Բաժիններ՝

Մարքեթփլեյսում առաջխաղացման հիմքերը՝ բառարան Ozon-ում վաճառողների համար

Ozon-ը վաճառողներին առաջարկում է առաջխաղացման համար գործիքների լայն տեսականի՝ քարտերի ձևակերպումից մինչև գովազդային արշավների մեկնարկ: Դրանցից արդյունավետ օգտվելու համար կարևոր է հասկանալ հիմնական տերմինները: Մենք դրանք հավաքել ենք ֆիլվորդում՝ փորձեք գտնել բոլոր բառերը, և ստորև մենք կասենք, թե ինչ են դրանք նշանակում և ինչպես կօգնեն Ձեզ ավելացնել վաճառքները:

Ինչո՞ւմն է Ozon-ում առաջխաղացման առավելությունը

Ozon-ն ԱՊՀ-ի ամենամեծ մարքեթփլեյսերից մեկն է, որը ամեն օր այցելում են միլիոնավոր գնորդներ: Ուշադրության համար մրցակցությունը մեծ է, ուստի հաջող վաճառքները կախված են ոչ միայն ապրանքի որակից, այլև նրանից, թե ինչպես է այն ներկայացված հարթակում:

Որպեսզի վաճառողները մրցակիցների ֆոնին առանձնանան և ավելի շատ գնորդներ գրավեն, Ozon-ն առաջարկում է գործիքների բազմազանություն՝ գովազդային արշավներ, քարտերի ձևակերպում, աշխատանք կարծիքների հետ, կուպոններ, բոնուսներ և շատ ավելին: Այս հնարավորությունները թույլ են տալիս գրավել ավելի շատ հաճախորդներ և ավելացնել վաճառքների ծավալը: Բայց գովազդային գործիքներն առավելագույն օգուտով օգտագործելու համար կարևոր է հասկանալ, թե ինչպես են դրանք աշխատում: Հավաքում ենք հիմնական տերմինները, որոնք կօգնեն Ձեզ ավելի լավ կողմնորոշվել Ozon-ում բիզնես վարելիս:

Կարծիքների դիմաց միավորներ

Երբ գնորդը գրում է ապրանքի մասին կարծիք, նա ստանում է փոքր պարգև՝ միավորներ, որոնք կարող են օգտագործվել Ozon-ի կայքում հետագա գնումների համար: Սա մոտիվացնում է հաճախորդներին ավելի հաճախ կիսվել իրենց կարծիքով և թողնել հետադարձ կապ:

Այս համակարգը նաև օգտակար է վաճառողի համար. կարծիքներ ունեցող ապրանքներն ավելի վստահելի են գնորդների համար և ավելի բարձր են լինում որոնման արդյունքներում: Որքան շատ հետադարձ կապ և ավելի լավ գնահատականներ լինեն, այնքան բարձր է լինում ապրանքի վարկանիշը, և, հետևաբար, ավելի շատ հնարավորություններ կան գնորդների ուշադրությունը գրավելու և վաճառքները մեծացնելու համար:

Բովանդակության վարկանիշ

Ապրանքի քարտի ձևակերպման որակը։ Հաշվի են առնվում ոչ պարտադիր, բայց կարևոր գործոններ՝ բարձրորակ լուսանկարների առկայություն, տեսանյութի ակնարկ, մանրամասն նկարագրություն, կարծիքներ և բանալի բառերով ճիշտ ձևաչափված վերնագիր։

Բովանդակության վարկանիշը ազդում է ապրանքի տեսանելիության վրա որոնման արդյունքներում և առաջարկություններում։ Որքան լավ է այս ցուցանիշը, այնքան ավելի հաճախ է քարտը հայտնվում օգտատերերի մոտ։ Սա մեծացնում է եկամուտը, փոխակերպումը և, որպես արդյունք, վաճառքները։

Բովանդակության վարկանիշը հասանելի է վաճառողի անձնական հաշվում։ Այնտեղ կարող եք նաև պարզել, թե քարտի որ տարրերն են բարելավման կարիք ունենում։ Մրցունակ մնալու համար կարևոր է պարբերաբար թարմացնել և բարելավել ապրանքի մասին տեղեկատվությունը։

Rich-բովանդակություն

Սրանք քարտի լրացուցիչ տեսողական տարրեր են՝ պաստառներ, ինֆոգրաֆիկա, աղյուսակներ, հրահանգներ, տեսանյութերի ակնարկներ: Դրանք թույլ են տալիս ապրանքը ներկայացնել ավելի հստակ և տեղեկատվական, քան սովորական տեքստային նկարագրությունները։

Այս ձևաչափը քարտն ավելի գրավիչ է դարձնում, պատասխանում է գնորդների հաճախակի տրվող հարցերին և օգնում է նվազեցնել վերադարձների քանակը: Հաճախորդի համար ավելի հեշտ է հասկանալ, թե ինչ տեսք ունի ապրանքը, ինչպես օգտագործել այն, ինչով է այն տարբերվում նմանատիպ ապրանքներիցб և որոնք են դրա առավելությունները։

Rich բովանդակություն կարելի է ավելացնել վաճառողի անձնական հաշվի միջոցով՝ օգտագործելով ձևանմուշ կամ պատրաստի HTML բլոկ: Հրապարակումից առաջ նյութերը մոդերացվում են, ուստի կարևոր է պահպանել ձևավորման և բովանդակության պահանջները:

Ելք դեպի առաջատար շարքեր

Մեխանիզմ, որը օգնում է քարտին զբաղեցնել առաջատար դիրքեր Ozon-ի որոնման արդյունքներում: Սա ավելի շատ ուշադրություն է գրավում ապրանքի վրա և մեծացնում պատվերների քանակը։

Որոնման մեջ դիրքի վրա ազդում են մի քանի գործոններ՝ ապրանքի վարկանիշը, վաճառքի ծավալը, կարծիքների առկայությունը և որակը, քարտի բովանդակության վարկանիշը, ակցիաներին մասնակցությունը և պատվերի մշակման արագությունը: Որքան բարձր են այս ցուցանիշները, այնքան մեծ են օրգանական կերպով առաջատար շարքեր հասնելու հնարավորությունները։

Ozon-ում նաև հասանելի են վճարովի գովազդային գործիքներ՝ որոնման մեջ գովազդ, ցուցափեղկում տեղադրում, ակցիաներին և գովազդային միջոցառումներին մասնակցություն: Դրանք օգնում են արագացնել ապրանքի դուրս գալը դեպի առաջատար շարքեր, հատկապես նոր ապրանքներ թողարկելիս կամ մրցակցային կատեգորիաներում ապրանքներ գովազդելիս։

Կուպոն

Վաճառողի կողմից գնորդին տրամադրվող գովազդային պրոմոկոդ՝ զեղչ ստանալու համար։ Այն ցուցադրվում է ինչպես ապրանքի քարտի, այնպես էլ որոնման արդյունքներում, ինչը անմիջապես գրավում է ուշադրությունը և բարձրացնում սեղմումների քանակը։ Զեղչից օգտվելու համար գնորդը պետք է մուտքագրի գովազդային կոդը պատվեր կատարելիս։

Կուպոնները օգնում են խթանել վաճառքը՝ առանց հիմնական գինը փոխելու։ Սա արդյունավետ գործիք է նոր ապրանքների, սեզոնային առաջարկների կամ ցածր շրջանառություն ունեցող ապրանքների գովազդի համար։

Վաճառողը ընտրում է կտրոնի պայմանները՝ զեղչի տոկոսը, պատվերի նվազագույն գումարը, գործողության ժամկետը և ակտիվացումների քանակը։ Կարելի է նաև սահմանել թիրախային լսարան՝ օրինակ՝ միայն նոր գնորդների կամ նրանց համար, ովքեր նախկինում պատվիրել են Ձեզանից։

Տրաֆարետեր

Քարտի ձևանմուշներ, որոնք Ozon-ն առաջարկում է վաճառողներին: Դրանք արդեն նշում են, թե ինչ բնութագրեր և դաշտեր են անհրաժեշտ տարբեր ապրանքային կատեգորիաների համար։

Տրաֆարետների միջոցով քարտերը լրացնելը ավելի հեշտ և արագ է, հատկապես, եթե կան շատ ապրանքներ: Դրանք օգնում են չմոռանալ կարևոր տեղեկատվությունը և առաջարկում են, թե կոնկրետ ինչ պետք է նշվի յուրաքանչյուր կատեգորիայի համար, որպեսզի էջը ամբողջական և հասկանալի տեսք ունենա գնորդի համար։

Լավ լրացված քարտը բարձրացնում է բովանդակության վարկանիշը, ինչը նշանակում է, որ ապրանքը ավելի բարձր կլինի որոնման արդյունքներում, ավելի շատ ուշադրության կարժանանա և, ամենայն հավանականությամբ, ավելի լավ կվաճառվի: Տրաֆարետները հասանելի են անձնական հաշվում և պարբերաբար թարմացվում են հարթակի պահանջներին համապատասխան:

Առաջխաղացման միավորներ

Սա վիրտուալ բյուջե է, որը Ozon-ը վերագրում է վաճառողներին՝ ակցիաներին, հարցումներին, վեբինարներին, ուսումնական ծրագրերին և հատուկ նախաձեռնություններին մասնակցելու համար: Սա մի տեսակ երախտագիտություն է հարթակում ներգրավվածության և բիզնեսի զարգացման համար։

Ստացված բոնուսները կարող են օգտագործվել մարքեթփլեյսում ապրանքները առաջխաղացնելու համար, օրինակ՝ առաջատար շարքեր հասնելու կամ լրատվամիջոցներում գովազդ գործարկելու համար: Սա թույլ է տալիս բարձրացնել ապրանքների տեսանելիությունը և նոր գնորդներ ներգրավել՝ առանց հիմնական բյուջեից լրացուցիչ ծախսերի։

Բոնուսները հաշվեգրվում են ավտոմատ կերպով և ցուցադրվում են վաճառողի անձնական հաշվում: Դրանցից յուրաքանչյուրն ունի վավերականության ժամկետ և օգտագործման պայմաններ: Կարևոր է վերահսկել դրանք, որպեսզի բաց չթողնեք բոնուսները ժամանակին կիրառելու հնարավորությունը:

Դամպինգ

Գների իջեցում՝ մրցակիցներին գերազանցելու համար։ Այս ռազմավարությունը օգնում է արագ գրավել հաճախորդներին և հասնել առաջատար շարքեր։ Սակայն պատվերների աճին զուգընթաց շահույթը նվազում է, և գնորդները ձևավորում են այն սպասումը, որ ապրանքը միշտ պետք է էժան լինի։ Սա արժեզրկում է առաջարկը և դժվարացնում նորմալ գնին վերադառնալը։ Գնային մրցավազքի պայմաններում որակը ընկնում է, և շուկան գերտաքանում է։ Հանկարծակի և ուժեղ դամպինգի դեպքում հարթակը կարող է սահմանափակել ապրանքի ցուցադրումը։

Բանալի

Բառեր կամ արտահայտություններ, որոնցով գնորդը փնտրում է  Ozon-ի կայքում ապրանք: Օրինակ, եթե Դուք վաճառում եք մարտկոց, բանալի բառը կարող է լինել. «փովեր բանկ 10000 mAh», «շարժական լիցքավորիչ սարք» կամ «արտաքին մարտկոց հեռախոսի համար»:

Ճիշտ ընտրված բանալի բառերը օգնում են քարտին ավելի բարձր բարձրանալ որոնման արդյունքներում և մեծացնում են ապրանքի դիտման և գնման հավանականությունը: Բառերը պետք է ճիշտ մուտքագրվեն վերնագրում, նկարագրության և բնութագրերի մեջ, որպեսզի դրանք աշխատեն:

Օգտագործեք հանրաճանաչ և համապատասխան բանալի բառեր, բայց խուսափեք «սպամից»՝ նույն բառերի և արտահայտությունների հաճախակի կրկնությունից: Օգտակար է նաև ուսումնասիրել, թե ինչ հարցումներով են մրցակիցները գովազդում և հաշվի առնել Ozon-ի առաջարկություններն անձնական հաշվում:

Ապրանքի քարտը

Սա Ozon-ում էջ է, որտեղ հավաքագրվում է ապրանքի մասին ողջ տեղեկատվությունը. լուսանկարներ, նկարագրություն, բնութագրեր, գին, առկայություն պահեստում, առաքման եղանակներ և ժամկետներ, կարծիքներ և գնահատական: Հենց դրանով է գնորդը որոշում կայացնում. ավելացնել ապրանքը զամբյուղ, թե ընտրել այլ տարբերակ:

Որքան ամբողջական և որակյալ է քարտը, այնքան բարձր է դրա բովանդակության վարկանիշը, և, հետևաբար, ավելի լավ դիրքեր է գրավում Ozon-ի որոնման և առաջարկությունների մեջ: Կարևոր է պահպանել տեղեկատվությունը ակտուալ կարգավիճակում՝ ժամանակին թարմացնել գինը, մնացորդները և առաքման պայմանները: Սա օգնում է նվազեցնել վերադարձների քանակը և մեծացնել հաճախորդների վստահությունը:

Super-ապրանքներ

Ամենաշատ եկամուտ ապահովող և մեծ պահանջարկ ունեցող ապրանքներ։ Ozon Հայաստանը դրանք առանձնացնում է որպես առաջնահերթություն և տրամադրում է լրացուցիչ աջակցություն. մեծացնում է տեսանելիությունը առաջարկություններում, տրամադրում է գովազդային բոնուսներ և խթանում է առաջխաղացումը։

Super ապրանքների ցանկում հայտնվելը հաջող վաճառքի և գնորդների սպասելիքները բավարարելու ցուցանիշ է։ Այս կարգավիճակը պահպանելու և առավելություններից շարունակաբար օգտվելու համար կարևոր է պահպանել բարձր որակի սպասարկում՝ վերահսկել մնացորդները, գնի ակտուալ լինելը, կարծիքները և ապրանքի քարտի ձևավորումը։

Գների կարանտին

Միջոցառում, որը Ozon-ը կիրառում է ապրանքների գների հանկարծակի և անհիմն փոփոխություններից պաշտպանվելու համար: Սա օգնում է խուսափել գների մանիպուլյացիաներից և հանկարծակի գնային անկումից։

Եթե գինը չափազանց կտրուկ անկում է ապրում՝ օրինակ՝ կարճ ժամանակահատվածում ավելի քան 30%-ով, քարտի ցուցադրումը ժամանակավորապես սահմանափակվում է: Ապրանքը մտնում է «կարանտին» և դառնում է պակաս նկատելի որոնման և առաջարկությունների մեջ։

Սահմանափակումներից խուսափելու համար աստիճանաբար իջեցրեք գինը, հատկապես ակցիաներից և ծախծխումներից առաջ: Համակարգը վերլուծում է ոչ միայն ընթացիկ զեղչը, այլև նախորդ բոլոր գների փոփոխությունների պատմությունը։

Ինչպե՞ս սկսել գովազդել ապրանքները Ozon.by-ում և ավելացնել վաճառքները

am․Ozon.com կայքում սկսնակ վաճառողը կարող է արագորեն իր մասին հայտնել, փորձարկել տարբեր գովազդային ձևաչափեր և աստիճանաբար մեծացնել իր շրջանառությունը: Մարքեթփլեյսը առաջարկում է ինչպես անվճար, այնպես էլ վճարովի գործիքներ՝ Դուք ինքներդ եք ընտրում համապատասխան ձևաչափը և բյուջեն։

Անձնական հաշվում գրանցվելուց անմիջապես հետո հասանելի են դառնում հիմնական առաջարկությունները՝ ինչպես բարելավել քարտերի բովանդակության վարկանիշը, ընտրել բանալի բառեր, պատասխանել կարծիքներին: Համակարգը Ձեզ կասի, թե ինչ է պետք բարելավել, որպեսզի ապրանքն ավելի տեսանելի լինի որոնման մեջ և գրավիչ լինի գնորդների համար։

Ամենապարզ և ամենաարդյունավետ գործիքներից են կուպոնները, գովազդային բոնուսները, rich բովանդակությունը, մասնակցությունը Ozon-ի ակցիաներին և մարքեթինգային ծրագրերին:  Այս ամենը օգնում է առանձնանալ, բարձրացնել սեղմելիությունը և մեծացնել փոխակերպումը նույնիսկ առանց զգալի ծախսերի: Ուսումնասիրեք բառարանը, ընտրեք Ձեզ համապատասխանող գործիքները և սկսեք գովազդել Ձեր բիզնեսը: Ավելին կարող եք իմանալ am.ozon.com կայքում։

Տեսանյութեր

Լրահոս