Ահա և վերջ. Հայաստանում գրանցված որևէ ավիաընկերություն, որևէ թռչող սարք չի կարող մտնել ԵՄ տարածք
Եվրահանձնաժողովն այսօր թարմացրեց ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակի՝ այն ավիաընկերությունների ցանկը, որոնք ենթակա են գործողության արգելքի կամ գործողության սահմանափակումների Եվրամիության ներսում, քանի որ դրանք չեն բավարարում անվտանգության միջազգային չափանիշերին:
Հանձնաժողովը նշել է, որ ցանկանում է ապահովել օդային անվտանգության ամենաբարձր մակարդակը Եվրոպական միությունում ճանապարհորդող բոլոր ուղևորների համար:
Այսօրվա թարմացումից հետո Հայաստանում հավաստագրված բոլոր ավիաընկերություններն ավելացվել են ցուցակում մինչև երկրի անվտանգության վերահսկողության հնարավորությունների հետագա գնահատումը: Այս որոշումը հետևել է Հայաստանի քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի և վեց հայկական ավիափոխադրողների ուսումնասիրությունների արդյունքում:
Բացի այդ, վերանայվել և փոփոխվել է Կոնգոյի (Բրազավիլ), Կոնգոյի Դեմոկրատական Հանրապետությունում, Ղրղըզստանում, Լիբիայում, Նեպալում և Սիեռա Լեոնեում հավաստագրված ավիափոխադրողների ցուցակը, որոնցում ավելացվել են այդ երկրներից նոր փոխադրողներ:
Տրանսպորտի հարցերով հանձնակատար Ադինա Վուլեանն ասել է. «ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակը պետք է օգտագործվի՝ որպես գործիք, որն օգնում է ավիաընկերություններին և ցուցակագրվող երկրներին վերագնահատել և բարելավել իրենց թռիչքային չափանիշերը: Հայաստանյան փոխադրողներին այս ցանկ ներառելու որոշումը հիմնված է անանուն կարծիքի վրա, որը ներկայացրել է Օդային անվտանգության կոմիտեն։ Հանձնաժողովը, Եվրոպական միության ավիացիոն անվտանգության գործակալության աջակցությամբ, պատրաստ է համագործակցել և ներդրումներ կատարել Հայաստանում՝ իր ավիացիոն անվտանգության բարելավման համար»:
ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակը ոչ միայն օգնում է պահպանել ԵՄ-ում անվտանգության բարձր մակարդակը, այլ նաև օգնում է տուժած ավիաընկերություններին և երկրներին բարելավել իրենց անվտանգության մակարդակը, որպեսզի վերջիններս հանվեն այդ ցուցակից: Բացի այդ, ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակը դարձել է հիմնական կանխարգելիչ գործիք, քանի որ այն դրդում է անվտանգության խնդիրներ ունեցող երկրներին՝ գործել, նախքան անհրաժեշտությունը դառնա ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակի տակ գտնվող արգելքը:
Այսօրվա թարմացումից հետո ընդհանուր առմամբ 96 ավիաընկերության մուտք արգելված է դեպի ԵՄ երկինք:
90 ավիաընկերություն սերտիֆիկացված է 16 պետությունում (Աֆղանստան, Անգոլա (բացառությամբ 2 ավիաընկերության)), Հայաստան, Կոնգո (Բրազավիլ), Կոնգոյի Դեմոկրատական Հանրապետություն, Ջիբութի, Հասարակածային Գվինեա, Էրիթրեա, Ղրղըզստան, Լիբերիա, Լիբիա, Մոլդովա (բացառությամբ 3 ավիաընկերության), Նեպալ, Սան Տոմ և Պրինսիպեու, Սիեռա Լեոնե և Սուդան)՝ այդ պետությունների ավիացիոն իշխանությունների կողմից անվտանգության ոչ պատշաճ վերահսկողության պատճառով, 6 անհատական ավիաընկերություններ, որոնք հիմնված են անվտանգության լուրջ թերությունների վրա՝ Avior Airlines (Venezuela), Blue Wing Airlines (Սուրինամ), Iran Aseman Airlines (Իրան), Իրաքյան ավիաուղիներ (Իրաք), Med-View Airlines (Նիգերիա) և Air Zimbabwe (Զիմբաբվե) . Լրացուցիչ երեք ավիաընկերություններ ենթակա են գործառնական սահմանափակումների և կարող են թռչել միայն ԵՄ հատուկ ինքնաթիռների տեսակներով՝ Air Service Comores (Կոմոր), Iran Air (Իրան) և Air Koryo (Հյուսիսային Կորեա):
Փաստորեն ի՞նչ է ստացվում, որ քանի որ հայկական ավիափոխադրողները զրկվել են Եվրոպա թռչելու հնարավորությունից, եվրոպացիներն իրենց ավիաընկերություններն են բերում Հայաստան՝ առայժմ «Վիզ Էյր» և «Ռյան Էյր» լոուքոսթ ավիաընկերությունների տեսքով, բազավորում են Հայաստանում: Իսկ դա նշանակում է՝ հայկական ավիաշուկայի ոչնչացում, եվրոպացիներն իրենք են վերցրել հայկական շուկան ու տնօրինում, և հայտնի չէ, թե մենք երբևէ կունենա՞նք ազգային փոխադրող, թե՞ ոչ:
Ի դեպ, թռիչքների այս արգելքը վերաբերում է նաև չարթերային թռիչքներին, այսինքն՝ ամռանը որևէ ավիաընկերություն, եթե գրանցված է Հայաստանում, չի կարողանալու թռչել Հունաստան, Կիպրոս, Բուլղարիա կամ այլուր. Նրա մուտքը եվրոպական որևէ տարածք արգելված է: