Բաժիններ՝

Samsung-ը կներկայանա նոր իմիջով

Samsung ընկերությունը հաջորդ տարվա սկզբին կայանալիք CES 2013 ցուցահանդեսի ժամանակ կհայտարարի իր վերաբրենդավորման մասին: Այս մասին հաղորդում է hardwarezone.com-ը՝ հղում կատարելով Channel News ավստրալիական ենթաբաժանմունքի աղբյուրներին:

Ըստ նրանց՝ նոր բրենդը կօգնի Samsung-ին «ավելի պայծառ միջազգային իմիջ» ստեղծել, ինչպես նաև հաղթել Apple-ի հետ մրցակցային պայքարում:

Հայտնի է, որ հարավկորեական ընկերություն նոր իմիջի ստեղծման գործում ներգրավել է հայտնի Brandstream ընկերությանը և վերջինիս տնօրեն Սքոթ Բեդբերիին, որը հայտնի է Nike ընկերության հետ իր համագործակցությամբ`  Just Do It լոգոյով և կարգախոսով, որոնք Nike-ին դարձրեցին  համաշխարհային հայտնի բրենդ:

Սպասվում է, որ Samsung-ի նոր իմիջը մեծամասմբ կարտացոլի ոչ թե տեխնոլոգիա, այլ ապրելակերպ:

 

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս