանալի դարձնելով օգտատերերի համար։ Ստեղծվել է նոր պորտալ, որն ընդհանուր գծերով բացատրում է, թե ինչպես է Facebook-ը գովազդ առաջարկում։ «Մենք ցանկանում ենք, որ գովազը, որը տեսնում են օգտատերերը Facebook-ում, հետաքրքիր, օգտակար և ակտուալ լինի»,- ասել է Facebook-ի ներկայացուցիչը։

Ահա ինչ գիտի Facebook-ը մեր մասին

  1. Գտնվելու վայր
  2. տարիք
  3. սերունդ
  4. սեռ
  5. լեզու
  6. կրթական մակարդակ
  7. հետազոտության ոլորտ
  8. դպրոց
  9. ազգություն
  10. եկամուտ
  11. անշարժ գույքի տեսակ
  12. գլխավոր արժեքը
  13. անշարժ գույքի չափը
  14. տան տարածքի չափը
  15. տան կառուցման տարին
  16. տան անդամների կազմը

Եթե Facebook եք մտնում, այն կարողանում է տեսնել ձեր այցելած գրեթե յուրաքանչյուր կայք։

  1. Օգտատերերին, ովքեր հոբելյան են նշում մոտակա 30 օրերի ընթացքում։
  2. Օգտատերերին. ովքեր ընտանիքից կամ հայրենի տնից հեռու են գտնվում։
  3. Մարդկանց, ում ընկերները շուտով հոբելյան են նշելու, վերջերս նշանադրվել են կամ ամուսնացել, վերջերս տեղափոխվել են կամ նշելու են ծննդյան օրը։
  4. Օգտատերերին, որոնք հարաբերությունների մեջ են հեռավորության պայմաններում։
  5. Օգտատերերին, որոնք նոր են հարաբերություններ սկսել։
  6. Օգտատերերին, ովքեր նոր աշխատանք ունեն։
  7. Նոր նշանադրված օգտատերերին։
  8. Նորապսակներին։
  9. Օգտատերերին, ովքեր վերջերս փոխել են բնակության վայրը։
  10. Օգտատերերին, ովքեր շուտով նշելու են ծննդյան օրը։
  11. Ծնողներին։
  12. Ապագա ծնողներին։
  13. Մայրերին՝ «ըստ տեսակների» (սպորտային, նորաձև և այլն):
  14. Քաղաքականությամբ հետաքրքրվող օգտատերերին։
  15. Պահպանողականներին և լիբերալներին։
  16. Ընտանեկան դրությունը։
  17. Գործատուին։
  18. Արդյունաբերություն։
  19. Աշխատանքի անվանում։
  20. Աշխատավայրի տեսակը։
  21. Հետաքրքրություններ։
  22. Օգտատերերին, ովքեր մոտոցիկլետ ունեն։
  23. Օգտատերերին, ովքեր պլանավորում են ավտոմեքենա գնել։
  24. Օգտատերերին, ովքեր վերջերս ավտոմեքենա են գնել կամ աքսեսուարներ։
  25. Օգտարերերին, ում կարող են անհրաժեշտ լինել դետալներ կամ ծառայություններ ավտոմեքենայի համար։
  26. Ձեր վարած ավտոմեքենայի մակնիշը։
  27. Ձեր ավտոմեքենայի արտադրության տարեթիվը։
  28. Ավտոմեքենայի տարիքը։
  29. Որքան գումար կկարողանա ծախսել օգտատերը հաջորդ մեքենայի համար։
  30. Որտեղից կարող է գնել հաջորդ մեքենան։
  31. Որքան աշխատակիցներ կան ընկերությունում։
  32. Օգտատերերին, ովքեր փոքր բիզնես ունեն։
  33. Օգտատերերին, ովքեր ղեկավարներ են։
  34. Բարեգործական ակցիաներին մասնակցած օգտատերերին։
  35. Օպերացիոն համակարգ։
  36. Համակարգչային խաղեր խաղացող օգտատերերին։
  37. Օգտատերերին, ովքեր խաղերի համար ջոյստիկ ունեն։
  38. Օգտատերերին, ովքեր Facebook-ում «event» են ստեղծել։
  39. Օգտատերերին, ովքեր օգտագործել են Facebook-ի վճարման համակարգը։
  40. Օգտատերերին, ովքեր Facebook Payments-ի վրա սովորականից շատ գումար են ծախսել։
  41. Օգտատերերին, ովքեր ղեկավարում են Facebook-յան էջեր։
  42. Օգտատերերին, ովքեր վերջերս Facebook լուսանկար են ներբեռնել։
  43. Ինտերնետ-բրաուզեր։
  44. Էլեկտրոնային փոստ։
  45. Օգտագործվող տեխնոլոգիաներ։
  46. Ներգաղթյալներ։
  47. Օգտատերերին, ովքեր պատկանում են ազգային կամ կրոնական բանկի։
  48. Ներդրումներ կատարող օգտատերերին։
  49. Կրեդիտային ուղղությունների քանակը։
  50. Կրեդիտ քարտերից ակտիվորեն օգտվող օգտատերերին։
  51. Կրեդիտային քարտի տեսակը։
  52. Դեբետային քարտ ունեցող օգտատերերին։
  53. Կրեդիտ քարտում բալանսը պահող օգտատերերին։
  54. Ռադիո լսող օգտատերերին։
  55. Հեռուստատեսային շոուներ նախընտրող օգտատերերին։
  56. Բջջային հեռախոսներ օգտագործող օգտատերերին։
  57. Ինտերնետ կապի տեսակը։
  58. Վերջերս սմարթֆոն կամ պլանշետ գնած օգտատերերին։
  59. Սմարթֆոնով կամ պլանշետով համացանց մտնող օգտատերերին։
  60. Արժեկտրոններ օգտագործող օգտատերերին։
  61. Հագուստը, որը գնում է օգտատերը։
  62. Տարվա եղանակը, երբ օգտատերն ամենաշատ իրերն է գնում տան համար։
  63. Գինի, գարեջուր, այլ խմիչքներ հաճախ գնող օգտատերերին։
  64. Ալկոհոլ գնող օգտատերերին։
  65. Կոսմետիկ միջոցներ գնող օգտատերերին։
  66. Օգտատերերին, ովքեր դեղեր են գնում։
  67. Տան իրերի համար գումար ծախսող օգտատերերին։
  68. Երեխաների կամ ընտանի կենդանիների համար նախատեսված մթերք գնող օգտատերերին։
  69. Շատ հաճախ գնումներ անող ընտանիք ունեցող օգտատերերին։
  70. Օնլայն գնումներ անել սիրող օգտատերերին։
  71. Ռեստորանների տեսակները, որոնցում օգտատերը սիրում է ճաշել։
  72. Խանութների տեսակները, որտեղ օգտատերը գնումներ է կատարում։
  73. Օգտատերերին, ովքեր հետաքրքրված են ընկերություններով, որոնք առաջարկում են օնլայն ապահովագրություն, բարձրագույն կրթություն, վարկեր և այլ ծառայություններ։
  74. Որքան ժամանակ է օգտատերն ապրում իր տանը։
  75. Օգտատերերին, ովքեր շուտով կարող են փոխել բնակության վայրը։
  76. Օլիմպիական խաղերով, ֆուտբոլով հետաքրքրվող օգտատերերին։
  77. Աշխատանքի բերումով կամ հաճույքի համար հաճախ շրջագայող օգտատերերին։
  78. 94.Աշխատող օգտատերերին։
  79. Հանգստի ձևերը, որոնք նախընտրում է օգտատերը։
  80. Վերջերս ճանապարհորդությունից վերադարձած օգտատերերին։
  81. Օգտատերերին, ովքեր վերջերս օգտվել են ճանապարհորդելու համար նախատեսված ծրագրերից։
  82. Օգտատերերին, ովքեր գումար հավաքելով են տուն գնել։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց 168.am

Կարդացեք նաև

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս