Մարքեթինգի 10 մահացու սխալեր, որոնք անում են ընկերությունները՝ ըստ Ֆիլիպ Կոտլերի
Ըստ Ֆիլիպ Կոտլերի, գոյություն ունեն մարքեթինգի 10 մահացու սխալեր, որոնք անում են ընկերությունները։ «100 բիզնես գաղտնիքներ» գրքի հեղինակ, Infum.net ու tutkryto.su կայքերի համահիմնադիր Վահագն Դիլբարյանը ֆեյսբուքյան իր էջում ներկայացրել է այդ սխալները։
* * *
1․ Ընկերությունը քիչ է ուշադրություն դարձնում Հաճախորդին։
2․ Ընկերությունը չի արձագանքում շուկայի փոփոխություններին։
3․ Ընկերությունը չի հետևում մրցակիցներին ու նրանց քայլերին։
4․ Ընկերությունը երկարաժամկետ ու շահավետ հարաբերություններ չի ստեղծում իր գործընկերների հետ։
5․ Ընկերությունը նոր հնարավորություններ չի փնտրում։
6․ Ընկերությունում ոչ մի պրոցես չի պլանավորվում, կամ չի համապատասխանում պլանին։
7․ Չկա ապրանքի տեսականու ու սպասարկման ռազմավարություն։
8․ Ընկերությունը չի ստեղծում ուժեղ բրենդ։
9․ Ներքին վատ կազմակերպվածության արդյունքում մարկետինգային ոչ մի քայլ արդյունք չի տալիս։
10․ Ընկերությունը չի կիրառում նոր տեխնոլոգիաներ։
Իսկ հիմա արժե դիտարկել, թե Ձեր ընկերություններում ո՞ր սխալներն են անում ու դրանք շտկել։