Խորագիր:

Nokia-ն շուկա է վերադառնում սենսացիոն հեռախոսով

Nokia-ն շուկա է վերադառնում սենսացիոն հեռախոսով

Դեռ 10 տարի առաջ Nokia-ն կարող էր դառնալ սմարթֆոններ արտադրող լավագույն ընկերությունն աշխարհում՝ թողարկելով երկար սպասված Nokia Aeon-ը, որը պետք է փոխարիներ Lumia 8800-ին: Nokia Aeon-ի գլխավոր առանձնահատկությունը սարքի ամբողջ մակերևույթը ծածկող սենսորային էկրանն էր:

Nokia-ին այդ ժամանակ միջոցները չբավարարեցին հեռախոսի թողարկման համար և, ընտրելով չափազանց անհաջողակ Lumia-ն, որի հիմքում ավելի անհաջող Windows Mobile-ն էր, Nokia-ն գրեթե դադարեց գոյություն ունենալ:

Սակայն ընկերությունը որոշել է ուղղել 2007 թվականին կատարած իր սխալը և ցանկանում է «ժամանակի մեքենա» հայտնագործել: Nokia-ն թողարկում է Nokia Aeon-ը, որը սակայն կունենա նոր աշխատանքային Nokia 150 անվանումը: Բացի այդ, ընկերությունը որոշել է կատարել փայլուն մարքեթինգային քայլ՝ վաճառելով այն ինքնարժեքով՝ 26 դոլար:

Լրահոս
Գովազդ
Գովազդ
Գովազդ
Ամենաընթերցված
ՕրվաՇաբաթվաԱմսվա
2017-02-07
Ծնողական մանիպուլյացիա
Ծայրահեղ մոտեցումները ծնողի կողմից, անվանարկումներն առավել տագնապային են դարձնում երեխային, և հետագայում պարտվելու զգացողությունից երեխայի մոտ սկսում են հոգեբանական ոչ ադեկվատ արձագանքներ շրջապատի հանդեպ, մինչդեռ, նա առաջինն իրեն է վնասում։