Բաժիններ՝

Apple-ը աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշն է

Interbrand վերլուծական ընկերությունը կազմել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշերի ցուցակը. առաջին հինգ տեղերը զբաղեցնում են ՏՏ ընկերությունները:

Apple-ը ութ տարի անընդմեջ զբաղեցնում է առաջին տեղը Interbrand-ում: Այս տարի ապրանքանիշը գնահատվում էր 323 միլիարդ դոլար, չնայած մեկ տարի առաջ գնահատումը ցածր էր գրեթե 100 միլիարդ դոլարով:

Վարկանիշի առաջին հինգ տեղերը պատկանում են խոշորագույն ՏՏ ընկերություններին: Այս տարի տեղի է ունեցել փոքր փոփոխություն. Amazon-ը երրորդ տեղից տեղափոխվել է երկրորդ՝ մեքենայական ուսուցման և ամպային համակարգչում ներդրումների շնորհիվ:

Apple – 323 միլիարդ դոլար

Amazon- 200 միլիարդ դոլար

Microsoft – 166 միլիարդ դոլար

Google – 165 միլիարդ դոլարփ

Samsung – 62 միլիարդ դոլար

Coca-Cola- 56 միլիարդ դոլար

Toyota – 51 միլիարդ դոլար

Mercedes – 49.2 միլիարդ դոլար

McDonald’s – 42.8 միլիարդ դոլար

Disney – 40 միլիարդ դոլար

Ապրանքանիշի արժեքը գնահատվում է միանգամից մի քանի պարամետրերով. դրանք են բաժնետոմսերի, ապրանքների, ներդրումների, կապիտալի արժեքը, արդյունաբերության վրա ազդեցությունը և շատ ավելին:

Օրինակ՝ Apple սմարթֆոնները միավորներով վաճառքների չորրորդ տեղում են, բայց ընկերությունը շահույթի տեսանկյունից առաջատարն է. միջին ստուգումը շատ ավելի բարձր է, քան մրցակիցները: Հետևաբար, այս ապրանքանիշի արժեքն ավելի բարձր է, քան մյուս արտադրողներինը, չնայած դա գործոններից միայն մեկն է:

Սիրարփի Աղաբաբյան

Բաժիններ՝

Տեսանյութեր

Լրահոս