
«Ես ընդհանրապես պետական կառույցներում չեմ աշխատել, միայն համագործակցել եմ. կարծում էի, որ ոչ դինամիկ աշխատանք է, բայց…»

Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի նորանշանակ նախագահ Տաթևիկ Ռևազյանը, չնայած երիտասարդ տարիքին, բավական հարուստ փորձ ունի ավիացիայի ոլորտում: Ծնվել է Երևանում, ապա ընտանիքի հետ միասին տեղափոխվել Դանիա: Ավիացիայի ոլորտում աշխատել սկսել է 19 տարեկանից. Կոպենհագենի օդանավակայանում ուղևորների գրանցման կետում կրտսեր աշխատակիցներից էր: «Ռուսերեն փաստաթղթեր էի թարգմանում Կոպենհագենի օդանավակայանում, ուղեկցում էի առանց ծնողներ ճամփորդող երեխաներին դեպի օդանավ»,- «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում պատմեց Ռևազյանը՝ կատակելով՝ օդանավակայանների հետ կապված ամեն ծակուծուկ գիտի:
Կոպենհագենի օդանավակայանում չորս տարի աշխատելուց հետո Տաթևիկը գրեց իր՝ «Կառավարության ազդեցությունը օդանավակայաններում» թեզը, որում համեմատեց Կոպենհագենի օդանավակայանը «Զվարթնոց» օդանավակայանի հետ:
«Հենց այդ ընթացքում էլ ծանոթացա քաղավիացիայի նախկին պետի՝ Սերգեյ Ավետիսյանի հետ: Իսկ մինչ այդ՝ 2012թ-ին, իմ հրավերով ծրագրի շրջանակներում Հայաստան եկավ շուրջ 30 ուսանող, որի ժամանակ էլ ծանոթացա «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ՓԲԸ գլխավոր մենեջեր Մարսելո Վենդեի հետ և օդանավակայանում ուսանողների համար իրականացվեց ճանաչողական այց: Այնուհետև աշխատանքի անցա «Մոմոնդո» գրուպում. Դա ցանց է, որտեղ զբաղվում էի ավիատոմսերի գների համեմատությամբ և որտեղից էլ մեծ փորձ ձեռք բերեցի ավիատոմսերի գների իջեցման, կազմման և այլ հարցերի հետ կապված»,-հավելեց նա:
Քաղավիացիայի կոմիտեի նոր նախագահը Հայաստան եկավ սեպտեմբերին՝ մի հետաքրքիր նախաձեռնությամբ: Նրա շնորհիվ Հայաստանում բացվեց ՏՏ ոլորտում ավիացիայի հետ կապված 2017 թվականի ամենահետաքրքիր ստարտափերից մեկի ինժեներական գրասենյակը:
«Հայաստանում տեղի ունեցած հեղափոխությունից հետո ես համագործակցության առաջարկներ արեցի ներկայիս կառավարության անդամներին, ցանկանում էի կիսվել ավիացիայի ոլորտում ունեցած իմ փորձով, բայց աշխատանքի անցնելու ակնկալիք չունեի»,-ասաց Ռևազյանը՝ հավելելով, որ ի սկզբանե համոզված չէր, որ ցանկանում է ՏՏ ոլորտը փոխարինել այս ոլորտով:
«Ես ընդհանրապես պետական կառույցներում չեմ աշխատել, միայն համագործակցել եմ: Կարծում էի, որ ոչ դինամիկ աշխատանք է, բայց հետո, երբ եկա, լրիվ ուրիշ տպավորություն ստեղծվեց: Զգացվում է, որ թիմը շատ ուժեղ է: Խնդիրներ շատ կան ոլորտի հետ կապված, բայց առաջին հայացքից կարող եմ ասել, որ կառույցը շատ լավ է աշխատում»,-ընդգծեց կոմիտեի նախագահը:
Աշխատանքի անցնելուց հետո առաջին քայլը, որ ուզում է անել կոմիտեի նախագահը, Հայաստանը աշխարհի քարտեզի վրա տեսանելի դարձնելն է: «Դրա ամենալավ եղանակներից մեկը Հայաստան հայտնի բլոգերներ հրավիրելն է, ինչը և արդեն նախաձեռնել ենք տուրիզմի կոմիտեի հետ միասին: Երկրորդ կարևորագույն գործը, որ պետք է արվի, համոզել ավիաընկերություններին, գալ Հայաստան»,-նշեց նա:
Տաթևիկ Ռևազյանը չորս լեզվի է տիրապետում՝ հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն, դանիերեն, հասկանում է շվեդերեն և նորվեգերեն լեզուները: Գրապահարանում ավիացիայի զարգացմանը վերաբերող գրքեր են: Ինչպես ինքն է ասում՝ դա իր հիվանդությունն է:
Քաղավիացիայի կոմիտեի նոր նախագահը փոփոխություններ է պատրաստում կատարել ոչ միայն ավիացիայի ոլորտում, այլև իր նոր աշխատասենյակում: «Ես դեռ այն չեմ ձևափոխել, բայց ցանկանում եմ ավելի վառ և գունեղ դարձնել»,-ընդգծեց Ռևազյանը, ում աշխատասենյակում արդեն տեղ էին գտել աշխարհի քարտեզն ու քաղավիացիայի զարգացման մասին պատմող գրքերը:
Անի Դանիելյան