Ինչպես ֆիլմում. աշնանային հագուստ՝ կինոկերպարների օրինակով
2018թ. աշնան և ձմռան համար իդեալական զգեստապահարան ընտրելու համար պարտադիր չէ հետևել նորաձևության ամսագրերին: Եթե ցանկանում եք նորաձև լինել, բավական է միայն վերանայեք կինեմատոգրաֆի այս 20 գլուխգործոցները և օրինակ վերցնեք ֆիլմերի կերպարներից:
Բերետները կրկին նորաձև են. «Խուլերի երկիրը» 
Լեգենդար մուշտակը` «Տենենբաում ընտանիքը» ֆիլմից 
«Քաղցր նոյեմբեր» ֆիլմն առաջարկում է երփներանգ աքսեսուարներ 
Կեպիները՝ «Սիրունիկից» 
Իսկ ահա լավ աղջկա կերպարը. սպիտակ վերնաշապիկ և ժակետ 
Բարձր վզով սվիտերը կգտնեք «Աշունը Նյու Յորքում» ֆիլմում 
Կոկո Շանելն առաջինն էր, ով սկսեց տղամարդու հագուստ կրել. երկար աշնանային ժակետ 
Դասական բաճկոն. «Անցած գիշերը Նյու Յորքում» 
Ընձառյուծը կարող է տեղին լինել, եթե օրինակ վերցնել «Ես գայթակղել եմ Էնդի Ուորհոլին» ֆիլմից 
Բարձր իրանով ջինսե տաբատներ. «Ադալինի տարիքը» 
Մերիլին Մոնրոն գիտեր, որ մի օր նորաձևություն կվերադառնան մատիտ-կիսաշրջազգեստները և սպիտակ դասական վերնաշապիկը 
«Անմիտը» ֆիլմում Ալիսիա Սիլվերսթոունը կրում էր բերետ, որը «փափկեցնում է» նույնիսկ ամենախիստ հագուստը 
Վերնաշապիկ+սվիտեր. «Քավություն» 
Կաշվե բաճկոն՝ «Վերջին սերը Երկրի վրա» ֆիլմից 
Սինդի Քրոուֆորդը «Լավագույն հրաձիգ» ֆիլմում կրում էր սև դասական կիսաշրջազգեստ, սպիտակ վերնաշապիկ և կաշվե բաճկոն. փորձեք 
Թե ինչպես կրել շարֆեր, կօգնի «Խորթ մայրը» 
Չափազանց նորաձև օվերսայզը՝ «Ասսա» ֆիլմում 
«Ջիան» երկար իրանով ջինսե տաբատների լավագույն օրինակն է 
Մեծ ականջօղեր «Անսանձը» ֆիլմում 
Կրեք սպիտակ, ազատ տաբատներ, լայն վերարկու և գլխարկ՝ ինչպես Քիմ Բեսինջերը «9 1/2 շաբաթ» ֆիլմում 
Թիլդա Սուինթոնի նրբագեղ վերարկուն «Ես սերն եմ» ֆիլմում 
Պատրաստեց Անի Գաբուզյանը

