Google-ը թույլ կտա Android օգտվողներին հրաժարվել գովազդի անհատականացումից
Որպեսզի ձեր այցելած խանութներն ու կայքերն իրենց չհիշեցնեն այնտեղ, որտեղ ընդհանրապես պետք չէ:
Նոր Android 12-ը կստանա գաղտնիության շատ կարգավորումներ: Այժմ համակարգի բետա տարբերակում տեսախցիկին և խոսափողին լիարժեք վերահսկելու ընտրանքներն արդեն առկա են, և ապագա թարմացումներից մեկի միջոցով օգտվողները կկարողանան կառավարել գովազդները ծրագրերում: Այս մասին նշված է Android Developers-ի թարմ փաստաթղթում:
Google Play ծառայությունները երկար ժամանակ տրամադրել են գովազդային ID, որը երրորդ կողմի մշակողները կարող են օգտագործել իրենց ծրագրերը դրամայնացնելու համար: Այժմ Android 12-ից օգտվողները կկարողանան վերականգնել այս ID-ն և առաջացնել նորը, ինչպես նաև ամբողջությամբ հրաժարվել գովազդի անհատականացումից:
Նման դեպքերում նույնացուցիչն այլևս հասանելի չի լինի երրորդ կողմերին: Մշակողները կստանան ծանուցում այն մասին, որ օգտագործողը որոշել է հրաժարվել անհատականացումից և ջնջել իր գովազդային պրոֆիլը: Բովանդակության ստեղծողներին և վերլուծության մատակարարներին օգնելու համար Google-ը կիրականացնի հետադարձ կապի համակարգ, որտեղ սարքերի սեփականատերերը կարող են նշել մերժման պատճառը:
Ակնկալվում է, որ այս փոփոխություններն ուժի մեջ կմտնեն 2021 թվականի վերջին Android 12-ով աշխատող ծրագրերի համար: Այնուհետև 2022 թվականի սկզբին Google-ը կսկսի տարածել այս քաղաքականությունը Play ծառայություններ ունեցող բոլոր ծրագրերի համար:
Սիրարփի Աղաբաբյան