Խորագիր:

Օգտակար ճարպեր. մեծ քանակով ճարպ պարունակող 8 մթերք, որոնք անհրաժեշտ են առողջությանը

Օգտակար ճարպեր. մեծ քանակով ճարպ պարունակող 8 մթերք, որոնք անհրաժեշտ են առողջությանը

Budetezdorovy.ru-ն գրում է, որ ճարպերը սննդի ամենակարևոր էլեմենտներից են, որոնք ոչ մի կերպ չի կարելի բացառել սննդակարգից: Այս 8 մթերքը հարկավոր է օգտագործել` օրգանիզմին անհրաժեշտ նյութերով ապահովելու համար:

1. Ընկույզ: Ընկույզը հարուստ է օմեգա-3 ճարպաթթուներով, որոնք կարևոր դեր են կատարում օրգանիզմը սրտային հիվանդություններից պաշտպանելու գործում:

2. Զեյթուն: Զեյթունի յուղն ու զեյթունը հագեցած ճարպեր ստանալու լավագույն միջոցն են: Դրանք օգնում են նվազեցնել արյան մեջ վատ խոլեստերինի մակարդակը:

3. Ավոկադո: Ավոկադոն հարուստ է մանրաթելերով, որոնք օգնում են երկար ժամանակ հագեցածության զգացում ունենալ: Այն պարունակում է նաև կալիում, վիտամին C:

4. Կանոլայի յուղ: Սա հրաշալի ընտրություն է` ճաշատեսակները պատրաստելու համար, քանի որ օգնում է արյան մեջ նվազեցնել վատ խոլեստերինի մակարդակը: Այն կարևոր նշանակություն ունի նաև սիրտ-անոթային հիվանդությունների կանխարգելման գործում:

5. Գետնանուշի յուղ: Սա երկար ժամանակով հագեցածության զգացում կպարգևի, քանի որ օրգանիզմին բավական երկար ժամանակ է անհրաժեշտ` այն յուրացնելու համար: Այն նաև սպիտակուցի հրաշալի աղբյուր է, որն օրգանիզմին անհրաժեշտ էներգիա է հաղորում:

6. Սաղմոն: Սաղմոնը հարուստ է օմեգա-3 ճարպաթթուների 2 տեսակով, որոնք նվազեցնում են բորբոքումը, կանխարգելում սիրտ-անոթային հիվանդությունների առաջացումը:

7. Կտավատի սերմեր: Սա թթու է պարունակում, որը հարկավոր է ընդհանուր առողջության, այդ թվում՝ արյան ճնշման լավացման համար:

8. Նուշ: Նուշը հարուստ է ճարպերով, որոնք օգնում են կարգավորել խոլեստերինի մակարդակը: Այն հրաշալիորեն փոխարինում է չիպսերին և այլ անառողջ մթերքի:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց 168.am-ը

Գովազդ
Լրահոս
Ամենաընթերցված
ՕրվաՇաբաթվաԱմսվա
2017-06-08
«Ո՛չ Հայաստանի, ո՛չ Ադրբեջանի հաղթանակն այս հակամարտության մեջ ոչ մի դեպքում Պուտինին չի գոհացնում»
«Ձեր հույսերը, որ Մոսկվան չի հակառակվի այդ փաստաթղթին, զուր են։ Մոսկվան կդժգոհի և ամենակտրուկ ձևով կխոչընդոտի դրա ստորագրմանը»։