Ինչպես ֆիլմում. աշնանային հագուստ՝ կինոկերպարների օրինակով
2018թ. աշնան և ձմռան համար իդեալական զգեստապահարան ընտրելու համար պարտադիր չէ հետևել նորաձևության ամսագրերին: Եթե ցանկանում եք նորաձև լինել, բավական է միայն վերանայեք կինեմատոգրաֆի այս 20 գլուխգործոցները և օրինակ վերցնեք ֆիլմերի կերպարներից:
Բերետները կրկին նորաձև են. «Խուլերի երկիրը»
Լեգենդար մուշտակը` «Տենենբաում ընտանիքը» ֆիլմից
«Քաղցր նոյեմբեր» ֆիլմն առաջարկում է երփներանգ աքսեսուարներ
Կեպիները՝ «Սիրունիկից»
Իսկ ահա լավ աղջկա կերպարը. սպիտակ վերնաշապիկ և ժակետ
Բարձր վզով սվիտերը կգտնեք «Աշունը Նյու Յորքում» ֆիլմում
Կոկո Շանելն առաջինն էր, ով սկսեց տղամարդու հագուստ կրել. երկար աշնանային ժակետ
Դասական բաճկոն. «Անցած գիշերը Նյու Յորքում»
Ընձառյուծը կարող է տեղին լինել, եթե օրինակ վերցնել «Ես գայթակղել եմ Էնդի Ուորհոլին» ֆիլմից
Բարձր իրանով ջինսե տաբատներ. «Ադալինի տարիքը»
Մերիլին Մոնրոն գիտեր, որ մի օր նորաձևություն կվերադառնան մատիտ-կիսաշրջազգեստները և սպիտակ դասական վերնաշապիկը
«Անմիտը» ֆիլմում Ալիսիա Սիլվերսթոունը կրում էր բերետ, որը «փափկեցնում է» նույնիսկ ամենախիստ հագուստը
Վերնաշապիկ+սվիտեր. «Քավություն»
Կաշվե բաճկոն՝ «Վերջին սերը Երկրի վրա» ֆիլմից
Սինդի Քրոուֆորդը «Լավագույն հրաձիգ» ֆիլմում կրում էր սև դասական կիսաշրջազգեստ, սպիտակ վերնաշապիկ և կաշվե բաճկոն. փորձեք
Թե ինչպես կրել շարֆեր, կօգնի «Խորթ մայրը»
Չափազանց նորաձև օվերսայզը՝ «Ասսա» ֆիլմում
«Ջիան» երկար իրանով ջինսե տաբատների լավագույն օրինակն է
Մեծ ականջօղեր «Անսանձը» ֆիլմում
Կրեք սպիտակ, ազատ տաբատներ, լայն վերարկու և գլխարկ՝ ինչպես Քիմ Բեսինջերը «9 1/2 շաբաթ» ֆիլմում
Թիլդա Սուինթոնի նրբագեղ վերարկուն «Ես սերն եմ» ֆիլմում
Պատրաստեց Անի Գաբուզյանը