Apple-ը աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշն է
Interbrand վերլուծական ընկերությունը կազմել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշերի ցուցակը. առաջին հինգ տեղերը զբաղեցնում են ՏՏ ընկերությունները:
Apple-ը ութ տարի անընդմեջ զբաղեցնում է առաջին տեղը Interbrand-ում: Այս տարի ապրանքանիշը գնահատվում էր 323 միլիարդ դոլար, չնայած մեկ տարի առաջ գնահատումը ցածր էր գրեթե 100 միլիարդ դոլարով:
Վարկանիշի առաջին հինգ տեղերը պատկանում են խոշորագույն ՏՏ ընկերություններին: Այս տարի տեղի է ունեցել փոքր փոփոխություն. Amazon-ը երրորդ տեղից տեղափոխվել է երկրորդ՝ մեքենայական ուսուցման և ամպային համակարգչում ներդրումների շնորհիվ:
Apple – 323 միլիարդ դոլար
Amazon- 200 միլիարդ դոլար
Microsoft – 166 միլիարդ դոլար
Google – 165 միլիարդ դոլարփ
Samsung – 62 միլիարդ դոլար
Coca-Cola- 56 միլիարդ դոլար
Toyota – 51 միլիարդ դոլար
Mercedes – 49.2 միլիարդ դոլար
McDonald’s – 42.8 միլիարդ դոլար
Disney – 40 միլիարդ դոլար
Ապրանքանիշի արժեքը գնահատվում է միանգամից մի քանի պարամետրերով. դրանք են բաժնետոմսերի, ապրանքների, ներդրումների, կապիտալի արժեքը, արդյունաբերության վրա ազդեցությունը և շատ ավելին:
Օրինակ՝ Apple սմարթֆոնները միավորներով վաճառքների չորրորդ տեղում են, բայց ընկերությունը շահույթի տեսանկյունից առաջատարն է. միջին ստուգումը շատ ավելի բարձր է, քան մրցակիցները: Հետևաբար, այս ապրանքանիշի արժեքն ավելի բարձր է, քան մյուս արտադրողներինը, չնայած դա գործոններից միայն մեկն է:
Սիրարփի Աղաբաբյան