«Արմավիա»-ի կուտակած պարտքի դիմաց տույժերը գերազանցում են պարտքի չափը
«Արմավիա»-ն հրապարակել է ՀՀ պետբյուջեի նկատմամբ ունեցած պարտքերի ցուցակը, միաժամանակ հավելելով, որ դրանց չափն իր համար այնքան մեծ չէ, որքան դրանց նկատմամբ առաջացած տույժերը:
Պարտքեր ՀՀ ազգային փոխադրողը կուտակել է 2010թ-ից ի վեր և հետագա 2 տարիների ընթացքում: Արդյունքում 2010-2012 թթ. ներառյալ «Արմավիա»-ն պետական բյուջեին կուտակել է 24 269 365 000 դրամի պարտք:
Ընկերությունը, սակայն, փաստում է, որ այս գումարից միայն շուրջ 7 մլրդ-ն է բուն պարտքը, իսկ մնացած 17 մլրդ-ը գոյացել է 3 տարիների ընթացքում ընկերության նկատմամբ կիրառված տույժերի արդյունքում:
Ըստ «Արմավիա»-ի հրապարակած փաստաթղթի, պարտքերի և տույժերի հարաբերակցությունն այսպիսին է.
1. ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ`
– Հիմնական գումարը 322,730,000 դրամ
– Տույժ 298,148,000 դրամ
2. ԵԿԱՄՏԱՀԱՐԿ`
– Հիմնական գումարը 483,568,000 դրամ
– Տույժ 511,700,000 դրամ
3. ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆ ՇԱՀՈՒՅԹԱՀԱՐԿ (1%)`
– Հիմնական գումարը 527,658,000 դրամ
– Տույժ 271,450,000 դրամ
4. ՈՉ ՌԵԶԻԴԵՆՏԻ ՇԱՀՈՒՅԹԱՀԱՐԿ`
– Հիմնական գումարը 101,263,000 դրամ
– Տույժ 55,035,000 դրամ
5. ՕԴԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ՏՈՒՐՔ`
– Հիմնական գումարը 5,489,160,000 դրամ
– Տույժ 16,208,653,000 դրամ
ԸՆԴԱՄԵՆԸ ԲՈԼՈՐ ՏԵՍԱԿԻ ՀԱՐԿԵՐՈՎ`
– Հիմնական գումարը 6,924,385,000 դրամ
– Տույժ 17,344,980,000 դրամ
Ընկերությունը մեկնաբանում է, որ պետբյուջեի նկատմամբ ունեցած պարտքից ելնելով, հարկային տեսչությունը մտադիր է դիմել դատարան սառեցնելու ավիաընկերության հաշիվները, իսկ դա իր հերթին «սկզբունքորեն թույլ չի տա ընկերության առողջացման և բարեփոխման տարբերակի իրականացումը»:
Հիշեցնենք, որ ընկերությունն այսպես կոչված առողջացման առաջարկերով ծրագիր է ներկայացրել Կառավարություն և այժմ սպասում է արձագանքի:
«Արմավիա»-ն պետությանը իր բաժնետոմսերի փաթեթի 24,1 % մասնաբաժինն է առաջարկում ի հաշիվ պետական բյուջեին իր կուտակած պարտքերի:
Նշենք նաև, որ բացի բյուջեյից, ընկերությունը պարտք է նաև «Զվարթնոց» օդանավակայանին, ուղևորներին և աշխատակիցներին:
Ինչ վերաբերում է վերջին երկուսին, ապա ուղեւորներին նախապես ձեռք բերված տոմսերի դիմաց մինչև մարտ ամիսը փոխհատուցվել է ավելի քան 20 000 000 ՀՀ դրամ, իսկ աշխատակիցներին, ինչպես նշված է «Արմավիա»-ի ներկայացրած տեղեկանքում, «մասամբ վճարվում է աշխատավարձի պարտքը»: Իսկ թե որքան, չի հստակեցվում:
Միաժամանակ, շարունակվում են նաև աշխատակազմի կրճատումները:
Ավիաընկերությունը ներկա պահին ունի 40 բարձրակարգ օդաչու, 50 բորտուղեկցորդներ և հրահանգիչներ, 70 հոգանոց տեխնիկական կազմ, ովքեր իրականացնում են օդանավերի սպասարկում, եւս 98 մարդ ովքեր իրականացնում են ավիացիայի համար անհրաժեշտ ավիացիոն կամ մասնագիտական հմտություններ պահանջող այլ ծառայություններ և շուրջ 400 մարդ էլ զբաղված է ֆինանսական, կոմերցիոն ծառայությունների ոլորտում և ընկերության ներկայացուցիչների ցանցում:
Նելլի Դանիելյան
«Փաստինֆո»